LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bestelling internet / voorwaarden Bioshape Pharma Nederland

Gesloten
Gizlar

bestelling internet / voorwaarden Bioshape Pharma Nederland

Bericht door Gizlar »

Beste mensen

Graag zou ik willen weten of er meer mensen zijn die via facebook of anders aan een actie van Bioshape Pharma hebben mee gedaan.
De actie was dat je voor 5 euro een proef setje pillen kon bestellen en die zouden opgestuurd worden na een directe link van betaling was het geregeld.
Nu kregen we pas na vier weken de proef set in huis met daarbij nog 2 volle doosjes met pillen voor een bedrag van 80 euro we hoefden deze niet af te nemen dan zouden we deze binnen twee weken retour moeten sturen.
Nu bleek in de kleine letters van de actie voorwaarden te staan dat ze dit zouden gaan doen, op facebook konden we dit niet vinden wel op de factuur en een brief die bij het pakket zat.
Er werd ook in eens 80 euro afgeschreven van onze rekening wat me op zich al zorgen baart dat het tegenwoordig zo eenvoudig gaat.

Nu voel ik me behoorlijk beet genomen en vertik het eigenlijk om te betalen te meer ook omdat ik heb geprobeerd in contact te komen en gezamelijk te kijken naar een oplossing voor deze kwestie maar het enige dat ze tot nu toe kunnen is reclameren naar de actievoorwaarden.

Het is toch raar je besteld een proefset en geen extra pillen en nu zijn sturen ze al gelijk een aanmaning etc. op je af

Hopelijk heeft iemand een idee hoe je hier het best mee om kan gaan en of een soort gelijke ervaring en hoe daar in is gehandeld.

Ik hoor het graag

Groetjes Jeroen

Gesloten