Ontstopping

Hier kun je een oproep plaatsen als je in contact wilt komen met mensen die ervaring hebben met een bepaald persoon en/of een aan een specifiek persoon gerelateerde onderneming. Anderen kunnen via een persoonlijk bericht of per mail contact met je opnemen om details over de zaak uit te wisselen. Als je bent ingelogd, kun je met één druk op de knop aangeven dat je ook ervaring hebt met de betreffende persoon.

De titel van het bericht moet er zo uitzien: Gezocht: personen die ervaring hebben met ........ (uitsluitend naam) of ........ (uitsluitend naam)

De oproep moet er zo uitzien:

Ik ben op zoek naar personen die ervaring hebben met ........(uitsluitend naam). Je kunt contact met mij opnemen via een persoonlijk bericht.

Berichten die niet volgens dit format zijn geplaatst en berichten ouder dan 6 maanden worden verwijderd.

Op alle forumberichten zijn de gedragsregels van toepassing.
Bertus1975

Ontstopping

Bericht door Bertus1975 »

Enige tijd geleden maakte ik het voor het eerst mee dat ik in mijn ( al wat oudere) appartement, waar ik sinds enkele jaren woon, te maken kreeg met een verstopping in mijn doucheruimte.
Een soort van "paniek / schrikreactie" maakte zich van mijn meester, omdat ik dit voor het eerst meemaakte bij mij thuis, en omdat ik dit zo snel mogelijk gefixt wilde hebben ( het was laat in de middag dat ik hiermee te maken kreeg), ging ik op internet kijken naar RRS, een bekend bedrijf met gele busjes en zwarte letters.

Ik heb werkelijk geen idee meer hoe ik er terecht ben gekomen, maar ik kwam op een pagina terecht die de suggestie wekte RRS te zijn (een bekende naam , waar ik goede berichten van had gehoord), of daar in iedere geval mee te maken te hebben.
Onderaan de pagina stond een rode knop met " bel nu" , en er werd een 085 nummer gebeld, waarbij er snel iemand opnam met een duidelijk Marokkaans accent ( wat overigens niet belangenrijk is).
Kort uitgelegd wat er aan de hand was, en over een aantal uren zou er iemand komen.
Tegen afgesproken tijd verscheen er niet een gele RRS bus ( welke ik verwachtte), maar kwam er een Marokkaans ogende jongeman in een oude Renault Kangoo aanrijden, welke aangaf " ingehuurd " te zijn door RRS, omdat " ze het erg druk hadden."
Had geen geen bedrijfskleding aan van RRS, maar was overigens wel buitengewoon vriendelijk.

Hij is ongeveer 50 minuten bezig geweest, en de verstopping werd verholpen, en tot op heden heb ik er nog geen last meer van gehad.
Het bedrag wat ik moest betalen, was iets meer dan 230 euro, en het bevreemde mij dat ik dit niet aan RRS moest betalen, maar aan
A.S. Service en Installatie.
Hij gaf aan dat ik een maand garantie zou hebben op zijn werkzaamheden, maar later bemerkte ik dat er nergens contactgegevens van dit bedrijf waren vermeld; geen adres, geen telefoonnummer.

Later op de avond heb ik het echte bedrijf aan de lijn gehad die ik in eerste instantie gedacht had aan de lijn te hebben ( RRS), en bij hun vraag " hoe lang is hij bezig geweest, wat heeft hij gedaan" ( was ook in de avond en had te maken met avondtoeslag, welke ook bij RRS geldt) bleek dat ik niet financieel getild was, want bij RRS was ik zelfs nog iets duurder uit geweest.
Ondanks dat die verstopping weg is, niet getild ben, geeft het mij toch een vreemd gevoel dat ik iemand van A.S. Service en Installatie aan de deur had , terwijl ik RRS dacht te bellen.
Ook dat er nergens contactgegevens van laatstgenoemde vermeld zijn in zijn factuur, en dat terwijl hij wel een maand garantie op zijn werkzaamheden toezegde.
Hoe moet je zo'n iemand bereiken dan...denk je.

Plaats reactie