Daytraden Opgelicht (NL37 RABO 0342847538 TNV Joey Brouwer)

Hier kun je een oproep plaatsen als je in contact wilt komen met mensen die ervaring hebben met een bepaald persoon en/of een aan een specifiek persoon gerelateerde onderneming. Anderen kunnen via een persoonlijk bericht of per mail contact met je opnemen om details over de zaak uit te wisselen. Als je bent ingelogd, kun je met één druk op de knop aangeven dat je ook ervaring hebt met de betreffende persoon.

De titel van het bericht moet er zo uitzien: Gezocht: personen die ervaring hebben met ........ (uitsluitend naam) of ........ (uitsluitend naam)

De oproep moet er zo uitzien:

Ik ben op zoek naar personen die ervaring hebben met ........(uitsluitend naam). Je kunt contact met mij opnemen via een persoonlijk bericht.

Berichten die niet volgens dit format zijn geplaatst en berichten ouder dan 6 maanden worden verwijderd.

Op alle forumberichten zijn de gedragsregels van toepassing.
Sansrancune

Daytraden Opgelicht (NL37 RABO 0342847538 TNV Joey Brouwer)

Bericht door Sansrancune »

Ik heb op 22 Maart jl Joey Brouwer ontmoet. Hij zou voor mij gaan beleggen, aangezien ik er de tijd noch de kennis voor heb. Uiteraard werden er mooie verhalen verteld met dikke winsten. Ik heb toen 1000 euro via handelssite Bitvavo overgemaakt naar zijn wallet, en 250 euro naar zijn bankrekeningnummer NL37RABO 0342847538 TNV Joey Brouwer.
Na een poosje begon het toch te knagen,en vroeg een gedeeltelijke uitbetaling. Volgens hem stond ik 5350 euro in de plus. Maar het minimale uitbetaalbedrag was 1500 euro,en daar moest eerst 20% aan kosten voor betaald worden. Toen wist ik zeker dat het een oplichter was. Ik heb hem hier op aangesproken en hij had mij geblokkeerd op Wickr.
Mensen, ga Niet in zee met Joey Brouwer
Laatst gewijzigd door Moderator op 16-04-2021 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel verhelderd

Plaats reactie