Opgelicht door Mike Verheezen / Freek Verheezen uit Bergen op Zoom - NL97RABO0355891115 - NL57ABNA0838038018

Shota-Arveladze

Opgelicht door Mike Verheezen / Freek Verheezen uit Bergen op Zoom - NL97RABO0355891115 - NL57ABNA0838038018

Bericht door Shota-Arveladze »

Had op facebook een Nintendo 3DS XL aangeboden. Reageerde snel op berichtjes en was vriendelijk.
Had wel een andere naam, maar hij was zo slim om mij wel een foto te sturen van zichzelf.
Nadat hij het geld had ontvangen, reageerde hij nog twee keer en zei hij dat hij het pakket in orde ging maken. Dag later had hij mij echter geblokkeerd. Geen pakketje ontvangen.

Met wat facebook speurwerk (waar ik vrij goed in ben), heb ik driekwart van zijn familie gevonden. Via zijn zus hem de kans gegeven om het geld terug te storten, doet hij het niet, dan doe ik aangifte. Zijn zus bevestigde ook zijn identiteit en via zijn zus erkende hij dat hij het geld had gestolen. Dus geen gehackt account.

Afgesproken dat hij het maandag terugstort naar mij. (Want staat onder bewindvoering en kan het nu niet doen). Maar dat heeft hij niet gedaan. Daarna gaf hij aan eind vorige week het alsnog terug te betalen, weer niet gebeurd. Heb nu aangifte gedaan.

Als u ook bestolen bent door hem, stuur mij een berichtje, dan stuur ik u meer informatie over hem en hoe u in contact kunt komen.

Gebruikt de namen:
Josef Laarze
Rico.Maasens

Mogelijke echte namen:
Freek Verheezen
Mike Verheezen

F.A. Verheezen
NL57ABNA0838038018

NL97RABO0355891115
W.J. ZUIDEMA

Plaats reactie