Daniel Moesbergen

Hier kun je een oproep plaatsen als je in contact wilt komen met mensen die ervaring hebben met een bepaald persoon en/of een aan een specifiek persoon gerelateerde onderneming. Anderen kunnen via een persoonlijk bericht of per mail contact met je opnemen om details over de zaak uit te wisselen. Als je bent ingelogd, kun je met één druk op de knop aangeven dat je ook ervaring hebt met de betreffende persoon.

De titel van het bericht moet er zo uitzien: Gezocht: personen die ervaring hebben met ........ (uitsluitend naam) of ........ (uitsluitend naam)

De oproep moet er zo uitzien:

Ik ben op zoek naar personen die ervaring hebben met ........(uitsluitend naam). Je kunt contact met mij opnemen via een persoonlijk bericht.

Berichten die niet volgens dit format zijn geplaatst en berichten ouder dan 6 maanden worden verwijderd.

Op alle forumberichten zijn de gedragsregels van toepassing.
RamonC

Daniel Moesbergen

Bericht door RamonC »

Ik heb via een advertentie op Marktplaats €17,25 overgemaakt voor 5x Blu Rays Twilight saga, maar niets ontvangen.
Degene waar ik het aan overgemaakt heb heet Daniel Moesbergen en de overboeking gedaan op 30 augustus 2021. Ik weet dit omdat ik zijn rekeningnummer heb gegoogeld en uitkwam hier bij opgelicht waar iemand voor zelfs €207,- (een gouden tientje) gekocht heeft van deze persoon en óók niets heeft ontvangen. Dit bericht is van maart 2019 (gesloten).

Deze Daniel Moesbergen (uit stampersgat volgens het bericht hier bij Opgelicht) heeft zijn account op Marktplaats opgeheven en is er dus ook geen advertentienummer en account meer terug te vinden.
Rekeningnummer: NL46ABNA0860942147 tnv D. Moesbergen.

Plaats reactie