1dagdeal.nl

Picanto

Re: 1dagdeal.nl

Bericht door Picanto » 07-12-2018 11:51

Ik heb deze week aangifte gedaan bij de politie en nu vragen ze mij het IBAN nummer van 1dagdeal. Ik heb alleen het IBANnummer van Mollie payments. Kan iemand mij helpen aan het juiste IBAN rekeningnummer van 1dagdeal?

Tevens heb ik deze week 2x een mevrouw van de klantenservice van 1dagdeal telefonisch gesproken en mijn probleem met het product doorgegeven. Ze heeft mij tot 2x toe beloofd een verzendlabel voor mijn pakket per mail toe te laten komen, zodat ik niet weer verzendkosten moet maken, maar op dit label wacht ik inmiddels al 3 dagen. Vandaag weer gepoogd de klantenservice te bereiken, maar nu wordt zelfs de telefoon niet opgepakt of hij is bezet. Ik voel mij behoorlijk aan het lijntje gehouden.
Ze heeft ook aan de telefoon verteld, dat de problemen bij hun zijn ontstaan omdat ze in een jaar tijd behoorlijk uit het jasje zouden zijn gegroeid en ze recentelijk 3 nieuwe medewerkers hebben om alle achterstandenin te halen en weg te werken. Toen ik haar vroeg of ze wist dat er de nodige mensen al aangifte hebben gedaan tegen 1 dagdeal, gaf ze als antwoord Ja.

Dus trap niet in de praktijken van 1dagdeal.

Gunster

Bericht door Gunster » 10-12-2018 18:00

Ook ik ben hier ingetuind. Op 22 oktober, via een pagina grote advertentie in een Nederlandse krant, schoenen besteld en betaald. Geen schoenen en geen terugbetaling. Nep dus. Wat kunnen wij, klanten, hier aan doen?

Picanto

Bericht door Picanto » 11-12-2018 10:59

Ik heb gisteren van de politie bericht gekregen, dat ze mijn aangifte betreffende 1 dagdeal.nl niet in behandeling kunnen nemen. Er zou geen reden zijn van een strafbaar feit. Ik kon eventueel contact opnemen met een juridisch loket.

Tevens heb ik eindelijk na enkele dagen het retourlabel binnen gekregen voor terugsturen pakket. Ik ga eerst eens verder informeren of dit werkelijk zonder kosten is, want het adres is een postbus in Haarlem en als afzender hebben ze een grote loods, waarin een pakketverzamel of distributie gevestigd is opstaan. Dus als hetin Haarlem weer geweigerd wordt ben ik bet pakket sowieso helemaal kwijt of ikmoet mijn eigen afzender erop zetten. Het blijft erg vreemd allemaal......

Joop1234

Bericht door Joop1234 » 12-12-2018 10:25

Echt goed fout adres.
Telefoon geeft een bezet toon. Dus het nummer bestaat niet meer.

Bij de provider van de website staat als eigenaar van het domein HK simple trading Co Ltd. Met een gmail-account!
Hoe verzin je het.
HK Simple trading is een bedrijf uit Hongkong dat onder andere Groupon heeft.
Misbruik van gegevens. Naïviteit van provider AXC Leeuwarden?
Oplichting. Bedrog.

MamsieHannie56

Bericht door MamsieHannie56 » 12-12-2018 14:07

ik heb ook een slechte ervaring: heb (te kleine) schoenen ontvangen en deze 2x moeten retourneren, omdat het de 1e keer gewoon teruggestuurd is naar mij en de buurman deze per abuis heeft aangenomen. Ik heb 59,95 betaald en 2x 6,95 verzendkosten en er al veel energie en tijd in gestoken.
Op mijn mails wordt niet gereageerd, ook heb ik gebeld en berichten op fb messenger achter gelaten.
Bij de mails stuur ik als bewijs de bonnen en de kopie van het formulier van hun website.
Al met al geen resultaat en een erg frusterend geheel. Ik kom er niet verder mee.

Christel666

Bericht door Christel666 » 13-12-2018 10:34

ik heb in september schoenen besteld.
nooit aangekomen. track and trace code laat zien dat het artikel in oktober wel van HongKong naar Nederland is gekomen.
het zou in Amsterdam aangekomen zijn en daarna niets.
op mails en contactformulier wordt niet gereageerd.
telefoonnummers niet bereikbaar.

RobMS

Bericht door RobMS » 13-12-2018 11:37

Tsja, ik heb ook een artikel besteld maar nooit ontvangen. Krijg ze ook niet te pakken (mail, voicemail,....nul reactie).
Had uiteraard vooraf reviews moeten checken maar net die ene keer dat je het niet doet..........
Ik heb mij er bij neergelegd dat ik het artikel of mijn geld niet meer gaat zien maar hoop dat de site snel wordt verwijderd zodat er niet meer mensen gedupeerd worden. Zo laag om mensen op deze wijze geld af te troggelen.

Kortom, doe allen aangifte om andere consumenten te beschermen tegen 1dagdeal (J-Retail van Jurry Nieuwenhuis)

Oppassen2010

Bericht door Oppassen2010 » 14-12-2018 22:51

Al dik een maand bezig om mijn geld terug te krijgen. Geen antwoord op mails telefonisch niet te bereiken een ...bedrijf oplichters zijn het

Picanto

Bericht door Picanto » 17-12-2018 10:22

Beste oppassen2010 heb je nu nog eens op de website van 1dagdeal gekeken. Daar staan links onder in het scherm twee telefoonnummers, waar ik 2 weken geleden 2x tel contact heb gehad met de klantenservice. Op de website zijn in de afgelopen weken de telefoonnummers aangepast en het adres.
Heb afgelopen week zelfs tot 2x toe een email ontvangen van verschillende medewerkers met als bijlage een retour verzendlabel, zodat ik mijn pakket gratis kon retourneren. Ik ben nu ook in afwachting van mijn geld.
Blijf er bovenop zitten en volhouden.
Ik heb er ook al veel tijd en energie in moeten steken, wat natuurlijk ronduit belachelijk is.

Melleke

Bericht door Melleke » 19-12-2018 14:08

Ik ook een paar sneakers gekocht maat 40 (bleek een kleine 38) voor € 60. Na tijdje eindelijk mail met retourlabel ontvangen, retour gestuurd 6 weken geleden, geld nog altijd niet teruggekregen. Bij mailen eerst bericht dat er antwoord komt binnen 3 -5 werkdagen met verzoek vooral niet te gaan mailen als het langer duurt etc. Dat nu paar keer mee gemaakt. Vandaag mail ontvangen dat men over is op een nieuw software systeem en verzoek om weer een nieuw online contactformulier in te vullen, met antwoord van een Jordy Nieuwenhuis, met weer dezelfde 3-5 werkdagen mail, maar dit keer in het Engels. Van het kastje naar de muur, om gek van te worden. Kortom, oplichting lijkt wel erg voor de hand te liggen, en het blijft me verbazen dat wij geen remedie in huis hebben tegen dit soort praktijken.

s ouwerkerk

Bericht door s ouwerkerk » 20-12-2018 05:53

dit bedrijf is echt een oplichters praktijk
geen reactie of wat dan ook 2 paar sneakers besteld 2 maten te klein
retour gestuurd en toen was t stil
echt stil 7 mails gestuurd voor t geld terug ontvangen maar niets van dat
alleen opnieuw mailtje sturen ivm nieuwe software
dit moet stoppen en ik ga aangifte doen

Thandi

Bericht door Thandi » 21-12-2018 12:26

Ik heb ok hele slechte ervaringen met 1dagdeal.
Heb daar sneakers besteld, die ik uiteindelijk na 5 weken kreeg! Ik heb ze meteen teruggestuurd ( op 22-11-2018) maar ik heb nog steeds geen geld terug. Ik heb al 3 mailtjes gestuurd, waar ik natuurlijk geen reactie op krijg. Telefonisch kan ik ze niet bereiken, en mijn geld is nog steeds niet teruggeboekt.
Ik kan hier zó niet tegen! Wat kun je hier nog meer aan doen? Aangifte doen van oplichting?

Cathacaro

Bericht door Cathacaro » 04-01-2019 12:27

Beste mensen,
Heb op 2 oktober 119,90 euro overgemaakt voor een bestelling. Nooit iets ontvangen. Geld kwijt. Reageren niet op mails.
Is er iets te doen om geld toch terug te krijgen? Als ik de andere ervaringen zo lees, ben ik bang dat ik het ook kwijt ben.
Groet, Caro.

efma

Bericht door efma » 04-01-2019 14:35

Na veel mails gestuurd te hebben en automatisch standaard mails als antwoord terug kreeg, heb ik de te kleine sneakers op 18 december retour gestuurd. Tot op heden geen reactie, kan geen contact kunnen krijgen en ik heb het bange vermoeden dat ik het geld ook niet terug krijg. :( Dat ik opgelicht ben ga ik denk ik maar accepteren maar dat hier niets aan gedaan wordt en je ook via Ideal kan betalen is voor mij onbegrijpelijk. Zo harkt dat bedrijf wel heel veel geld binnen van onze zuur verdiende centen.

Hdelange

Bericht door Hdelange » 07-01-2019 10:52

Helaas ook slechte ervaring: oktober schoenen besteld, na 1 week gebruik gemaakt van herroepingsrecht (na negatieve berichten op internet over 1 dagdeal). Na 6 dagen bericht van 1dagdeal: uw schoenen worden zo spoedig mogelijk toegestuurd. Gelijk terug gereageerd met dat ik gebruik heb gemaskt van mijn herroepingsrecht. Toch schoenen ontvangen, gelijk teruggestuurd. Nu bijna 3 maanden verder nog steeds geen geld terug, geen antwoord op klachten per mail, telefonisch niet bereikbaar. Klachtenformulier opnieuw gestuurd met wat mijn stappen zijn als ik mijn geld niet voor 13 dec 2018 terug heb: melden bij website ACM, fraude en aangifte van oplichting bij de politie. Geen reactie, dus al deze stappen ondernomen. Schoenen staan nog steeds bij post.nl, omdat retouradres is gewijzigd van Houten naar Hasrlem.

Plaats reactie