Pas op voor oplichter Sjouke Leistra of allias Hans Burink.

Pas op voor oplichter Sjouke Leistra of allias Hans Burink.

Berichtdoor Gilbert1968 » 14-05-2018 13:13

Deze persoon maakt zich schuldig aan valsheid in geschrift en fraude door 1 euro per maand te vragen om te adverteren.
Het zijn groepen die op Facebook staan en daar kun je gewoon gratis adverteren.

Beste leden....let op!!! Onderstaand bericht kreeg ik van een lid van deze groep op Facebook. Het is te zot voor woorden dus trap er niet in!!! Wij vragen geen geld voor een advertentie.....!!

Hallo,

Even een vraagje aan jou, aangezien je beheerder bent van marktplaats van het noorden
Ik kreeg een chat bericht van ene sjouke leistra, die zegt dat hij 1 van de toezichthouders is van alle 120 facebookmarktplaatsen in het noorden
Hij verplicht mij om een abonnement te nemen van 1 euro per maand en voor bedrijven van 2 euro per maand, om een advertentie te mogen plaatsen op 1 van de actieve 120 facebookmarktplaatsen in Noord Nederland, doe ik dit niet wordt ik geblokkeerd
Is hier bij jullie iets over bekend?
Ik vind het een raar en vaag verhaal en vertrouw het niet.

Deze oplichter Sjouke Leistra of alias Hans Burink wil dus via de website.

https://www.fbmarktplaatsennoordnederla ... adverteren

Een euro per maand vragen zodat je kunt adverteren bij 120 marktplaatsen op facebook.

Hij is gewoon een pure oplichter die het hoog in zijn bol heeft.
Iedereen die er in trapt is gewoon dom bezig.

Hij mag en kan dat niet doen.
1) staat niet in de fb voorwaardens.
2) is niet gelinkt aan fb.
3) is bij lange na niet overal beheersers van.
4) er zullen dan ook genoeg nieuwe gratis groepen ontstaan.
En 5) dit is een vorm van uitbuiting / oplichting en staat niet ingeschreven als een bedrijf die daar de bevoegdheid voor heeft. Dit zal hij ook nooit krijgen. Dus die boer moet het bij zijn boerderijtje houden.

En nogmaals zijn er genoeg groepen van het noorden waar hij geen beheerser van is.

Dit is een vent met een grootspraaks waanzin.

Hier wat k.v.k. gegevens van deze persoon.

HKD

Randerstraat **
7416 XJ Deventer
[email protected]***.nl
+31 (0) 612644985
Nederland

[Persoonsgegevens verwijderd door moderator]

Kvk: KvK Oost Nederland nr. 68736916
Btw: BTW nr. NL153447370B06
Gilbert1968

Re: Pas op voor oplichter Sjouke Leistra of allias Hans Buri

Berichtdoor oldwabbles » 14-05-2018 15:36

+31 (0) 612644985
EB Autoverhuur te Olst
oldwabbles

Berichtdoor ikslaje » 14-05-2018 15:44

Njah, is dit niet een beetje "tis van de gek er voor geeft" ?

Als ik een gratis monster van een geurtje krijg bijvoorbeeld, en verkoop deze op marktplaats, en iemand koopt dit ?

Je kunt ook elders adverteren ? Als jij die 1 of 2 euro betaald kun je daar adverteren, je krijgt dus wel waar voor die 1 euro.

Of het netjes is, dat is een ander verhaal...

Mooie dag !
ikslaje

Berichtdoor lozevisser » 14-05-2018 16:25

Lidstaat NL
BTW-nummer NL 153447370B06 ( B06 ZEGT AL GENOEG)

Naam HKD KOERIERSDIENSTEN
Adres

DEVENTER
lozevisser

Berichtdoor lozevisser » 14-05-2018 16:30

HKD Koeriersdiensten
Hoofdvestiging

Bestaande handelsnamen

HKD Koeriersdiensten

KVK 68736916
Vestigingsnr. 00003715032
Deventer

68736916 0000 000037150324 HKD Koeriersdiensten. HKD Koeriersdiensten. Koeriers. www.hanskoeriersdiensten.nl. ...
lozevisser

Berichtdoor oldwabbles » 14-05-2018 16:35

Kom je niet vaak tegen B06
oldwabbles

Berichtdoor lozevisser » 14-05-2018 17:45

oldwabbles schreef:Kom je niet vaak tegen B06
in al mijn jaren een keer of 5
lozevisser

Berichtdoor karennn89 » 31-05-2018 15:47

ik ben ook benaderd door deze persoon. ik moet 24 euro betalen (binnen 24 uur) anders word ik uit de verkoopgroep verwijderd. het gevoel dat ik gigantisch voor het blok word gezet en geen goed gevoel bij.

Jullie hebben het over B06 in het btw nummer. wat houd dat in?
karennn89

Berichtdoor hkdoplichters » 03-06-2018 15:18

Dag mensen,

Dit klopt inderdaad

Hans Burink is een oplichter die woont in Olst. Hij woont aan de : [adres verwijderd door moderator]
(Beheerder van Marktplaats van het noorden en enkele andere facebookgroepen)

Hij doet dit nauw samen met zijn vrouw Marianne Acherkamp, alle oplichtingen en wonen in Olst gezamenlijk. +=60 beiden.
hij heeft vorig jaar 2 x een huurbaas van een winkelpand opgelicht door de laatste paar maanden niet te betalen en te verhuizen naar een ander pand. (Google het!!) Hij had er een krinloop winkel in tweedehands kleren. Hij betaalde in het verleden zijn koeriers niet op tijd, probeerde het met jonge meisjes die de boekhouding deden bij hem thuis, omdat hij ze van straat plukte!! Deze man is heel kwaadaardig en denkt enkel aan zichzelf. Hij heeft ongelooflijk veel mensen belazerd en is meerdere keren failliet verklaard. De HKD staat op de naam van zijn zoon Dennis in Deventer, om zo zijn eigen prive te beschermen, maar hij is een van de bekentste oplichters in Deventer en Olst. Hij belazerd een ieder voor geld en probeert je dan de mond te snoeren.

Sjouke leistra (werkt ook onder de naam : Wikje de haan, ook man en vrouw) is een oplichter uit Zwolle, eigenaar van boerenspul.nl (oplichtingsites), hij is makkelijk te traceren mocht je dat willen. (beheerder Marktplaats van ons noorden en enkele andere facebookgroepen)

Deze beste man heeft tientallen mensen opgelicht door ze boedereijn te verhuren die niet van hem waren, Neppe websites te verkopen aan mensen die het niet deden, mensen uren te laten wachten voor een boederij en nooit komen opdagen. Dit is ook een hele grote schurk die mensen geld aftroggeld en ermee probeert weg te komen!!

Ik ben familie van Hans en hij heeft mij meerdere malen erdoorheen getrokken en daarna bedreigd en ben het zat dat hij zo doorgaat. Hij moet zijn broer enkel al 1000'en euros betalen die hij geleend had en niet meer terug wil betalen want hij is failliet en de politie moet hem dan maar opsluiten

Het zijn twee verschillende personen die nauw met elkaar samenwerken om onrust in de maatschappij te veroorzaken en het geld van mensen/bedrijven te stelen. Er staan op internet honderden gedupeerden van deze twee.

Verpreid dit bericht overal zodat mensen door deze twee niet meer gedupeerd worden. Zoek hem desnoods op en haal je geld terug en rapporteer hem bij facebook en de politie Echt overal, Facebook, instagram, krant, mondopmond. Ze zijn al jaren actief en vallen iedere keer slachtoffers!!!!! help ons!! :(
hkdoplichters

Berichtdoor oldwabbles » 06-06-2018 20:46

oldwabbles

Berichtdoor lozevisser » 07-06-2018 05:29

ikslaje schreef:Had de B06 niet gezien, niet veel goedszeggend
Burink zelf is bezig aan zijn zesde bedrijf. Drie eerdere zijn opgeheven, twee zijn failliet verklaard. Tot zijn vorige bedrijven behoort bijvoorbeeld Hans Kleding Kringloopwinkel in Deventer. Die eindigde met een ontbonden huurcontract vanwege een forse betalingsachterstand. Ook een koeriersdienstbedrijf van Burink ging failliet. vandaar de B.06
lozevisser

Berichtdoor GarduVin » 07-06-2018 19:58

GarduVin

Keer terug naar Handelsites (bv. Marktplaats en Ebay)