1dagdeal.nl

Cocacola

Re: 1dagdeal.nl

Bericht door Cocacola » 09-11-2018 23:12

Nieuwenhuis, Jurry
Geboortedatum en -plaats
Adres
Trans******* 52, ****** Wormerveer
Datum in functie
10-12-2013 (datum registratie: 10-12-2013)

[privégegevens verwijderd door moderator]

ntd

Bericht door ntd » 12-11-2018 19:49

Op 21 okt 2018 schoenen besteld bij 1 dagdeal.nl.
Url: https://1dagdeal.nl/?gclid=CjwKCAiA5qTf ... NsQAvD_BwE

Vervolgens via Ideal betaald. Kreeg keurig bevestigingsmail. Echter, nu 22 dagen later nog niets ontvangen.
De advertentie kwam mij via Facebook onder de aandacht. Site ziet er gelikt uit. Ook KvK nummer en adresgegevens ed. zijn gemakkelijk te vinden. Kwam dan ook erg betrouwbaar over.
Maar na weken nog niets te hebben ontvangen toch maar eens contact gezocht.
Diverse keren gemaild > krijg standaard mails terug.
Gebeld > krijg bandopname van ene Jurjen Nieuwenhuis en ook nu geen optie om iemand persoonlijk te spreken.
Kortom: ik ben opgelicht. Na 22 dagen nog niets ontvangen en geen mogelijkheid tot persoonlijk contact!
Heb zojuist aangifte gedaan bij politie maar zou het erg wenselijk vinden dat "Opgelicht" hier werk van maakt! Naar wat ik zo lees op het internet kan "Opgelicht" hier een avondvullende uitzending van maken!!
Ik heb al op diverse forums gelezen dat ik niet de enige gedupeerde ben.

Webelephant

Bericht door Webelephant » 14-11-2018 12:29

Onze organisatie (Webelephant BV, 1dagactie.nl) krijgt regelmatig klachten over http://www.1dagdeal.nl. Veel consumenten verwarren deze site met onze organisatie: www.1dagactie.nl.

Een kleine 10 consumenten per dag neemt contact op met onze klantenservice. Daarnaast krijgen wij ook regelmatig retouren binnen die bedoeld zijn voor http://www.1dagdeal.nl. Het gaat dan vaak om sneakers, sporthorloges etc. Dit is opmerkelijk omdat het correcte retouradres van 1dagdeal.nl op het retourformulier staat.

Wij hopen van harte dat 1dagdeal spoedig gestaakt wordt in haar activiteiten. Het lijkt erop dat veel consumenten schade ondervinden. De organisatie achter 1dagdeal.nl is niet bereikbaar voor commentaar.

Let op: de klantenservice van www.1dagactie.nl kan u helaas niet verder helpen met vragen en of klachten over dit bedrijf.

Picanto

Bericht door Picanto » 20-11-2018 16:06

22 okt. j.l. Woollys schoenen besteld en al betaald a 59,95 euro. Optie achteraf betalen hebben ze niet op deze site. Deze schoenen eindelijk ontvangen 3 weken later. Echter schoenen zijn van zeer goedkoop materiaal, hebben echt geen schapenvacht van binnen, zijn veels te klein ondanks dat ik ze op hun advies 1 maat groter heb besteld en geven totaal geen steun. Lijkt zelfs alsof de schoenen uit China komen ofzo. Dus meteen een mail naar 1dagdeal gestuurd via contact op website, een telefoonnummer hebben ze blijkbaar niet. In mail vermeld, dat ik gebruik wil maken van mijn herroepingsrecht en mijn geld teruggeboekt wil hebben op mijn rekening met nummer...... Tevens het pakje terug gestuurd naar adres te Akersloot, zoals vermeld op hun website. Hier zelfs 6,95 euro verzendkosten voor moeten betalen. Krijg ik heel onverwachts het pakje enkele dagen later weer thuis via de post met melding dat het geweigerd is bij de ontvanger. Op mijn mails reageren ze alleen met automatisch aangemaakte mails, tig excuses dat ze het heeeel druk hebben. Inmiddels de derde mail gestuurd, waar ik nu op antwoord wacht. Ik voel mij behoorlijk belazerd. Dit lijkt heel veel op oplichting. Zie nu pas dat er bij het mailadres van 1 dagdeal een naam staat van ene Jurry Nieuwenhuis. Hij heeft zelfs een lijkt mij nepprofiel op Linkedin staan.

jur.de-waard
Contacteer:

Bericht door jur.de-waard » 21-11-2018 16:07

Mijn vriendin kocht hier schoenen met hetzelfde probleem , nep, te klein etc etc .
Wilde retour doen maar kreeg geen antwoord .

Ik ben er in gedoken en volgende ontdekt.

T bedrijfje is idd van ene Jurry Nieuwenhuis.
Voorheen het failliet verklaarde JJCd retail.
Is nu verder als J-Retail . Zelfde rare site als 1 dagdeal.
Post.nl zakelijk gebeld , retourpostbus in Akersloot bestaat niet, heeft ook nooit bestaan.

Heeft ook een bedrijfje memorialdesign.nl. ook onbereikbaar.
Heeft ook een bedrijfje Aquaroyale , ook onbereikbaar.

Verhuurder in Hengelo van [verwijderd door moderator] waar hij ingeschreven staat gesproken, de huur is hem inmiddels opgezegd en KVK is geinformeerd. (Ook daar ontvangt men inmiddels ongewenst retourzendingen.

Meneer is onvindbaar tot nu toe.
Ik ben bij zijn huis geweest in Wormerveer en ook daar ziet men hem heel weinig en komen inmiddels de pakjes retour, alles bewaakt met cameras (ja , ik sta er op ) .

een gewaarschuwd mens.......

Bommelsteijn

Bericht door Bommelsteijn » 22-11-2018 12:06

Eind oktober 2018 een bestelling geplaatst bij 1Dagdeal. Begin november 2018 deze bestelling geannuleerd en hiervan een bevestiging ontvangen.

Onderwerp: Automatisch antwoord: Annuleren bestelling

Hartelijk dank voor uw bericht.
We proberen 3-5 werkdagen uw e-mail te beantwoorden.
Mocht het toch iets langer duren verzoek ik u even geduld te hebben, het sturen van meerdere e-mails met dezelfde vraag vertraagd het proces alleen maar. Uw bericht wordt zeker beantwoord!

Hartelijk dank voor uw bericht en tot snel!

Met vriendelijke groet
klantenservice 1dagdeal

Verder niets gehoord van 1Dagdeal en nog verschillende emails verzonden naar de klantenservice , [email protected]. Via de klantenservice o.a. onderstaand bericht ontvangen:

"Beste Dirk,
ik heb het nagekeken ook in de emails maar ik niets zien van een bevestigings email voor annuleren en door wie, ?
Helaas is nu de order al verwerkt en word het verstuurd en we kunnen dat niet meer terug roepen, wat u kunt doen als u het ontvangt is meteen terug sturen met onderstaande link,
Ik verzoek u het retourformulier te downloaden en zo compleet mogelijk in te vullen, u dient het dan bij de retourzending te voegen met ook de reden waarom, zodat we weten van waar en van wie het pakket retour komt.
Het retour adres staat vermeld in het retourformulier.

U kunt het formulier hier downloaden

Met vriendelijke groet,
1Dagdeal.nl.ario"

Het retourformulier gedownload en de ontvangen goederen dezelfde dag als van de ontvangst geretourneerd naar het door 1dagdeal opgegeven adres:
[verwijderd door moderator]

Na enkele dagen pakket weer retour ontvangen met als reden "onvolledig/foutief adres/postcode". Vervolgens het pakket opnieuw verzonden.

Opnieuw weer retour ontvangen met als reden "geweigerd" Klacht ingediend bij Post.nl die e.e.a. gaan onderzoeken. Ik heb het sterke vermoeden dat we hier met een stelletje oplichters te maken hebben.

HelaasOpgelicht2018

Bericht door HelaasOpgelicht2018 » 22-11-2018 16:45

Schoenen besteld van € 59,95. Bleken te klein te zijn. Tegenvallende kwaliteit.
Retouraanvraag gedaan. Formulier ingevuld en naar [verwijderd door moderator] Akersloot gestuurd.
Na 2 dagen van PostNL weer terug ontvangen, geweigerd.
Opnieuw verstuurd weer € 6,95 betaald. Vervolgens weer na een paar dagen terug ontvangen. Wederom geweigerd.
Dus ik ben 59,95 kwijt en 2 x € 6,95 en ik zit nog steeds met die lelijke te kleine schoenen!
Ik heb inmiddels 6 emails gestuurd naar 1dagdeal , maar ze reageren nergens op.
Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt! Inmiddels heb ik hier zoveel tijd in zitten.
DE OPLOSSING
Ik wil die schoenen kwijt en wil mijn geld terug. En een reactie op mijn emails.
En ik hoop op een instantie die hier iets aan kan doen.

22kubus
Contacteer:

Bericht door 22kubus » 23-11-2018 14:12

Ik ben ook opgelicht. 59,95 betaald voor een paar slechte schoenen zonder schapenvacht en te klein ondanks dat ik een maat groter had besteld. Retourneren gaat niet want het pakket komt gewoon terug... Dit kan toch niet zomaar?

1dagdeal

Bericht door 1dagdeal » 24-11-2018 19:27

Beste mensen,

Doe vooral aangifte bij de politie, want:
"IDEAL-betaaldienstverleners staan onder toezicht van een centrale bank binnen de EU en van Currence iDEAL. Voordat een webwinkel het betaalplatform kan implementeren, wordt deze goed gecontroleerd door zijn iDEAL-betaaldienstverlener. Webwinkels waartegen drie aangiften bij de politie worden gedaan, worden afgesloten van iDEAL."
(bron https://financer.com/nl/online-betaalmethoden/)

Ik heb inmiddels een niet (nog?) niet geleverde bestelling bij 1dagdeal.nl gedaan en met Ideal betaald.
Deze keer niet goed opgelet en waarschijnlijk 27,5 euro kwijt.
Ik vind het kwalijk dat deze webshop nog steeds gebruik kan maken van ideal. Er moeten zeker 3 aangiften gedaan zijn; dus ergens gaat er iets niet goed bij iDEAL. Dat zou het programma opgelicht eens moeten nagaan. Consumenten zouden beter moeten kunnen vertrouwen op een betaling via Ideal.

1dagdeal

Bericht door 1dagdeal » 24-11-2018 19:45

Beste mensen, ik heb ook iets besteld en er is (nog?) niet geleverd.
Ik wacht nog even af en doe dan aangifte bij de politie; dat raad ik iedereen aan.
Want ik vind het wel vreemd dat je op de site nog steeds kunt betalen met iDEAL
Want volgens https://financer.com/nl/online-betaalmethoden/
"IDEAL-betaaldienstverleners staan onder toezicht van een centrale bank binnen de EU en van Currence iDEAL. Voordat een webwinkel het betaalplatform kan implementeren, wordt deze goed gecontroleerd door zijn
iDEAL-betaaldienstverlener. Webwinkels waartegen drie aangiften bij de politie worden gedaan, worden afgesloten van iDEAL."
Ik kan me niet voorstellen dat er nog geen 3 aangiften zijn gedaan.

ntd

Bericht door ntd » 28-11-2018 20:01

Op 21 okt 2018 schoenen besteld en betaald. Ik ontving maar niks. Heb diverse keren gemaild, kreeg standaard e-mails terug. Het bedrijf was ook telefonisch niet bereikbaar; je hoort dan een standaard bandopname. Ik heb uiteindelijk aangifte gedaan bij de politie en mensen via het forum van "Opgelicht" en "Radar" gewaarschuwd. Maar nu, vandaag 28 november heb ik de schoenen ontvangen! Echt tevreden over de kwaliteit ben ik niet maar ik durf ze niet terug te sturen. Het is namelijk zo dat de verzendkosten voor retour voor mijn eigen rekening zijn (wat overigens ook in voorwaarden stond), maar dat het pakketje dan retour komt. Dit heb ik nu al zo vaak gelezen op deze forums dat ik ze niet terug durf te sturen. Ik kies dus nu maar eieren voor m'n geld, maar hoop ontzettend dat "Opgelicht" hier ooit werk van maakt!! Want dat dit bedrijf niet in de haak is moge duidelijk zijn!

Hoefnix

Bericht door Hoefnix » 04-12-2018 12:12

Helaas ben ik er ook ingetuind bij 1Dagdeal, bij een bestelling van 2 artikelen is 1 artikel niet geleverd en het andere artikel heeft een verkeerde maat, na enkele mails en voicemails ingesproken te hebben is het mij wel duidelijk dat ze niet gaan reageren of de situatie naar behoren oplossen. Kan hiervan aangifte bij de politie gedaan worden? Ik weet wel dat het waarschijnlijk nergens toe leidt, maar om lijdzaam toe te kijken heb ik ook moeite mee. Toevallig woon ik wel in Hengelo en zal ik eens een bezoekje aan de Molenstraat gaan brengen om te kijken wat er in het pand zit.

Picanto

Bericht door Picanto » 04-12-2018 13:47

Ik heb vandaag aangifte online bij de politie gedaan over het feit dat ik mijn schoenen bij 1 dagdeal besteld, die te klein en van slechte kwaliteit zijn na terugzenden het pakket geweigerd is en ik hierover 59,95 euro en 6,95 euro aan kosten heb gemaakt en er niet meer via 1dagdeal op mijn mails gereageerd word. Ik hoop dat er meer gedupeerden aangifte doen, zodat de politie dit serieus gaat oppakken en wij hopelijk ooit ons geld nog terug gaan zien. DUS DOE AANGIFTE TEGEN 1DAGDEAL.NL!!!

Judith te Paske

Bericht door Judith te Paske » 04-12-2018 20:03

Had ik maar van deze forum geweten...dan had ik niet besteld. Ik hou nog moed aangezien iemand op deze forum wel wat heeft ontvangen.... Maar heb een hard hoofd in...moest mijn kind teleurstellen dat sintkado niet is gekomen.
Heb gemaild enkele keren, tot op heden geen reactie. Bij wie kan je dan terecht???

Cocacola

Bericht door Cocacola » 07-12-2018 08:08

www.1dagdeal.nl Geeft meldingen bij https://www.politie.nl/aangifte-of-meld ... artij.html

Plaats reactie