Opgelicht door Gigadeals

Plaats reactie
Daynold

Opgelicht door Gigadeals

Bericht door Daynold »

Bestelling gedaan op Gigadeals 25 november 2021 voor een smart scooter,1 halen,2e gratis.Tot de dag van vandaag geen bestelling gekregen.Er wordt niet gereageerd op verzonden emails.Telefoonnummer is buitengebruik.Betaling heeft plaatsgevonden via Ideal € 39,95.Dit zijn de gegevens ervan:
Gigadeals
Elbaweg 11
1044 AK Amsterdam
+31 (0)70-3134062
[email protected]
Zijn er nog meer gedupeerden van dit webshopbedrijf?

Younes013

Re: Opgelicht door Gigadeals

Bericht door Younes013 »

Ik heb ook een bestelling gedaan bij deze gigashop-nl nou zoals je zei complete leugens en tot word ook nog een gepromoot door grote berijven zoals insta en Snapchat nou heel jammer dat ze niet eerst onderzoek doen naar een bedrijf voor ze het promoten want een kijkje op de site en je af gelijk dat het een fake website was of een dropship website nou ik ben ook opgelicht voor de razer gaming stoel heb het 2 weken geleden besteld en ja zoals nog niks binnen ik zou je aanraden aangifte te doen heb ik ook gedaan

Yssfc

Bericht door Yssfc »

3 weken geleden ook een bestelling gedaan op gigadeals.. Zelfde probleem als de laatste reactie over gigadeals.. Heb een miniscooter gekocht voor 39,95 plus 1 gratis.. Heb letterlijk geen 1 bericht gehad waar het blijft of wat dan ook.. Dit was een cadeau voor me schoonouders.. Vind het zo jammer dat er mensen op de wereld zijn dit hier toe in staat zijn.. Om mensen kaal te plukken en ook nog is lachend door het leven gaat.. Dit soort websites moeten echt aangepakt worde.. Hopen dat jullie er wat mee doen.. Weet zeker dat er genoeg gedupeerde zijn.. Zodat er werk aan gedaan kan worden want zo blijven er maar mensen opgelicht worden..

yokosun

Bericht door yokosun »

Zelfde verhaal hier. Ik zag een promo via TikTok over een mini beamer. Ik bestelde, betaalde .... maar kreeg nooit een email ter bevestiging. Ik had wel screenshots gemaakt waar duidelijk te zien is dat ik betaald heb.
In mijn bankgegevens zie ik dat de betaling gestuurd is naar Vitential ltd. Dit bedrijf heeft niet met hightech te maken, dan wel met voedingssupplementen.
Het telefoonnummer zoals vermeld op gigadeal-nl.com is niet in gebruik !
Op een email reageert men daar ook al niet !

Dan maar een email gestuurd naar [email protected] ... in de hoop daar wat meer info te verkrijgen

Plaats reactie