SOS en 112 ongedierte bestrijding

Plaats reactie
[email protected]

SOS en 112 ongedierte bestrijding

Bericht door [email protected] » 06-01-2020 21:40

Hallo beste Opgelicht

Ik heb een zeer goed item voor je programma;

We zijn zojuist opgelicht door https://www.sos-ongediertebestrijding.nl
En ook bekend als 112 ongedierte bestrijding

Hebben last van wat muisjes en hadden https://www.sos-ongediertebestrijding.nl gebeld en zijn vandaag langsgekomen...

Wat rondgekeken in ons huis en een paar korreltjes muizengif neergelegd.
Met 1 jaar garantie.

Maar mijn vrouw die alleen thuis was met mijn zoon moest dit direct betalen.

Dus belde ze mij.
Het ging om €665,50 waarop ik gelijk zei dat we dat niet gingen betalen.

Maar ze bleven aandringen en omdat mijn vrouw alleen thuis was heb ik dit toch overgemaakt....

En het zat en zit me niet lekker... en op internet staan de zelfde klachten... helaas te laat ontdekt.

We hebben aangifte bij de Politie gedaan en onze bank ingelicht en we gaan zorgen dat dit bij Opgelicht komt op tv.

Wees gewaarschuwd

Zou jij mij en de andere vele gedupeerde kunnen helpen??

Ik hoor het graag

Met vriendelijke groet

Arjan van der Elst

Bibi541

Re: SOS en 112 ongedierte bestrijding

Bericht door Bibi541 » 14-01-2020 11:09

ZELFDE HIER!

Na dit bedrijf gevonden te hebben om bedwantsen te bestrijden, zijn ze heel snel langsgekomen. De jongen die was gekomen, is niet eens 10 minuten boven geweest om te bestrijden en bracht €400 euro in rekening. Uurtje later naar boven gegaan en zie ze gewoon weer lopen over de vloer. Ik bellen en zij zeggen: Je moet het twee weken de tijd geven. Daarna nog een paar keer gebeld, maar nooit wat gehoord.

Het geld moest overgemaakt worden naar 24/7 DIENST B.V. LET DUS OP: DIT IS DE BANKREKENING VAN DE OPLICHTERS. Ik las net dat een of andere Ahmet Ait Ali hoofd van dat bedrijf is. Het IBAN is: NL64ABNA0867168544.

Ik lees op klacht.nl nog een hele hoop andere klachten hierover. Kun je alsjeblieft helpen?

Felicia29

Bericht door Felicia29 » 14-01-2020 17:05

Beste Opgelicht,

Op maandag 30 december 2019. Zijn mijn partner, ik en mijn buren opgelicht door een organisatie die zich 24/7 dienst bv (www.sos-ongediertebestrijding.nl) noemt. Er is een kvk-nummer 74556819 aan geregistreerd. Diegene met het kvk-nummer is op de kvk-website een reclamebureau en een rechtspersoon.

Mijn buren en ik hebben last van bedwantsen. Zij wonen onder mij, wij delen 1 voordeur. Mijn buren komen vanuit het buitenland om werken. Zij spreken dus ook niet de taal en kunnen zich niet verwoorden in het Engels/Nederlands. Wij hebben dit probleem al ongeveer 11 maanden. Mijn partner en ik hebben dit probleem vaker willen oplossen en zijn al een bedrag van €2000,- kwijt los van de oplichter. Toch bleef het probleem terugkomen. Dit omdat wij niet wisten dat de buren ook last hadden van bedwantsen en daardoor kwam het probleem terug. Zij wisten zelf niet eens wat bedwantsen waren totdat ik de dag voordat de bestrijding tegenkwam in het trappenhuis. Zij vertelde over de ongedierte. Ik heb iemand laten tolken wat voor ongedierte dit is en hoe dit aangepakt moet worden.

Ik heb contact opgenomen met onze makelaar. Ik heb een hele mail opgesteld met het probleem en dat dit zo snel mogelijk opgelost moet worden. Hij geeft telefonisch aan te willen helpen. Tijdens het gesprek was het niet duidelijk dat wij dit moesten betalen. Ik vroeg hem ook of hij mij de gegevens van de bestrijders wil geven zodat ik ook kan kijken wie het zijn. Ik had een andere bestrijder geregeld die eigenlijk op de dag zou komen (30-12-2019). Maar de verhuurder had dus sos-ongediertebestrijding geregeld omdat zij dus goedkoper waren. Wij dacht ook dat hij het zou betalen aangezien hij dit aan het regelen was en omdat mijn partner en ik al veel geld kwijt zijn over dit probleem. Ik was er al niet blij mee dat hij iemand anders had geregeld, omdat ik ervaring hebt met meerdere (amateuristische) bestrijders.

Zonder duidelijke afspraken van hoe laat en welk bedrijf kwam er rond 21.00 een bestrijder langs. Het was een donkere man met twee gouden tanden die zichzelf Patrick noemt. Deze man deed zo zielig en was aan het aandringen. Hij kon ons 100% garanderen dat het probleem wegblijft. Hij had het ook over voorrijkosten. Terwijl de makelaar vertelde dat de manager aangaf geen voorrijkosten aan verbonden is. Dat was een hele discussie. Uiteindelijk met een goed gesprek wilden wij hem niet hebben is hij ook weggegaan. Een uur later was hij teruggekomen. De manager had blijkbaar mijn makelaar gesproken om beide woningen voor €600 te bestrijden met stoom en gif. Dus mijn makelaar belde ineens dat hij dat kan komen doen omdat wij hem al hadden weggestuurd. Komt hij terug zonder stoom. Mij partner wilde dit niet doen en was ook klaar met dit gesprek. Toch heeft de bestrijders ons over kunnen halen. En hebben mijn partner en ik €300 overgeboekt naar het rekeningnummer NL64ABNA0867168544. Mijn buren hebben €300 contact gegeven. Ook vertelde “Patrick” dat hij een offerte naar mijn makelaar en mij zal opsturen. Nooit teruggezien

Na het bestrijden heb ik meteen contact opgenomen met de makelaar. Ik heb hem meerdere e-mails verstuurd dat er iets niet klopt. Ik had de makelaar gevraagd naar zijn gegevens en dat duurde ook even voordat ik het kreeg. Nadat ik de gegevens kreeg van sos-ongediertebestrijding heb ik het bedrijf meerdere keren proberen te bellen. Het nummer is ook gekoppeld met een mobiele nummer 06-28771692. Na een paar dagen kreeg ik een man aan de telefoon die zichzelf Richard noemt. Aan zijn stem te horen klonk hij Arabisch. Hij was heel onduidelijk aan te telefoon en verwees alles door naar de website.

Voordat ik research op het internet had gedaan, had ik contact met de politie opgenomen en het probleem uitgelegd om te vragen of dit strafbaar is. Zij vertelde dat er onvoldoende bewijs is om dit strafbaar te verklaren en vertelden dat het bedrijf onbekwaam en onzorgvuldig te werk gaan.Gister op het internet las ik dat er meerdere klachten zijn binnengekomen rondom het probleem en periode. Wij wilden het bedrijf terug laten komen om hen terug te pakken maar dit laten wij over aan de politie.

MENSEN LAAT JE GOED INFORMEREN OVER EEN PROFESSIONELE BESTRIJDER EN HOE EEN ONGEDIERTE WORDT BESTREDEN. ZELFKENNIS OPDOEN OVER DE BESTRIJDING. SOS-ONGEDIERTEBESTRIJDING OF 24/7 DIENST BV IS OPLICHTING. ZIJ HEBBEN GEEN KENNIS. LET OP HUN HOUDING. GEEN ENE BESTRIJDER KAN JOU 100% GARANDEREN OF DE ONGEDIERTE WEGBLIJFT. ALS EEN BESTRIJDER DAT WEL ZEGT DENK NA OF DIT DAN DE JUISTE PERSOON IS.

GJL

Bericht door GJL » 18-01-2020 18:13

Hier Hetzelfde,

Zojuist bezoek gehad van SOS Ongedierte bestrijding 24/7 DIENST BV
DEN HAAG

Patrick, donkere man.

Ik vertrouwde het niet, toch betaald en lees nu dit bericht. shit.

Gert-Jan

Greetje34

Bericht door Greetje34 » 01-02-2020 00:39

Het duurde even, maar dan nu toch medemensen gevonden die ook zijn opgelicht door 112 ongediertebestrijding.

Eigenlijk had ik na het eerste telefoongesprek al geen goed gevoel over deze mensen, maar goed, ik wilde van die muizen af in mijn huis en ze zouden gratis en vrijblijvend komen, dus vooruit.

De inspecteur scheen hier en daar met zijn zaklampen en concludeerde dat ik gif moest neerleggen. Ik had al gif liggen en had gezien dat een aantal muizen daar van omkwamen, dus nog een gif vond ik overbodig. Ik had verwacht dat hij onder het kruipluik zou gaan en dat hij van buiten in de muren her en der nog gaten of kieren zou ontdekken die hij kon dichten. Niets van dit alles. Gif, dat was het. Hij zou het gif her en der neerstrooien en dat zou mij omg 140 euro kosten! Ging ik dus niet doen. Of ik dan wel de voorrijdkosten a 45 euro wilde betalen. Nee, want hij zou kosteloos en vrijblijvend langskomen, dus ik betaal helemaal niks. Ik moest het maar gewoon zsm pinnen. Er waren nieuwe medewerkers en die hadden mij verkeerd ingelicht. Jaja...

We stonden in de gang in discussie over de voorrijdkosten. Hij draait zicht om en ineens loopt er langs mij een muis! Op klaarlichte dag! In het bijzijn van 2 personen in een halletje. Ik verdenk hem er serieus van dat hij die muis uit zn zak heeft getoverd. Het deed mij bijna besluiten om toch maar gif neer te leggen, want er liep dus weer een muis. Goede tactiek, maar toch liet ik hem zonder iets te betalen weggaan.

Achteraf dacht ik, dit was allemaal wel heel vreemd. Ik zocht naar recensies er, maar kon niets vinden, tot dat ik net zocht op KvK nummer 113 ongediertebestrijding en hier terecht kwam.

Ben benieuwd hoe dit afloopt.

Met vriendelijke groet,

Greet

Moderator
Site Admin

Bericht door Moderator » 06-02-2020 09:01

Afgelopen dinsdag zat SOS Ongediertebestrijding in de uitzending:

https://opgelicht.avrotros.nl/uitzendin ... r-niet-in/

De websites van SOS Ongediertebestrijding en 112 Ongediertebestrijding (van dezelfde jongens) zijn inmiddels offline, zo te zien.

Beekie34

Bericht door Beekie34 » 18-02-2020 17:21

Het kenteken is onherkenbaar in beeld. Hoe kan ik bepalen of ik eventueel de auto zie bij een vermoeden? Kan iemand (een gedeelte van) het kenteken geven?

gertjan70

Bericht door gertjan70 » 20-02-2020 11:39

Ook wij zijn opgelicht door 112 ongedierte bestrijding.
Een zilvervisjes bestrijder is vrij dwingend geweest en er moest direct betaald worden. We hebben ons in de luren laten leggen en waren overrompeld. We hebben 985,95 moeten overmaken en toen is ons huis behandeld door een buitenlandse man. Had zijn auto verderop geparkeerd. Als het niet zou zijn opgelost dan zou hij later terugkomen om het nogmaals te behandelen.

Het probleem is niet opgelost en er is geen enkel spoor of gehoor meer. Ik heb later nog wel een keer ene Kevin aan de telefoon gehad en ik zou worden teruggebeld. Je raad het al. Geen gehoor en geen bericht!!

Pieter de Jong

Bericht door Pieter de Jong » 22-05-2020 14:11

Het lijkt er zeer sterk op dat dit oplichtersbedrijf nu weer actief is met andere websites, namelijk met https://www.quick-ongediertebestrijding.nl/ en met https://www.ongediertebestrijding-vermeer.nl/. De tekst op de site van sos-ongediertebestrijding is nagenoeg hetzelfde als de tekst doe voorheen op sos-ongediertebestrijding stond.

Als je belt naar bovenstaande sites, krijg je geen prijs vooraf en ze willen ook niet zeggen waar ze zijn gevestigd. Verder zijn de namen Quick Ongediertebestrijding en Ongediertebestrijding Vermeer niet te vinden in de KVK.

Hebben mensen hier ervaringen mee?

YvonneL.

Bericht door YvonneL. » 23-05-2020 07:04

Ik ben ook opgelicht door Quick-ongediertebestrijding.
Ik heb last van bedwantsen en had een ander bedrijf gebeld maar die konden pas na het weekend.
Dat duurde me te lang dus toen kwam ik dit bedrijf tegen.
Website ziet er professioneel uit dus ik heb gebeld en dezelfde dag kwamen ze langs. Starttarief was € 169,95 en dan € 4,95 pm plint. In totaal €390 !
Ik vond het heel duur maar ik wilde er vanaf dus toch betaald. Hij ging aan de slag en was binnen een uur klaar!! Dat voelde al helemaal niet goed.
's Avonds in bed zag ik gewoon een bedwants lopen.
Ik had er eigenlijk al geen goed gevoel bij. Gebeld en mijn geld terug gevraagd maar niets ontvangen natuurlijk.

nickvaags

Bericht door nickvaags » 25-05-2020 09:59

Hi Allemaal,

Ze zijn weer actief!
Weer onder een andere naam maar de klachten over oplichting komen weer binnen.

Kijk goed uit. Ze werken onder de naam:

ONGEDIERTEBESTRIJDING VERMEER
https://www.ongediertebestrijding-vermeer.nl/

QUICK ONGEDIERTEBESTRIJDING
https://www.quick-ongediertebestrijding.nl/

Kijk er mee uit. Ik had een prijsopgave opgevraagd en kreeg dit als antwoord:
Ons plan van aanpak is dat wij allereerst een inspectie komen uitvoeren. Bij de inspectie kijkt de verdelger hoe groot de plaag is of het mogelijk is om de wespennest te verwijderen. Aan de hand van de inspectie weet de verdelger precies wat hij moet doen en weet hij ook precies wat voor middelen hij nodig heeft om het probleem voor u op te lossen. Na de inspectie kan de verdelger een kostenplaatje voor u opmaken op basis van de situatie geinspecteerd te hebben. Wij zullen binnen 1 uur op locatie zijn bij een afspraak en het bedrijf is gevestigd in Amersfoort. Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ongedierte bestrijding

Ook andere klachten komen her -en der al weer binnen.

Groetjes Nick

Plaats reactie