Tim van Someren (nog steeds actief: nu onder Bouwmans Spuitwerken)

Hier kun je een oproep plaatsen als je in contact wilt komen met mensen die ervaring hebben met een bepaald persoon en/of een aan een specifiek persoon gerelateerde onderneming. Anderen kunnen via een persoonlijk bericht of per mail contact met je opnemen om details over de zaak uit te wisselen. Als je bent ingelogd, kun je met één druk op de knop aangeven dat je ook ervaring hebt met de betreffende persoon.

De titel van het bericht moet er zo uitzien: Gezocht: personen die ervaring hebben met ........ (uitsluitend naam) of ........ (uitsluitend naam)

De oproep moet er zo uitzien:

Ik ben op zoek naar personen die ervaring hebben met ........(uitsluitend naam). Je kunt contact met mij opnemen via een persoonlijk bericht.

Berichten die niet volgens dit format zijn geplaatst en berichten ouder dan 6 maanden worden verwijderd.

Op alle forumberichten zijn de gedragsregels van toepassing.
OplichtersGezocht!!

Tim van Someren (nog steeds actief: nu onder Bouwmans Spuitwerken)

Bericht door OplichtersGezocht!! »

Opgelicht door Tim van Someren en zijn maten Jan, Youssef, de broer van Youssef (geen naam bekend), Mark van den Broek en Johnathan van Meer.
Youssef en zijn broer zijn van Noord Afrikaanse afkomst.

Website die ze gebruiken: https://bouwmans-spuitwerken.nl/?gclid= ... gI6g_D_BwE

Deze website is sinds vandaag, na ons beklag aan hen adres offline. Ik heb de printscreen van de website.

Gebruiken twee caddy’s om zich voort te bewegen. (Donkergrijs en zwart)

Telnrs:
0850605535 (Johnathan van Meer)
0850602170 (Mark van den Broek)
0613297106 (Tim van Someren)
0633189888 (Jan)
0630529759 (Jan, 2de nummer)

Ze hebben een klus aangenomen om te schilderen en latex te spuiten. De afspraak 3 dagen in totaal, kosten totaal €1600 met €800,- aanbetaling na het latex spuitwerk op dag 1, dit deel is betaald. (niet alle muren waren gespoten omdat dit niet mogelijk was en daarom wordt dit overgedragen aan de schilder.) deze dag zijn Jan en Youssef er. Ik vraag hoe de schilder weet dat dit nog moet gebeuren en er dus straks niets extra door de schilder doorberekend wordt. Jan geeft aan dat hij erbij is als de schilder komt zodat de overdracht goed gaat.
Dag 2, er komen 5 man en 1 vriendin, geen Jan te bekennen. Wel Tim van Someren. In een appartement worden 2 slaapkamers geschuurd. De woonkamer is niets gebeurt. Werk is niet af en ze beloven dit op Dag 3 af te maken, er wordt niets betaald. Dag 3, Tim van Someren, Youssef en de vriendin van Tim komen langs. De woonkamer wordt geschuurd, de klus blijkt niet af. Dag 4 wordt ingelast, Tim van Someren, de broer van Youssef en de vriendin van Tim zijn er. Klus wordt niet afgemaakt. Hele dag wordt alleen maar afgeplakt en gekit. Dag 5 wordt ingelast, en dan gaat het drastisch mis!! En vallen bij ons alle puzzelstukjes op hun plaats! OPGELICHT!!
Deze mensen komen structureel te laat. Wisten überhaupt niet dat ze op dag 1 bij ons moesten zijn. Hadden geen verf bij zich. Zouden ze kopen bij de bouwmarkt bij ons in de buurt.
We hebben toen al duidelijk aangegeven dat niets loopt en niets goed is. We hebben geklaagd en aangegeven dat we het niet netjes vinden dat er na het verfen “poep” wordt geschreven op tafels en stoelen. Dat zou volgens Tim en Jan die Youssef hebben gedaan. Nu werd ons beloofd dat op dag 5 er meerdere mensen zouden komen, maar dus geen Youssef. Aangezien er meer klachten over hem binnen zijn gekomen, aldus de mannen Jan, Tim en Marc.

Op dag 5 komen ze in de ochtend niet opdagen, we bellen en blijven bellen en krijgen geen gehoor. Nogmaals bellen we in de middag, dit keer anoniem. Marc neemt aan, ik vraag waar ze blijven en wat voor onzin dit is, alles afgeplakt, jullie verf ligt hier en jullie zijn er nog niet?? Marc belooft dat Tim ons met 5 minuten belt.
Tim belt en belooft er met 1 uur en 15 minuten te zijn. Hij geeft antwoorden op mijn vragen. De klus duurt nu nog twee uur en hij belt onderweg jongens op die mee komen helpen. Om 13:15 uur zijn Tim en de broer van Youssef er. Ze geven aan dat ze hun spullen, verf etc even verplaatsen naar buiten, zodat ze ruimte kunnen creëren voor de klus, ze halen wat spullen uit de auto. Gaan met de lift naar beneden en na 15 min blijkt dat ze zijn verdwenen.
We waren al voornemens om een factuur te vragen en niet akkoord te gaan met de resterende €800,- vanwege het niet netjes werken, niet nakomen van afspraken, meerdere dagen met de klus bezig te zijn, en niet op komen dagen.
Ik heb Marc daar deze ochtend op aangesproken. Waarschijnlijk voelde hij de bui al hangen dat hier geen geld te halen valt meer en zijn ze met de noorderzon vertrokken. Daarna gingen de telefoons uit, website uit de lucht (na een frame post van ons op Facebook).

Einde middag kregen we plotseling een collect call van nummer 0208909091, er werd een bandje afgespeeld met het verzoek de beller terug te bellen op nummer 09000124. (Op Google vond ik dat het van een PI Dordrecht zou zijn)
Ik bel terug, dit blijkt Youssef te zijn. Hij geeft aan dat hij vandaag niet kan komen omdat hij is opgepakt, hij moet 2 jaar zitten. Reden: omdat wij aangifte hebben gedaan omdat hij “poep” zou hebben geschreven op onze meubels met verfstof)
Ik heb geen aangifte gedaan, dus dat klopt al niet, ik meld hem dat ik hier niet van gediend ben en dat hij bij zijn werkgever moet wezen. En dat ze het maar moeten uitzoeken allemaal.
Nu bleek dat hij niet alleen mij al twee keer vanuit de Pi gebeld heeft maar ook een ander familielid waarbij ze ook een klus zouden kunnen oppakken. Godzijdank gaat dat zeker niet door nu we dit allemaal weten!

Graag aanpakken al die gozers!!! Mensen sparen jarenlang om voor de laatste keer een huis op te knappen....(mensen van 70 en 75 jaar) en dan op deze manier bestelen door gozers van 19/20/21/23 jaar??!!! Belachelijk!!!
Dus programma opgelicht ga met deze mensen aan de slag svp!! Ze gaan door en zijn niet te stoppen!!!!

Ik ga aangifte doen!! En heb screenshots van de website die ze inmiddels hebben verwijderd.
Ben bereid mee te werken.

Plaats reactie