LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bedrijfs-kleding.nl

Plaats reactie
famke

bedrijfs-kleding.nl

Bericht door famke » 27-08-2010 11:31

Mijn zoon heeft via deze site schoenen en een koksbuis besteld. Schoenen waren niet die op de foto stonden telefonisch navraag gedaan antwoord waren niet op voorraad en de kokbuis past ook niet. Dus alles moet terug gestuurd worden maar mijn zoon moet de porto kosten betalen. Hij heeft al verzend kosten betaald van €6.20 ex. btw. Omdat ik dit heel vreemd vind heb ik maar even gebeld. Heb uitgelegd dat zij zomaar schoenen sturen geen melding hebben gedaan van de schoenen zijn niet op voorraad dat het een fout van hun is en dat de koksbuis niet past dat kan gebeuren en dat ik het van de zotte vind dat je dan weer portokosten moet betalen. Meneer wist mij tevertellen dat het hun voorwaarden zijn. Al met al mijn zoon heeft alles al betaald( hoop dat het binnen 30 dagen terug gestort is) maar heeft geen schoenen en geen koksbuis maar wel €15.00 armer waar hij zeker 3 uur hard voor heeft gewerkt. Dat je verzendkosten moet betalen oke maar als je het terug moet sturen en dan weer portokosten moeten betalen vind ik pure oplichting.

Ba baal van dit soort mensen

ps hij vondt mij maar een vervelende moeder

Pietjuh

Re: bedrijfs-kleding.nl

Bericht door Pietjuh » 25-08-2013 14:01

Ik heb ook een minder leuke ervaring met bedrijfs-kleding. Ik dacht ik wil een sweather en tshirt van goede kwaliteit extra dik zonder opdruk en reclame. Heb bij de webshop bedrijfs-kleding.nl een sweather en tshirt besteld. De sweather blijft mooi maar het tshirt vertoonde na eerste keer wassen in speciaal wasmiddel voor kleur. Waar ik altijd tshirts en sweathers in was. Maar in dit tshirt kwamen raare vlekken en kringen en strepen. Het ziet er niet meer uit. Ik heb gemaild naar bedrijfs-kleding en eerste wat hun zeiden stuur maar een foto heb ik gedaan reactie was dat het door bleek of chloor kwam. En ze verders niks meer wouden doen ja ze wouden het onderzoeken in hun laboratorium en als door chloor of bleek kwam moest ik kosten betalen. Ze wouden geen geld terug of dat ik tshirt opstuur dat hun goede van ander merk sturen. Ik heb dit nog nooit meegemaakt heb wel 20 tshirts van allerlei merken en prijzen. Ik vindt het ronduit triest.

Swagemaker

Re: bedrijfs-kleding.nl

Bericht door Swagemaker » 14-05-2016 17:02

Ook ik heb 2x slechte ervaring mee gemaakt met dit bedrijf.

Voor mijn eigen bedrijf moest ik werkkleding aanschaffen. Ik heb hier een T-shirt, Vest en Bodywarmer gekocht met bedrukking. Binnen een jaar ging de bedrukking van de Bordywarmer en het T-shirt er al af. Terwijl ik de regels heb gevolgd bij het wassen en gebruiken. Bij het vest is het na anderhalf jaar gaan 'kreukelen' dus scherfjes er in zeg maar in de bedrukking. Toen maar opnieuw ander kwaliteit, merk en soort Bodywarmer en T-shirt besteld. Helaas was het hier net zo snel van af. Ik heb toen weer een offerte aangevraagd maar dan voor borduren en erbij gezet waarom. Ik kreeg geen enkele reactie erop dan alleen dat ze opnieuw offerte hadden gegeven voor BEDRUKKEN ipv borduren omdat borduren te duurt werd. Uhmm.. dat bepaal ik toch uit eindelijk zelf? nogmaals aangegeven dat het bedrukken bij hun binnen een jaar er af is of slecht uit ziet en ik daarom een offerte wil voor borduren. Nooit meer een antwoord op gehad. De kwaliteit van de kleding die hun aanbieden is ook zeer slecht. Gaat heel snel stuk.. echt zo jammer dit!

Plaats reactie