makeuplover uit Lewedorp (alias Anouk)

FSJ

makeuplover uit Lewedorp (alias Anouk)

Bericht door FSJ »

De dame zou mijn gebruikte Jeffree Star collectie van mij overkopen via Marktplaats. Zij heeft mij 1 week aan het lijntje gehouden:
  • Zij had opeens een nieuwe telefoon en moest haar internetbankieren nog activeren;
    Zij was haar scanner van de Rabobank kwijt en moest deze opnieuw aanvragen;
  • Zij wilde gebruik maken van veilig oversteken, dat was voor mij akkoord mits zij ook akkoord ging met een verzekering. Dat was prima, maar zij reageerde niet op het betaalverzoek met veilig oversteken;
  • Nadat ik nogmaals het betaalverzoek had verstuurd, kon zij niet betalen omdat het niet werkte;
  • Ik heb toen mijn bankrekening verstrekt en zij zou het geld hebben overgemaakt, na 24 uur heb ik nog steeds niets ontvangen;
  • Dame dreigt met het inlichten van Marktplaats dat ik niet wil verzenden, echter heeft de dame mij geen bewijs van betaling verstrekt (volgens haar is dat in strijd met de privacy) noch haar adres om de producten te verzenden als ik het bedrag zou hebben ontvangen;
  • Nadat ik de dame in een hoekje heb kunnen drijven, heeft zij mij geblokkeerd.
  • Volgens mij heeft zij haar gehele account verwijderd, want al haar producten zijn opeens verwijderd.
Tot op heden heb ik geen betaling van haar ontvangen. Haar account is pas 6 maanden actief zonder enige beoordelingen.
Beste verkopers: DOE GEEN ZAKEN MET ANOUK UIT LEWEDORP (MAKEUPLOVER).
Bijlagen
IMG_4596 kopie 2.jpg
IMG_4596 kopie 2.jpg (109.88 KiB) 194 keer bekeken

Plaats reactie