Oplichter Jasmijn uit Witteveen

Plaats reactie

RGR24

Re: Oplichter Jasmijn uit Witteveen

Bericht door RGR24 »

Helaas ben ik gisteren daar slachtoffer van geworden.
Een account dat al 14 jaar actief is blijkt ook niet wat het lijkt.

Vrij passieve houding van Marktplaats overigens. Maar dat kan ook liggen aan de desbetreffende medewerker.

gedupeerde44

Bericht door gedupeerde44 »

Heel vervelend voor u, echter 14 jaar op Marktplaats en geen enkele waardering is ook heel vreemd.
Als kopers nu eens niet voor koopjes gaan en als het te ver weg is om op te halen, NIET AANKOPEN, dan maar even uw kooplust bedwingen.

RGR24

Bericht door RGR24 »

gedupeerde44 schreef:
13-09-2021 11:37
Heel vervelend voor u, echter 14 jaar op Marktplaats en geen enkele waardering is ook heel vreemd.
Als kopers nu eens niet voor koopjes gaan en als het te ver weg is om op te halen, NIET AANKOPEN, dan maar even uw kooplust bedwingen.
Inderdaad heel vervelend. In de regel is niets te ver om op te halen en werd dat ook direct als optie aangeboden. Dit in combinatie met een vlotte communicatie in foutloos Nederlands en een profiel dat al 14 jaar bestaat was voor mij genoeg. Ik handel al 20+ jaar op internet en dit is de eerste keer dat me dit overkomt.

De laatste zin, hoe eens ik het daar ook in de regel mee ben, stuit me enigzins tegen de borst eerlijk gezegd. Vrij veroordelend als ik het zo mag omschrijven. Ik heb een realistische prijs betaald die acceptabel is voor een tweedehands artikel en zou normaliter ook gaan ophalen als dat mogelijk was. Helaas door een vervelende ziekte en de daarbij behorende behandelingen is dat ivm een verzwakte weerstand niet mogelijk gezien de risico's. Hierdoor ben ik vrijwel compleet afhankelijk van online aankopen.

gedupeerde44

Bericht door gedupeerde44 »

Jasmijn uit Witteveen was op deze site en op Google al te vinden 9-8-202, met waarschuwing.

Plaats reactie