Telecommeester.nl levert vervalste producten

Plaats reactie
jackrtd

Telecommeester.nl levert vervalste producten

Bericht door jackrtd » 22-05-2020 12:51

Bij telecommeester.nl heb ik 1 x Samsung Evo Plus MicroSDXC 256GB besteld en via ideal betaald. Tot mijn verbazing stuurde ze een 512GB versie (die normaal het dubbele kost) echter deze bleek namaak te zijn alleen de eerste 32 GB functioneerde de rest gaf errors
(getest via een test programma ). Niets klopt op de website. De emails krijg je terug als niet af te leveren adres. Wat er staat is het adres van het Evaluon in Eindhoven en het telefoonnummer bestaat niet. De domeinnaam is geregistreerd via Canada, maar de afzender van de zending zit weer in utrecht (H M Stadsplateau 3 3521 AZ UTRECHT). Oplichtingszaakje dus 🙁

henryb

Re: Telecommeester.nl levert vervalste producten

Bericht door henryb » 26-05-2020 20:53

Ik denk dat https://www.netwerkplanet.nl/ van dezelfde eigenaar is. Ik vraag me af of er uberhaupt wat geleverd gaat worden. Heb een track & code ontvangen met datzelfde afzender-adres (H M Stadsplateau 3 3521 AZ UTRECHT). Netwerkplanet.nl geeft bericht dat het verzonden is. PostNL geeft met de track & trace-code aan dat de zending nog niet door PostNL is ontvangen. Livechat niet actief, kan ze niet bellen op het nummer dat ze aangeven. Wordt aangifte doen, ben ik bang.

henryb

Bericht door henryb » 27-05-2020 18:54

Heb een reactie ontvangen op mn mail en pakket is inmiddels bij Postnl. Misschien vals alarm in mijn geval? Ik stuur straks een update. Even afwachten.

henryb

Bericht door henryb » 28-05-2020 22:36

Een product ontvangen, maar niet wat ik besteld had. Mail gestuurd. Reactie afwachten.

Plaats reactie