LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] beweegjewel.nl

pindapat

beweegjewel.nl

Bericht door pindapat » 19-02-2017 20:02

Deze site verkoopt merkkleding. Ik dacht een broek te kopen die ik niet meer kon kopen in de winkel. Besteld en betaald maar toen bleef het angstvallig stil. Geen reactie op mail etc.etc. Na weken komt er een pakket uit China..... er zit een broek in maar een totaal andere dan wat ik had besteld! De door mij aangeschafte was een donkerbruine merkbroek... ik kreeg een beige nagemaakte, niet lijkend op het gekochte model, broek!
Ontiegelijk vaak gemaild, kreeg ook antwoord, maar op mijn verzoek om een retour adres te sturen naar mij kreeg ik geen antwoord. Ene Vicky reageerde wel heel empatisch maar er gebeurde niets. Na onderzoek zijn er heel wat sites in de lucht waarbij het lijkt dat je in Nederland koopt maar het is China. Soms kun je het zien als je de algemene voorwaarden leest. Dat is raar taalgebruik of kun je niet zien. Inmiddels heb ik via mijn creditcard maatschappij voorlopig mijn geld terug. Ik hoorde weken niets van Vicky of haar partner in crime: timewealth***@126.com. Nu krijg ineens weer mail van ze, zal zijn dat de betaling is terug geboekt door de creditcard maatschappij. In ieder geval: bestel niet bij beweegjewel of andere websites met kleding waar je de achtergrond en het contactadres niet kunt zien.

E-mailadres aangepast door Moderator

Plaats reactie