1dagdeal.nl

efma

Re: 1dagdeal.nl

Bericht door efma » 24-01-2019 20:07

Geduld is een schone zaak. Ik had mij er al bij neergelegd dat ik het geld niet terug zal krijg. Vandaag met verwondering naar de mail gekeken die ik kreeg van 1dagdeal. Ik kreeg mijn geld weer terug en het staat ook al op de rekening. Top.

Bommelsteijn

Bericht door Bommelsteijn » 28-01-2019 15:15

Na oeverloos en vruchteloos gecorrespondeerd te hebben met 1dagdeal.nl. Afgelopen week aangifte gedaan bij de politie van oplichting.

Mac2000

Bericht door Mac2000 » 29-01-2019 11:51

Op 14 oktober 2018 heb ik via 1Dagdeal een activitytracker besteld voor €99.
Software werkte echter niet op de gsm icm de activitytracker. Contact gezocht met 1Dagdeal. Deze stuurde mij allerlei info die niet werkte en als ik niet tevreden was ik de activitytracker terug kon sturen en ik mijn geld terug zou krijgen.
Op 30 november 2018 heb ik, zoals werd vertelt via een mail door 1Dagdeal, de activitytracker teruggestuurd met ingevuld formulier en correspondentie tot zover.
Vervolgens werd het stil, ik kreeg ook mailtjes dat ze het druk hadden, maar er wel mee bezig waren. Echter tot op heden geen echte reactie waar ik wat aan had of mijn geld retour.

Elirik69

Bericht door Elirik69 » 31-01-2019 16:22

En ..........nog steeds geen reactie op onze e-mails en messengerberichten. Na de uitzending van Opgelicht op tv direct gereageerd en gedaan wat er werd geadviseerd maar zonder resultaat. Nog steeds heb ik veel te kleine sneakers van een slechte kwaliteit die geweigerd zijn nadat we deze retour hadden gestuurd. Ik wil mijn geld terug !!!! :oops:

floorvanzuylen

Bericht door floorvanzuylen » 03-02-2019 14:28

Ik heb exact dezelfde ervaring. In oktober Woolys winterschoenen besteld, half november ontvangen. Ze bleken van zeer slechte kwaliteit en nog steeds te klein, ondanks dat ik een maat groter had besteld. Op 20 november heb ik de schoenen retour gestuurd naar een postbus in Houten. Tot op heden heb ik mijn geld (59,95) niet terug en via het contactformulier komt er af en toe een antwoord a la 'we zijn druk, nog even geduld'. Ik ben er helemaal klaar mee en laat het er niet bij zitten, ik wil mijn geld terug.

[email protected]

Bericht door [email protected] » 25-02-2019 16:35

Ook wij zijn de dupe geworden van die oplichters ,waneer je ook belt ze nemen niet op
Wat ze kunnen is boel in de zeik nemen :cry: maar we zouden ook met een aantal gedupeerde, kunnen optreden tegen die oplichters b.v kassa in schakelen. Of misschien de eigenaar van 1 dag deals eens een bezoek te brengen !!!!!!! We moeten allemaal hard werken voor ons geld wat hun niet terug betalen ,dat kan toch niet zooitje zwendelaars zijn het

Lillyencharley

Bericht door Lillyencharley » 05-03-2019 17:20

Helaas ben ik er ook ingetrapt. Had beter internet na moeten pluizen want je leest klacht na klacht. Na terugzending van een activity tracker die volledig willekeurige metingen deed dezelfde ellende als die ik hier lees; je aan het lijntje houden met smoesjes maar geen geld terug storten. Ik weet echter niet wat te doen wat mogelijk deze criminelen kan stoppen. Zal in ieder geval aangifte bij de politie doen. Dat zou iedereen moeten doen!

Set

Bericht door Set » 08-03-2019 12:33

Zelfde verhaal: besteld, geleverd, (veel) te klein, terug gestuurd.
Wel bericht dat de retour is ontvangen! In een reply moest ik mn rekeningnummer geven voor terugbetaling.
Ook maar gedaan, en daarna kreeg ik een standaardmail dat ze niet reageren op mail ?!
Daarna nog een keer gemaild (standaardantwoord dat het erg druk is en 3-5 dagen duurt), paar keer gebeld maar geen gehoor. Ik wacht nu ruim twee maanden op 120 euro. Vandaag nog maar een bericht via contactformulier gestuurd en nu pas de ervaringen van anderen gecheckt. Dom dus.. :(

J Houben

Bericht door J Houben » 12-03-2019 11:26

Helaas ook erin getrapt. Ik, die bijna NOOIT iets koopt via internet kocht een paas Wolky winterschoenen voor € 60. Bleken gewoon goedkope neppers te zijn uit Hong Kong die ook nog eens te klein waren. Besteld in november, ontvangen in december, echt een maand later pas dus. Op 12 december teruggestuurd inclusief retour formulier, aangetekend en moest ook nog eens de verzendkosten van € 6,95 betalen :( ! Toen was ik al boos, maar nu, na TIG keer bellen, ze nemen gewoon niet eens op.
TIG keer mailen krijg je wel een reactie van een of andere Willy, Clarence en meer van dat soort vage figuren. Nu zijn we inmiddels 3 maanden verder en ik heb NOG steeds mijn geld niet terug en dit ga ik ook niet terug krijgen, want ik ben helaas dus opgelicht!!!
Graag wil ik andere mensen deze ellende besparen en deze firma AUB op TV hebben om ze aan te pakken met hun praktijken!!!

[email protected]

Bericht door [email protected] » 12-03-2019 11:54

2 oktober een bestelling gedaan en betaald. Schoenen voor €59,95
niet ontvangen na herhaaldelijk contact te hebben gezicht per mail en telefoon.
Telefoon wordt niet beantwoord ,mail soms met geen enkele toezegging.
Kassa in geschakeld. Doen er tot nu toe niet iets mee.

[email protected]

Bericht door [email protected] » 12-03-2019 18:09

Ik heb inmiddels aangifte gedaan bij de politie. Vooral omdat ik geen reactie krijg en zij waarschijnlijk rustig doorgaan met hun malafide praktijken want zij maken nog steeds reclame. Ongehoord

Karinbosecke

Bericht door Karinbosecke » 05-05-2019 19:44

Ook ik krijg (een deel) van mijn geld en dubbel betaalde retourkosten maar niet terug. Het is schandalig, ben er al maanden mee bezig. Al meerdere keren alle documenten aangeleverd. 8 maart weer een bevestiging ontvangen dat ik geld terug zou krijgen en heb het nog steeds niet.

Plaats reactie