Adresonline.nl

Elske1971
Contacteer:

Adresonline.nl

Bericht door Elske1971 » 05-12-2017 11:55

Ik ben benaderd door adresonline.nl en ben er helaas ingetuind, nu was er nog een factuur door mij betaald op 20-11-2017(stom natuurlijk) deze bleek allang betaald te zijn. (betaald op 22-09-2017)
Op 21 november telefonisch contact gehad met de Rabobank om te informeren of het bedrag terug gestort kon worden, helaas was dit volgens de vrouwelijke medewerkster niet mogelijk ook telefoisch contact gehad met Adresonline.nl en er werd mij toegezegd dat de mevrouw die ik aan de lijn had er achter aan zou gaan.
Ze mopperde dat ze het niet snapte dat ze mij alsnog een factuur hadden gestuurd terwijl alles afgehandeld was.
Ook zei ze mij toe om tussentijds contact met me op te nemen.
Dit is tot op heden niet gebeurd.
Ik heb 30 november geprobeerd telefonisch contact met hen te krijgen dit is niet gelukt naar een aantal keer proberen.
Op 1 december heb ik het in de ochtend weer een aantal keer geprobeerd ook dit is niet gelukt.
Maandag 4 december heb ik gedurende de dag een aantal keer geprobeerd hen telefonisch te bereiken ook dit mocht niet baten.
Ik heb een klachtenformulier op hun website ingevuld met daar in het dringende verzoek om telefonisch contact met mij op te nemen.
Tot op heden nog steeds niets vernomen.
Het is nu dinsdag 5 december en op het moment dat ik dit verhaal intyp heb ik alweer 4 keer geprobeerd om hen telefonisch te bereiken.
Ik heb dan ook sterk (bijna 100% zeker) dat ik ben opgelicht door Adresonline, deze is gevestigd aan de [verwijderd door moderator] te Amsterdam, telefoon van hen is: 020-2**4047.

Intussen contact gehad met ACM.nl die kunnen mij helaas niet verder helpen maar hebben mij wel de nodige tips gegeven hoe nu verder.
Ga nooit in zee met Adresonline.nl

Plaats reactie