Opgelicht door Speeltoestellen en Meer/ Hoosemans Metaal voor een schommel/schommelpaal type 3

Plaats reactie
caroline.de-swart

Opgelicht door Speeltoestellen en Meer/ Hoosemans Metaal voor een schommel/schommelpaal type 3

Bericht door caroline.de-swart »

Afgelopen week een schommelpaal besteld via Marktplaats bij een metaalbewerker. Wist vragen over materiaal, plaatsing goed te beantwoorden en dacht mee wat betreft poedercoaten/kleur etc. Gedeelte van het geld zou bij plaatsing worden betaald.

Lang verhaal kort, ze kwamen niet. Een hoop smoesjes (ze staan vast, komen later, komen morgen etc), maar geen schommel.

Het gaat om een account op naam van 'Speeltoestellen en meer' met een rekening op naam van Hoosemans: NL32INGB0662463854

Account op Marktplaats: https://www.marktplaats.nl/u/speeltoest ... /41173255/
Advertentienaam: "robuuste schommelpaal"

MargueriteDrenth

Re: Opgelicht door Speeltoestellen en Meer/ Hoosemans Metaal voor een schommel/schommelpaal type 3

Bericht door MargueriteDrenth »

Bij mij bijna hetzelfde verhaal! Via marktplaats “Robuuste Schommelpaal Type 3” besteld op 19 juli en helaas betaald. Paal zou verzonden worden, maar het was druk ivm vakantiesluiting e.d.
Track en Tracecode kreeg ik toegestuurd, maar die was onvolledig. Daarna kreeg ik de rest van de code, maar die was niet bekend bij DPD. Toen ik dat melde, vond hij/zij het vreemd dat de code niet werkte.
31 juli heb ik het laatste contact met hen gehad, toen stuurde ze op mijn verzoek hun mailadres: [email protected].
Via een andere site (nepwekker) die voor oplichters waarschuwt, heb ik net een bijbehorend telefoonnummer gevonden: +31 6 10 50 57 90

Plaats reactie