LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestelling Janox, wel betaald, nooit geleverd

Plaats reactie
Rasomi

Bestelling Janox, wel betaald, nooit geleverd

Bericht door Rasomi »

Ipad standaard op 11-3 bij Janox besteld, via iDEAL betaald, na diverse mails beloofd opnieuw op te sturen, tot op heden nog niets ontvangen, zou de volgende dag geleverd worden , ik ben een van velen die door dit bedrijf opgelicht is, bestel hier niet !!!!!

emiel90

Re: Bestelling Janox, wel betaald, nooit geleverd

Bericht door emiel90 »

Ik moest een week wachten, maar toen stuurden janox een mail dat het vertraagt was en na nog bijna een week wachten heb ik toch mijn bestelde product binnen gekregen. Ze houden zich niet aan de vandaag voor 14:00 uur besteld , vandaag in verstuurd. Maar ik heb het uiteindelijk wel binnengekregen.

mgvanmiddelkoop

Re: Bestelling Janox, wel betaald, nooit geleverd

Bericht door mgvanmiddelkoop »

Ik had een MicroSD kaartje besteld, en 2 dagen later geannuleerd. Geld kreeg ik niet terug.
Toen heb ik Janox gezegd om het kaartje dan maar alsnog op te sturen.
Het leek te werken, maar nadat ik de helft van het kaartje gevuld had met muziek en foto's, bleek dat ik de meesten niet meer kon openen.
Ik heb een aantal testen gedaan, een uur of 6 werk bij elkaar, maar hoe dan ook, het kaartje werkte niet. Was waarschijnlijk een nep-kaartje.
Contact gehad met Janox, ik kon het terugsturen en zou geld terug krijgen. Maar tot de dag van vandaag nog niets gezien, ondanks talloze toezeggingen.

4 April 2015 een MicroSD kaartje besteld bij Janox.
6 april 2015 order toch geannuleerd.
Janox stuurt 6 april een vriendelijke mail dat het geld zojuist is teruggeboekt op mijn Paypal rekening.
Janox stuurt 6 april zelfs een tweede mail dat het geld "vandaag" is teruggestort door de administratie
4 mei stuur ik een mail omdat het geld nog niet door mij is ontvangen.
Janox mailt 4 mei: de klachtenafdeling neemt het in behandeling
Janox mailt 4 mei een "bewijs" dat het geld is teruggestort. Heb ik wel goed gekeken, is hun vraag.
Het bewijs bevat geen enkele referentie naar mijn Paypal account, en is ook geen screenshot.
En nee, ik heb niets teruggekregen.
Ik toon dat aan met een screenshot van mijn Paypal transactie pagina.
Janox vraagt 4 mei of ik de transactiegegevens van mijn betaling aan hen wil mailen.
5 mei heb ik transactiegegevens opgestuurd.
7 mei besluit ik om het kaartje dan maar beter gewoon op te laten sturen.
29 juli na veel testen in mijn vakantie geconstateerd dat het kaartje echt niet werkt, en gevraagd om een refund.
Janox mailt dat dat geen probleem is, en geeft instructies hoe het kaartje terug te sturen.
31 juli kaartje opgestuurd conform instructies.
24 augustus mail ik dat het kaartje al lang is teruggestuurd, maar geld nog niet is teruggestort.
25 augustus mailt Janox met de vraag om het ordernummer, de klachtenafdeling neemt het daarna in behandeling.
26 augustus mailt Janox "feitelijk gaat er iets mis. Mag ik uw paypal emailadres?" Direct beantwoord.
28 augustus mail ik Janox dat ik nog steeds niets heb gehoord, en vraag of er al nieuws is.
Ik open een Paypal claim hieromtrent
30 augustus mailt Janox "dit wordt voor morgen overgemaakt, excuses voor de alle vertraging".
3 september mail ik dat ik nog geen geld heb teruggekregen, en dat als ik het geld 5 september nog niet binnen heb, ik de Paypal claim zal escaleren.
4 september mailt Janox:
"ik zie het probleem al, de terugbetaling was al reeds gedaan toen wij u op de hoogte hadden gehouden over uw terugbetaling.
Echter door de claim is het feitelijk blijven hangen, dit is niet zeker maar dit kan ook wel de oorzaak zijn.

Wellicht bent u nu uw vertrouwen in ons kwijt, maar het feit blijft wel dat wij uw aankoopbedrag hebben terugbetaald, echter geeft u aan niet te hebben ontvangen, dat geloven wij ook.

De kans is groot dat u straks ook dubbele bedragen op uw rekening zult ontvangen omdat u ook een claim had opgestart bij paypal.
zou u alstubnlieft tot morgen willen wachten of het bedrag via de claim alsnog ontvangen is, en of het dubbel bedrag is of enkel?

Excuses dat dit allemaal zo lang moest duren, maar begrijp ons niet verkeerd, we verwerken hier dagelijks vele retouren welke ontvangen wordt, vaak al binnen 1 werkdag.

Ik zie uw reactie graag spoedig tegemoet"
5 september - ik escaleer de Paypal claim, en mail Janox daarover.
6 september mailt Janox "prima, u heeft de claim al geopend of moeten we dit alsnog uitvoeren? dit willen we zeker weten om dubbele betaling te voorkomen."
Ik mail direct terug dat de claim inderdaad al is geopend.
9 september mail ik Janox dat ik nog steeds niets heb teruggekregen.

Janox wil niet alleen voorkomen dat dubbele betalingen worden gedaan, maar ook enkele betalingen zijn bijzonder moeilijk voor hen.

Plaats reactie