LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BYAS Wellstar Piramide

Plaats reactie
John Twingo

BYAS Wellstar Piramide

Bericht door John Twingo »

Mensen opgelet. Laat u niet oplichten!
Trap niet in de nieuwe BYAS Wellstar Piramide die sinds november 2014 in Nederland en België aan het opkomen is.
Er wordt veel geld van u gevraagd en u moet een starterspakket kopen om daarna aan meer informatie en producten te komen. Daarna moet u minstens 5 andere mensen zoeken die eveneens uw starterspakket gaan afnemen.

Het begint meestal met een uitnodiging voor een bijeenkomst.

De producten worden tegen woekerprijzen aangeboden en kosten in werkelijkheid maar aan paar dollar en zijn gewoon anders benaamd en een andere sticker op geplakt.

Trap hier niet in, wees voorzichtig een maak geen schulden door deze piramide.

Met vriendelijke groet,

John

marianvandeursen

Re: BYAS Wellstar Piramide

Bericht door marianvandeursen »

Een half jaar geleden ben ik vol enthousiasme begonnen aan dit product! Ik verkocht daardoor in een paar weken tijd 6 eye lifters en één face lifter.. met resultaat.
Al snel kwamen mijn klanten terug met klachten “deze apparaten gaan wel heel snel stuk”.

Toen er in één week drie klanten terug kwamen met hen kapotte apparatuur was het voor mij klaar.
Mijn vertrouwen in Byas was ver te zoeken en durfde deze apparaten niet meer te verkopen.
Ik heb deze apparaten teruggestuurd naar wellstar om ze daar te laten repareren, daar heb ik in totaal wekenlang op moeten wachten tot dat ze klaar waren.

De kwaliteit van de ACTION is beter!!! Je krijgt daar gelijk een andere of je geld terug, dat is bij Byas wellstar ver te zoeken.
Ook met de nieuwe zending zitten er veel kapotte apparatuur bij. En zo ben ik al een half jaar bezig met het heen en weer sturen van kapotte apparatuur.

Ik heb heel veel tijd en energie gestoken in alleen maar administratie en betaal elke maand veel geld voor mijn abonnement omdat ik een contract moest ondertekenen.
Mijn Partner zoals ze dit in( byasland) zo mooi kunnen zeggen, is hier overspannen van geraakt omdat ze bedreigd werd door ontevreden klanten.

Mensen kijk uit!!!!!!!!!! Dit bedrijf maakt je niet rijker alleen maar armer.

Vincent_collateral

Bericht door Vincent_collateral »

In België is het idem dito.
Je word uitgenodigd op een meeting.
Als je daar toe komt, zijn er 10 gasten, daarvan zijn 7 die voor byas werken.
Dan vertelt men een verhaal over hoe je snel millionair kan worden met Byas.
In mijn ervaring werd er iemand uit het publiek gehaald om zijn ervaringen te vertellen. HIj had op één week tijd 6000 euro verdient!
Natuurlijk was het een stukje toneel van het laagste niveau. De man was van de Byas group die zich voordoet als enthousiaste klant. Toch mee in zee gegaan en het contract ondertekend. Namelijk 1200 euro voor material dat je in de winkel voor nog geen 100 euro kan kopen.
Na de meeting word je flink onder druk gezet, maar de hebzucht die gebruikt werd om mij snel te laten tekeken, plus het slechte acteerwerk van de zogezegde enhousiaste klant die tonne geld hadde verdient, lieten mij beseffen dat ik opgelicht werd. VAn mij hebben ze geen cent gekregen.
Plus werd er beweerd dat Byas zou exploderen, er zouden zogezegd 10 tallen of zelfs 100 tallen clubs open gaan in heel België. We zijn nu 6 maanden verder nog maar 2 clubs open in België, waarvan één bij een persoon zijn /haar thuis. Deze oplichters zijn dan ook nog eens onbeschoft en doen weinig moeite om te verbergen dat ze snel hun centen willen verdienen. Hoe werkt de oplichting?

Je zegt na een meeting: ok ik wil meedoen en partner worden van Byas. Je kan kiezen tusse 3 pakken waarvan Silver , Gold enz...
Natuurlijk word aangeraden om Gold te kiezen (1200euro) voor spullen die nog geen 100 kosten. Als je deze kiest dan maak je kans om district manager te worden enz....De silver pakket is 500 euro , (maar dan ben je geen echte) dat is toch gevoel wat ze jou laten krijgen. Dus ondanks ze hier meer als 400 euro winst zoude maken, vinde ze jou nie echt geschikt.
Heb je het geld niet? Geen probleem, zij maken ter plaatste een document, waar ze een lening op jou naam doen! Dus zij nemen het geld en jij betaald!

Er word jou belooft jou op te leiden en te begeleiden, maar eens je getekend hebt, hebben ze zoiets van, trek je plan ermee!
Gelukkig had ik een plan b(goede advocaat), en heb ik het contract in twee kunnen scheuren. Maar ga niet met deze oplichters in zee. Want hun producten wil niemand, en zeker niet tege die prijs! En door het piramide systeem zal diegene die jou onder zijn hoede neemt, alle bonussen krijgen op jou kosten en harde werk!

Vincent_collateral

Bericht door Vincent_collateral »

En dan die directeur zogezegd ,(Cristian Wiesner). Je krijgt een boek te zien soort 'magazine' waar die Wiesner in Polen man van het jaar word genoemd. Later is gebleken dat die magazine niet bestaat en dat Byas dat zelf in mekaar gestoken heeft.

Plaats reactie