Wesley, Wess, Wes Martens ID is gejat. W. Martens. Pas op doe geen zaken als ID wordt gestuurd, stuur nooit je eigen ID!

Plaats reactie
Cocacola

Wesley, Wess, Wes Martens ID is gejat. W. Martens. Pas op doe geen zaken als ID wordt gestuurd, stuur nooit je eigen ID!

Bericht door Cocacola » 13-01-2020 17:30

handelsites-bv-marktplaats-en-ebay-f26/ ... 6-s30.html

handelsites-bv-marktplaats-en-ebay-f26/ ... 34846.html

Quote..Bij deze wil ik iedereen waarschuwen om niet in contact te gaan met het telefoonnummer wat bij deze advertentie staan ze hebben mijn zoon opgelicht met kaartjes voor Ajax mijn zoon heeft hoe stom kan je zijn zijn id gegevens meegestuurd en aanbetaald en daarna is het gezeik begonnen ze gebruiken zijn naam bij de advertentie s Wes,Wesley of W Martens als je kaartjes wil kopen laten ze via whats app Wesley zijn hoofd met de id ernaast zien zei zijn het niet het is mijn zoon ze hebben nog een foto van mijn zoon samen met mijn dochter in haar trouwjurk die is overleden en ze schamen zich niet om die te gebruiken ik ben vorige week dinsdag de hele dag met ze in gesprek geweest om haar foto van de whatts app nummer die zei gebruiken eraf te krijgen ze gebruiken nu een foto van Wesley alleen en nu dreigen ze mij om haar foto er weer op te zetten als ik dit ga doen ze hadden zelfs een Facebook aangemaakt met mijn zoon en dochter dat zei getrouwd zijn ik heb me netjes aan hun regels gehouden maar nu trek ik het niet meer het is genoeg wij willen rust en ik weet zeker dat jullie oplichters dit ook gaan lezen het is genoeg geweest jullie hebben mijn bedreigd dat mijn zoon meer in de problemen kom als ik wat plaats maar wij zijn op het is nu al een week bezig ik ben bedreigd dat je mijn dochter haar foto gaat gebruiken ik laat me niet meer chanteren mijn zoon heeft aangiften gedaan zijn id is geblokkeerd en met de foto s kan je me blijven chanteren het is klaar Wesley is geen oplichter maar gedupeerde en let goed op het telefoonnummer wat bij de advertentie s staat koop niks bij deze mensen u bent gewaarschuwd.

*deze bende gaat letterlijk over lijken...

Mikebergen

Re: Wesley, Wess, Wes Martens ID is gejat. W. Martens. Pas op doe geen zaken als ID wordt gestuurd, stuur nooit je eigen ID!

Bericht door Mikebergen » 15-01-2020 11:39

Zorg dat je even de revolut belt of die geen rekening van je zoon heeft geopend op zijn naam

Cocacola

Re: Wesley, Wess, Wes Martens ID is gejat. W. Martens. Pas op doe geen zaken als ID wordt gestuurd, stuur nooit je eigen ID!

Bericht door Cocacola » 15-01-2020 12:33

Mikebergen schreef:
15-01-2020 11:39
Zorg dat je even de revolut belt of die geen rekening van je zoon heeft geopend op zijn naam
Het is een quote, he.. is niet mij overkomen.

Plaats reactie