Opgelicht door Janneke Poes (mogelijke achternaam Post) uit Enschede (playstation 5) via Marktplaats

Plaats reactie
kariboy12

Opgelicht door Janneke Poes (mogelijke achternaam Post) uit Enschede (playstation 5) via Marktplaats

Bericht door kariboy12 »

Helaas ben ik opgelicht door mevrouw Janneke Poes (mogelijke achternaam Post) uit Enschede. Ze bood op marktplaats een playstation 5 aan voor 290 euro. Hier heb ik op gereageerd. Vervolgens kreeg ik een bericht terug of ik dit eventueel zou kunnen ophalen en daar heb ik ja op gezegd. Kort daarna gaf de verkoper aan dat het helaas niet gaat lukken, omdat haar man blijkbaar niet thuis zal zijn. Uiteindelijk koos ik ervoor om dit te laten verzenden. Ze liet vervolgens een track en trace code zien met het gewicht 5200 gram. Dit kwam ongeveer overeen met het gewicht van de playstation 5. Volgens bood zij het aan om een betaling via overboeken te laten verrichten, maar dit weigerde ik te doen. Dus heb ik de betaling laten verrichten via Veilig betalen (Ideal) op marktplaats. Een week later kreeg ik helaas drie flessen gestuurd met het gewicht van in totaal 5200 gram. Pas op voor deze manipulatieve miezerige mevrouw Janneke Poes uit Enschede (Als ik dit mag geloven). Zij kwam heel normaal over en probeert je wijs te maken met allerlei schuldgevoelens en moeilijkheden. Pas op beste mensen!!!! :oops:
Laatst gewijzigd door kariboy12 op 04-05-2021 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.

kariboy12

Re: Opgelicht door Janneke Poes (mogelijke achternaam Post) uit Enschede (playstation 5) via Marktplaats

Bericht door kariboy12 »

Blijkbaar was er ook een man erbij betrokken die de pakket heeft afgegeven bij een post NL punt. Ik denk dat het hierbij om een criminele bende gaat die dit langer dan vandaag doet in deze coronapandemie!!!!! Pas hiervoor op

Jansen80

Re: Opgelicht door Janneke Poes (mogelijke achternaam Post) uit Enschede (playstation 5) via Marktplaats

Bericht door Jansen80 »

Helaas ben ik zelf ook slachtoffer van deze persoon. Ook inderdaad heel zielig doen, en inderdaad werd ik ook eerst gevraagd of ik de Playstation wilde ophalen. Ik bezit alleen maar over een fiets, en zij was zelf bezig met een verhuizing. Ik heb verder niks meer gekregen. Toen ik haar dagen later vertelde dat mijn geduld op was en dat ik dus ga bellen met politie, kreeg ik tijdens gesprek met politie een app, :ik ga uw geld terugstorten. Dit is niet gebeurd. Vandaag heb ik aangifte gedaan, ook dit gemeld aan Janneke Poes. Toen kreeg ik bericht terug,... Rot op oplichter.

kariboy12

Bericht door kariboy12 »

Hoi Jansen,.

Goed dat je aangifte hebt gedaan! Zij moet haar verdiende loon krijgen. Ikzelf heb ook aangifte gedaan. Dit soort mensen hebben niets beters te doen dan een paar hondertjes oplichten bij de mensen die hard voor hun geld werken. Werkelijk waar zielig ...

Plaats reactie