Forero.nl

Plaats reactie
CorKevenaar1

Forero.nl

Bericht door CorKevenaar1 »

Via Facebook en instagram waren zij actief met allerlei vage aanbiedingen.

Ik had een gel zadel besteld voor mijn fiets betaald via I-deal het bedrag van 29,95
Kreeg daarna netjes een bestel bevestiging en dag later track en trace code
na zoeken ging deze naar een chineese site en kon ik het niet lezen wat daar stond
Omdat ik wel vaker via bv Aliexpress bestel kreeg ik nog geen argwaan.

Tot ik gister weer is wilde kijken wat de status was.
Blijkt de site uit de lucht en na wat speurwerk kwam ik op trust pilot daar bleek ik niet de enige te zijn die belazerd waren.
Vandaag heb ik maar vast aangifte gedaan bij de politie, lijkt mij wel terecht.

Even wat in formatie om te voorkomen dat jij door hen belazerd wordt.

ze werken met verschillende namen
forero.nl
Emails Verzonden van uit [email protected]
waarin word verwezen naar [email protected] (foutje van de vorige oplichtings zaak denk ik, vergeten aan te passen)

track and trace code ziet er zo uit
YunExpress traceringsnummer: YT2024821272116881

het bank nummer wat gebruikt werd is
NL70RABO0115600000

Na check bij de iban nummers zie je dit

Deze IBAN wordt misschien voor fraude gebruikt!

Maar wij weten dit niet zeker.
Als u de rekeninghouder bent en/of zeker weet dat er geen spraak van fraude is in verband met deze IBAN, stuur ons dan graag een bericht.

Mijn advies let op dit zijn echte boefjes, maar snap alleen niet zo dat ze het met kleine bedragjes van 29,95 doen, maar ja 10 is ook bijna 300 :(

andré.van-gelder

Re: Forero.nl

Bericht door andré.van-gelder »

Ook ik ben er ingetuind. Omdat je wel wat ontvangen hebt, is het volgens mij formeel geen oplichting. Inderdaad, niet meer te bereiken. Wijze les dus.

Corine1961

Bericht door Corine1961 »

Stom, stom, stom. Een week of wat geleden kreeg ik een bevestiging van mijn bestelling en de site was al niet meer te openen. Ook bedacht ik dat het product, 3 buitenlampen, voor de prijs van 2 oplaadbaar via USB vast Chinese troep zou zijn. En dat terwijl ik nooit maar dan ook nooit bij Ali wil komen. Vandaag ontving ik een dubieus pakketje, en jawel hoor een miezerig lampje. Waarde misschien 2 euro, betaald €29,50.

mukkie

Bericht door mukkie »

Ook ik ben erin geluisd via advertentie op facebook. Vandaag pakje ontvangen, maar is totaal niet wat ik had besteld.
Ik ben weliswaar geen fortuin kwijt, maar toch: wat ik nu heb ontvangen is geen 29 euro waard.

Als je bij Ali bestelt, dan weet je wat je mag verwachten: soms degelijk materiaal, soms rommel. Maar voor de prijs die daar betaald, mag je niet zeuren.

Ik zou zeggen: eigen schuld, dikke bult. Zal de volgende keer beter oppassen.

Patricia81

Bericht door Patricia81 »

Ook ik ben opgelicht door Forero. Wel wat geleverd gekregen, maar niet wat het moest zijn. Ik had siliconen tafelpoot besteld voor het schuiven over de vloer, maar kreeg ipv 48 stuks er maar 4 en in de kleur roze ipv wit. Via hun website kon ik een contactformulier invullen en zou binnen 24 uur bericht krijgen.....niks dus. Site is inmiddels uit de lucht.

Hoop dat ze van mijn € 19,95 gelukkig worden. Voor mij was dit een goede les! :x

CorKevenaar1

Bericht door CorKevenaar1 »

DING DONG DE POST

ineens stond gister de post voor de deur
wat kreeg ik een heel dun schuimrubber wielrenners zadeltje.
Geen beloofd Gel zadel..

Ja ze hebben dus geleverd , maar nooit meer aan mij, en ik hoop jou er ook voor te kunnen behoeden!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nachtwaker

Bericht door Nachtwaker »

Let op dat het bankrekeningnummer niet van een persoon is maar van Millie payments, een payment provider.

Marsja

Bericht door Marsja »

Domeinnaam forero.nl
Status inactief
Houder Forero.nl Shenzhen, Trading co, Ltd, forero.nl

ATimm

Bericht door ATimm »

Ik heb op 29 aug gelzadels besteld 59 euro. Zou binnen 16 dagen bezorgd worden. Niet dus, gemaild, wordt niet op gereageerd. Ben gaan googlen en wat ik allemaal lees, heb ik het vage vermoeden dat ik niets ga ontvangen en opgelicht ben, helaas net als velen anderen. Balen

Plaats reactie