deze 2 rekeningen zijn van oplichters pas op rekening naam dd akloe NL39ABNA0495785482
en ING REKENING NL26INGB0663027241 KRIJGT NEDERLANDS NETTE VROUW AAN DE LIJN WERKT ALS KATVANGER VOOR DEZE BUITENLANDSE GASTEN ZIJIN ER NOG SLACHTOFFERS LAAT HET ME DAN WETEN ZE STAAN OP MARKTPLAATS ALS 3 JAAR ACTIEF
Dannyonline schreef:2 x 450 euro 2 verschillende mensen
Niet om een trap na te geven, maar waarom niet de (e)tickets ophalen ? , als zoiets bij dit soort bedragen niet mogelijk is dan moet je toch nattigheid voelen ?
Ik ben ook opgelicht door hetzelfde bankrekening nummer door twee lowlandstickets te kopen van 300 euro, uiteindelijk niks van gehoord Ik heb aangifte gedaan
Hier ook opgelicht door een verkoper met dezelfde naam als rekeninghouder. En idd ook met een Nederlandse nette vrouw en zogenaamd het rekening nummer van haar man. Morgen ga ik ook aangifte doen Rekening nummer betreft hier NL03ABNA0573094160 D D akloe
Goedemiddag, ik ben gisteren ook opgelicht door iemand met dezelfde naam, en ook een ABN rekening. Ik weet dat deze topic al wat ouder is, maar wellicht heeft u informatie waar ik wat aan heb?
Goedemiddag, ik ben gisteren ook opgelicht door iemand met dezelfde naam, en ook een ABN rekening. Ik weet dat deze topic al wat ouder is, maar wellicht heeft u informatie waar ik wat aan heb?
Er zijn meer hondjes die Fikkie heten... wat is het bankrekeningnummer?