BMXshop Apeldoorn

Gekkebert1985

BMXshop Apeldoorn

Bericht door Gekkebert1985 » 26-10-2018 16:17

Ik ben zoek naar mensen die ervaringen hebben met BMXshop Apeldoorn.

Rachel210

Re: BMXshop Apeldoorn

Bericht door Rachel210 » 20-11-2018 23:05

Ga niet met deze webshop in zee, he krijgt niets geleverd en naar je geld kun je fluiten

Kruimeltjes

Bericht door Kruimeltjes » 21-11-2018 13:08

http://www.easywebhost.nl/contact
BTW nr is hetzelfde als BMXshop Apeldoorn.

BMXshop Apeldoorn in een rijtjeshuis.

Cocacola

Bericht door Cocacola » 21-11-2018 22:27

[Verwijderd door moderator]
Handelsonderneming van Nieuwenhuizen | Motorsporthosting.nl | RVNWebdesign.nl | RVNCleaning.nl | Easywebhost.nl | Rvn Cleaning | Motocrossnieuws | Supermotonieuws | BMX Shop Apeldoorn | Fietscrossnieuws

[adres verwijderd door moderator]

Vanderaarde79

Bericht door Vanderaarde79 » 15-12-2018 00:22

Ook wij hebben problemen ondervonden door BMX Shop Apeldoorn.
Meneer heeft een verhaal dat hij zijn sleutelbeen heeft gebroken. Pakketje zou al een paar keer bezorgd zijn. Steeds een ander verhaal maar bewijs van verzending is er niet.
Nu is de bestelling geannuleerd maar krijg ik mijn geld niet. Ik word inmiddels wel bedreigd met rechtszaken. Typisch gevalletje oplichter. Nare man. Dom van me want ik dacht dat ik goede research had gedaan. Waarschuwing voor anderen; gewoon geen zaken mee doen. Ik lees nu ook slechte verhalen over andere bedrijfjes van hem. Allemaal zelfde KvKnummer.

Ik wil nu enkele dagen later als toevoeging plaatsen dat wij inmiddels wel ons geld retour hebben ontvangen. Deze webwinkel is duidelijk gevoelig voor negatieve publiciteit op social media. Een bericht op hun facebookprofiel werd direct verwijderd, maar een bericht over deze webwinkel op ons FBprofiel riep heel veel op. Na letterlijk heel veel mails waarin gedreigd werd ons aan te klagen voor smaad bleven wij bij onze eis: geld terug, dan verwijderen we pas onze post. Als het geld niet terug komt volgt aangifte. Inmiddels hebben wij inderdaad ons geld terug. Wij hebben de post verwijderd en ik wil hier ook graag aan toevoegen dat wij dus wel ons geld hebben terug gehad. Voor de anderen die gedupeerd zijn, willen we als tip geven: Houd voet bij stuk. Je staat in je recht. Wij hebben vier weken lang contact gezocht en uiteindelijk via social media dit bedrijf zo ver kunnen krijgen om het op te lossen. Niet fijn om deze discussie publiek te moeten voeren, maar uiteindelijk dus blijkbaar wel de enige manier die werkt. Geef niet op, ook al gaat het om een klein bedrag. Iedere keer dat een bedrijf op die manier geld binnen harkt, is te veel. Ik hoop dat anderen ook hun pakket, dan wel geld mogen ontvangen.

BMX Fan

Bericht door BMX Fan » 18-12-2018 10:24

Dit is inderdaad een enorme oplichter. Doe hier nooit zaken mee!!!!
Ik ken tientallen mensen die door hem zijn opgelicht. Altijd dezelfde smoezen.
Als je doorvraagt of je geld terug wilt, gaat hij dreigen en wordt hij agressief.
Het is hondsbrutaal want de volgende dag staat hij weer bij de bmx baan en zegt je vriendelijk gedag.

Het wordt tijd dat hij eens een keer goed aangepakt wordt. BMX is al een dure sport en dan heb je dit soort types die de boel belazeren.

Bij een aantal BMX verenigingen mag hij niet meer komen met zijn kraam....maar die webshop (die vol staat met artikelen die niet eens meer gemaakt worden of leverbaar zijn) blijft gewoon online.

Blijf inderdaad vol houden want uiteindelijk als je aangifte gaat doen, maakt hij snel het geld over.

Gekkebert1985

Bericht door Gekkebert1985 » 19-12-2018 22:59

BMX fan.

Ben benieuwd naar u verhaal, zou u mij een pb willen sturen?

Marlies1812

Bericht door Marlies1812 » 08-01-2019 20:14

Ook hier zelfde verhaal. Bestelde helm was niet leverbaar de ruim €100 nog steeds niet terug. Zelfs aan de deur geweest maar niemand thuis.

Frut

Bericht door Frut » 14-01-2019 15:28

:oops: Bij ons het zelfde ,mooie website helm besteld begin december zag dit forum verleden week pas
Ik heb afgelopen woensdag aangifte gedaan kan zo iemand niet gestopt worden

Cocacola

Bericht door Cocacola » 15-01-2019 20:19

Wie heeft er een bankrekeningnummer?

Stef569

Bericht door Stef569 » 16-01-2019 10:58

Helaas heb ik ook de vergissing gemaakt om hier te bestellen.

Een bodyprotector besteld en met Ideal betaald. Per omgaande geen bevestiging gehad. Na een krap weekje contact gezocht via Messenger. Keurig antwoord terug... Het lag aan zijn systeem dat we nog geen bevestiging hadden gehad. Maar de betaling was binnen en de protector verzonden. Daarna orderbevestiging gehad met track and tracenummer van DHL. Daarop was af te lezen dat de verzending was aangemeld, maar dat het pakket nog niet in bezit was van DHL.
Ondertussen even gegoogled op deze webshoppipo en toen kreeg ik het warm..... DHL gebeld over wanneer men het pakket ging halen uit Apeldoorn. De afhaalafspraak was nog niet eens gemaakt (vrijdag) en er zou maandag geleverd worden volgens de shop. Ik heb daarop meteen de order geannuleerd, want ik zag de bui al hangen en om geld teruggave gevraagd. Daarop volgende reactie's gehad van de eigenaar waar geen kant van klopt. Eerst een bevestiging van de annulering en dat het bedrag teruggestort wordt en dan het bericht dat de verzending met een spoedzending verzonden was. Kreeg er een screenshot bij van DHL waar totaal geen info op stond en het uiteindelijke track and trace van de spoedzending nooit gehad.... De man liegt gewoon keer op keer! Heb hem medegedeeld dat ik aangifte ga doen en de sociale media ga opzoeken met dit verhaal. Aangifte volgt vandaag....

hansassist

Bericht door hansassist » 29-01-2019 11:35

Goedemiddag allen,
Helaas ken ik zelf ook meerdere gedupeerden van deze bmx shop. Niet alleen de uiteindelijke klanten echter ook de leveranciers van deze shop. Ik ben zelf ook eigenaar van en bmx shop en dit soort ondernemers verzieken het voor de andere kleine winkels...
De lijst met mensen die nog iets tegoed hebben van deze ondernemer groeit blijkbaar nog steeds met de dag. Mijn advies en dat van de groothandels is om vooral geen zaken met hem te doen.
[Commerciële boodschap verwijderd door Moderator]
Succes met de eventuele vorderingen.
Laatst gewijzigd door Moderator op 29-01-2019 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële boodschap verwijderd

bmxert

Bericht door bmxert » 30-01-2019 20:22

Wat een ramp, deze meneer.
Een dringend advies! Ga nooit maar dan ook nooit in zee met deze webshop. Je wordt dwingend verzocht via de webshop iets te bestellen waarbij je direct moet afrekenen. Heb je dat eenmaal gedaan, zeg maar dag tegen je geld. En verwacht ook zeker niets thuis gestuurd te krijgen.
Na onze annulering, enkel en alleen maar smoezen. Gebroken schouder, operatie zus en zo, verjaardag dit en dat. Het klopt van geen kant. Je krijgt niet eens fatsoenlijk een naam te weten. Inmiddels zijn wij erachter, echter vanwege AVG mag je dat hier vast niet noemen. Google maar eens.. je bent er zo achter. Allemaal mooie nieuwe huisen….
de zgn. verkoper weet dat hij aan alle kanten beschermd wordt vanwege de privacy-wetgeving. Banken doen niets, politie doet niets. Aangifte doen heeft geen zin, als de dader bekend is. En hij weet dat. Je zult naar de rechter moeten of zelf een deurwaarder inschakelen.
Bel je hem op, neemt nooit op.. hij wacht af en belt op zijn moment wel terug. Geknutselde printscreens van bankoverboekingen krijgen we. Het is iedereen zijn schuld behalve die van hemzelf. Ons geld.. is ergens.. bij de banken.. ja een overboeking die 2 weken in beslag neemt.. Daar denkt u vast een mijne van!
Dringend advies! Bestel dan ook nooit en te nimmer bij deze webshop (en bij al zijn andere shops) die geregistreerd staan onder zijn adres en KVK.! Doe het niet, er zijn al teveel financiële slachtoffers van deze man!

Mike 1975

Bericht door Mike 1975 » 01-02-2019 19:32

Wij hebben ook hier besteld en werden ook vriendelijk geholpen toen wij advies wilde hebben. De producten zijn overigens netjes geleverd. Later hebben wij nog eens besteld en ook dat werd goed geleverd. Paar weken terug nog daar geweest voor een reparatie aan de fiets. Dit heeft hij netjes gemaakt en ook goed. Wij zijn dus dik tevreden en hebben zeker geen slechte ervaring wij zullen er zo weer heen gaan.

Wat ik wel flauw vind van hier dat er blijkbaar niemand met eigen naam hier plaatst. Wel erg makkelijk om je zo achter een scherm te verschuilen en zo iemand door het slijk te halen. Wees een vent/vrouw en zet je naam erbij.
Dan kan er ook iets opgelost worden mocht er al een probleem zijn.

Webber

Bericht door Webber » 04-02-2019 11:21

Goedemorgen allen,

Ik ben de technisch verantwoordelijke voor de website van Bmxshop Apeldoorn. Ik ga dus niet over de bestellingen en/of de levering daarvan. In de afgelopen periode ben ik meerdere keren benaderd door potentiele klanten met de vraag of de webshop betrouwbaar is of niet. Aangezien het niet aan mij is om dit te beoordelen heb ik hier nooit een inhoudelijk antwoord op gegeven. Echter staat mijn naam ook vermeld op deze website en indien de eigenaar van de webshop frauduleus bezig is onderneem ik daar graag actie op. Ik verzoek gedupeerde klanten dan ook om contact met mij op te nemen via persoonlijk bericht en het bestelnummer en besteldatum te vermelden. I.v.m. het consumentenrecht uitsluitend gedupeerden die reeds betaald hebben en langer dan 30 dagen op hun bestelling wachten. Indien er meer dan 5 gedupeerden contact met mij opnemen (met verschillende bestaande bestelnummers) zal ik de website offline halen op grond van mijn Algemene Voorwaarden. Wellicht dat de eigenaar van BMXshop Apeldoorn het nogmaals probeert op een andere domeinnaam maar dan heb ik in ieder geval mijn best gedaan om dergelijke praktijken in de toekomst te voorkomen.
Mike 1975 schreef:Wat ik wel flauw vind van hier dat er blijkbaar niemand met eigen naam hier plaatst. Wel erg makkelijk om je zo achter een scherm te verschuilen en zo iemand door het slijk te halen. Wees een vent/vrouw en zet je naam erbij.
Dan kan er ook iets opgelost worden mocht er al een probleem zijn.

Overigens wil ik nog een opmerking plaatsen t.a.v. Mike 1975. Je geeft aan dat mensen niet onder eigen naam reageren, dat doe je zelf duidelijk ook niet. In ieder geval komt jouw naam niet in de bestelgeschiedenis van Bmxshop Apeldoorn voor.

Gesloten