1dagdeal.nl

Sietje

Re: 1dagdeal.nl

Bericht door Sietje » 08-01-2019 13:28

26 Oktober 2 paar sneakers met bont besteld, deze had ik met ongeveer 3 weken in huis. Maar ze waren te klein. Gelijk retour gestuurd naar een adres in Akersloot, maar deze kreeg ik na 4 dagen weer terug omdat het adres niet bestond. Toen ik weer op de site ging kijken bleek het retouradres in Houten te zijn, Kaagschip. Ik heb ze 24 november afgegeven op het postkantoor. Dat is nu 6,5 week geleden. Paar keer mail gestuurd. Wel steeds netjes antwoord; overgang naar nieuwe software, later een mail over een achterstand.....Ik wil ze heel graag geloven....Als ik mijn geld maar terugkrijg. Ik zag dat er ook nog steeds advertenties van 1dagdeal langskomen op FB. Vanmorgen de hele ochtend het tel.nr. gebeld, alleen maar in gesprek....023 8441785. Ik weet eerlijk gezegd niet meer zo goed wat ik moet doen. Het is voor mij een bedrag van Euro 119,90....Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik vantevoren niet gegoogled heb op ervaringen......En ik lees dat heel veel mensen hun spullen of geld nog niet ontvangen hebben.....Wat kan ik het beste doen ???

Cocacola

Bericht door Cocacola » 08-01-2019 19:59

0238441785 Geeft meldingen op https://www.politie.nl/aangifte-of-meld ... artij.html. Maar dat zal niemand verbazen...

chrisoos

Bericht door chrisoos » 08-01-2019 21:08

Ook hier eenzelfde ervaring met 1 dag deal. In november online sneakers besteld via een advertentie op FB. De sneakers bleken veel te klein en van slechte kwaliteit, daarom begin december direct aangetekend teruggestuurd, nadat ik eindelijk een adres had gevonden. Het pakket is aangenomen, maar tot op heden nog geen geld terug. Als ik de eerdere berichten zo lees, verwacht ik er ook niets meer van. Wel zou ik graag willen dat dit onmiddellijk stopt, net melding gedaan bij ACM en zal morgen ook aangifte bij politie doen. Mocht Opgelicht?! de zaak nog verder willen onderzoeken ben ik graag bereid informatie te verstrekken.

Nico 123456

Bericht door Nico 123456 » 10-01-2019 12:23

Ze sturen trope op, verkeerde maat en slechte kwaliteit. Levering pas na een maand of zo. Terugstuuradres klopt niet, zodat je de troep retour krijgt. Vervolgens reageren ze niet of zeggen na wederom een maand dat het retouradres wel klopt. Vandaag melding gedaan bij de ACM (Autoriteit Commerciele Markten) en vanavond doe ik even aangifte bij de politie van oplichting. De persoon achter dit bedrijf, Actiondeal en J-Retail kun je vinden via social media (linkedin). (Mocht die gast tot je vriendenkring behoren dan weet je wat je aan hem hebt). Dit soort mensen profiteert van het feit dat mensen "voor een paar tientjes" geen gedoe willen. Om dit soort paria's van de maatschappij toch te laten stoppen met hun praktijken zou ik iedereen willen oproepen de kleine moeite te nemen en aangifte te doen van oplichting bij de politie en melding te maken bij de autoriteit commerciële markten.

zomer

Bericht door zomer » 12-01-2019 13:57

Helaas ook ik heb problemen met geld retour ontvangen voor een stel schoenen a 59.95. Deze schoenen in oktober besteld. Na 3 weken probeer ik de bestelling te annuleren. Prompt de volgende dag geleverd. Helaas veel te klein, dus direct retour gezonden. Deze komt met dezelfde vaart weer retour. Na contact met 1dagdeal ontvang ik een ander afleveradres. Was fout gegaan wegens software vernieuwing. Mocht opnieuw retour zenden met 'oude' track en tracecode' van Post nl toegevoegd. Ik zou alles volledig retour krijgen, dat was 20 december. Volgens Post NL is op 21 dec. het pakket afgeleverd op [verwijderd door moderator] conform het adres op het retourformulier. Maar helaas tot op heden nog steeds geen geld retour!! Wie kan deze partij aanpakken en het onmogelijk maken reclame te maken? Zij doen niet wat zij wel beloven.

Picanto

Bericht door Picanto » 14-01-2019 11:09

TOCH NOG EEN GOEDE AFLOOP!

Bijna niet te geloven, maar ik heb goed nieuws te melden. Het heeft even geduurd, maar ik heb vanochtend een mail ontvangen van 1dagdeal.nl. Daarin staat dat ze mij het geld terug geboekt hebben a 59,95 euro voor de sneakers. Ga ik vervolgens op mijn bankrekening kijken, staat er zelfs een bedrag op van 66,90 euro. Dus ze hebben zelfs de retour verzendkosten ook vergoed.
Hier ben ik natuurlijk super blij mee na alle inspanning.

Advies voor jullie allemaal: blijf volhouden. Blijf contact zoeken met 1dagdeal.nl per telefoon of klantcontact formulier online via de site of zelfs, zoals ik ook deed, slechte en boze ervarings berichten plaatsen op hun facebook pagina, waarop er berichten volgenden via messenger.

Ik wens jullie allemaal ook een goede afloop in deze!!!

Veel succes.

Nico 123456

Bericht door Nico 123456 » 14-01-2019 21:40

Ik heb melding gedaan en aangifte van oplichting. Waar op hun website kun je reviews plaatsen?

Picanto

Bericht door Picanto » 14-01-2019 22:22

@nico123456, je kunt alleen reviews plaatsen op hun Facebook pagina. Of contact via Klachtenkompas.nl via de consumentenbond. Aangifte via politie wordt niet in behandeling genomen, tenminste die ervaring heb ik. Politie verteldde mij, dat het geen strafbaar feit betreft.

Sjanientjuh

Bericht door Sjanientjuh » 17-01-2019 13:44

Ik voel me ook zwaar opgelicht door 1dagdeal. Schoenen retourgestuurd op 30/11/2018 en tot op heden geen ontvangstbericht ontvangen. Diverse malen (minstens 35x) gebeld, maar ALTIJD kreeg ik de in gesprek toon. Al 3 mails gestuurd, en enkel maar 1x een reactie terug ontvangen, met enkel het verzoek om de mail te vertalen naar het Engels, omdat ze geen Nederlands begreep.
Is het mogelijk om collectief een civiele zaak op te starten tegen dit onbetrouwbare bedrijf?

mooievrouw

Bericht door mooievrouw » 20-01-2019 12:07

Ook ik ben er in getrapt . Heb begin oktober een paar mooie winterschoenen besteld bij 1dagdeal.
Was snel in orde binnen 2 weken de schoenen binnen, helaas te klein. Ben dus al van af 19 oktober bezig om mijn geld terug te krijgen! Eerst kreeg ik een verkeerd retouradres, kreeg het pakje weer terug dus. Na contact, wat alleen per e-mail gaat en vreselijk lang duurt voor je antwoord krijgt, juiste adres gekregen en pakje weer opgestuurd, let wel.... dat was pas in december! Nu zeggen ze dat het pakje niet is aangekomen! Ben hier zo klaar mee. En wat me ook opvalt, er is elke keer weer een ander retouradres

Sietje

Bericht door Sietje » 22-01-2019 10:19

....nog steeds geen geld retour ontvangen van 1dagdeal. Ik heb er zojuist het zoveelste mailtje tegenaan gegooid en een klacht ingediend via klachtencompas. De dame die ik bij 1dagdeal sprak, Esther, heeft mij verzekerd dat ik echt mijn geld wel krijg....Echter....volgende week maandag zitten ze al 7 weken over de termijn heen. Wat mij wel opvalt......er kon voorheen toch niet met de Creditcard betaald worden ??? Valt mij op dit logo er nu wel tussen staat op de site. Dan had dit allemaal niet nodig geweest. Je hebt dan nog een soort verzekering.

mooievrouw

Bericht door mooievrouw » 22-01-2019 13:03

ik lees net hier dat er iemand heeft gebeld met dit bedrijf. Ik heb geen tel.nr. kunnen vinden van dit bedrijf. Wil degene die heeft gebeld het tel. nr. hier plaatsen?

Picanto

Bericht door Picanto » 22-01-2019 15:05

@mooievrouw. Het telefoonnummer staat op de website van 1dagdeal.nl, links onder aan pagina onder hun adres!

mooievrouw

Bericht door mooievrouw » 24-01-2019 16:15

het is niet te geloven, maar heb vandaag mijn geld teruggekregen. Heeft veel moeite gekost, en ergernis maar eindelijk mijn geld gekregen. :D

luciamaria

Bericht door luciamaria » 24-01-2019 16:53

Hallo. Ik heb op 04-11-2018 sneakers besteld bij 1dagdeal.
op 10-11-2018 gemaild over de levertijd.
direct bericht terug dat het in behandeling is genomen.
op 01-12-2018 bericht terug van verzending. En de volgende dag ontvangen. (ze waren te klein)
op 27-12-2018 gebeld met de klanten service of ze mij een retour formulier konden toesturen aangezien ik niet kon afdrukken.
direct een mail terug met link voor dit retour formulier. Dit laten afdrukken door iemand, en de schoenen terug gestuurd naar;
1 dagdeal
[Adres verwijderd door moderator]
zonder enig email verkeer kreeg ik 23-01-2019 nieuwe schoenen geleverd en een maat groter!
ze lopen heerlijk en zijn lekker warm!
Het retour adres verschilt dus met die van jullie, wel heeft het al met al lang geduurd!

Plaats reactie