Vermoeden oplichter Lodewijk Vanalles Hoorn

Plaats reactie
koopman

Vermoeden oplichter Lodewijk Vanalles Hoorn

Bericht door koopman »

Na opgelicht te zijn geweest door iemand die al lang onder verschillende namen werkt, ( xander enschede ls madred lucia cassettedeals samsam valkenburg Pat , de lijst gaat door. Check maar even op dit forum... vermoed ik dat deze oplichter weer actief is op marktplaats onder de naam Lodewijk Vanalles uit Hoorn. Deze adverteerder biedt opvallend vergelijkbare spullen aan. Met name dure lp's uit de 90er jaren, maar dan voor onwaarschijnlijk aantrekkelijke prijzen. Zeer kort actief op marktplaats. Er zijn nu opeens veel advertenties weggehaald. Ik heb een sterk vermoeden dat het weer dezelfde oplichter is. Ben benieuwd of er mensen zich zullen aansluiten in deze topic die zijn opgelicht door Lodewijk Vanalles. Ben dan ook benieuwd naar gegevens.

gedupeerde44

Re: Vermoeden oplichter Lodewijk Vanalles Hoorn

Bericht door gedupeerde44 »

Plaats wel even de link van de advertentie(s)

ikbaal

Re: Vermoeden oplichter Lodewijk Vanalles Hoorn

Bericht door ikbaal »

Dit lijkt op de verkoper van Marktplaats onder de naam "van alles wat" uit Hoorn. Hij noemde zich Frank.
Alle bestelde pakketten heb ik ontvangen.
Hij lijkt ook onder de naam "Kajika" te verkopen, uit Wijdenes (ligt 2 minuten verderop).
Ik heb niets ontvangen van Kajika en aangifte gedaan.

In veel gevallen levert hij dus wel maar soms ook niet. Terug te zien in beide reviews. Zijn van beide accounts opvallend gelijk.
En ze kopen nogal wat van elkaar waardoor ze flink goede reviews kunnen schrijven.

Ik heb aan beide via een Marktplaats betaalverzoek betaald dus ze moeten makkelijk kunnen zien of hetzelfde bankrekening nummer hieraan gekoppeld is.

Plaats reactie