fash-line

juul01

fash-line

Bericht door juul01 »

Zijn er meerdere mensen bedonderd door webwinkel Fash-Line.
Deze mensen adverteren via Facebook.
Na het bestellen en betalen hoor je er vervolgens nooit meer iets van.
Geen telefoonnummer te vinden.
Reageren niet meer op mail.
Op trustpilot staan ook ontzettend veel klachten over dit bedrijf.
OPLICHTERS zijn het!!!!

Celfro

Re: fash-line

Bericht door Celfro »

Hoi

Ook ik heb 5 januari 2 truien gekocht. Niks meer gehoord.

Groeten Celfro

Kimberly34

Bericht door Kimberly34 »

Ja helaas wel... ik heb een bestelling geplaatst en deze is nooit verstuurd. Meerdere keren gemaild maar ik krijg steeds een standaard bericht terug. Ik wilde aangifte doen bij de politie maar zij zeggen dat het geen zin heeft. Ze geven zelf toe dat er meerdere meldingen van andere gedupeerden tegen de website zijn gemaakt, dat ze het hebben gecontroleerd, maar dat ze niets konden vinden. Kennelijk zijn de meldingen niet voldoende??? Ik ben echt heel boos. Het internet staat vol met andere gedupeerden. Ik vind het jammer dat ik dat niet eerder heb gezien. Wees gewaarschuwd allemaal!!! Koop NOOIT wat bij fashline. Voor de gedupeerden: doe alsnog aangifte! Op een gegeven moment kunnen ze er niet meer onderuit dat het oplichters zijn.

TimoRitsema

Bericht door TimoRitsema »

Ja ik!

Marsja

Bericht door Marsja »

https://fashline.nl/ Geeft meldingen politie

Domeinnaam fashline.nl
Status actief
Houder Yiwu Cute Jewelry Co., Ltd., FashLine
Administratieve contactpersoon [email protected]
Registrar Tucows.com Co. Mowat Ave. 96 M6K 3M1 Toronto Canada
Misbruik contact +1.4165350123 [email protected]
Technische contactpersoon
[email protected]
DNSSEC nee
Domeinnaamservers
ns-cloud-b1.googledomains.com
ns-cloud-b2.googledomains.com
ns-cloud-b3.googledomains.com
ns-cloud-b4.googledomains.com
Registratiedatum 2020-12-13
Datum laatste wijziging 2020-12-17
Administratie door NL Domain Registry

Eyes

Bericht door Eyes »

Ik heb een jas besteld en betaald en nu na ruim 6 weken hoor je nog steeds niks . Heb gevraagd om me geld terug te storten dat kan niet wat het produckt is al onderweg bla bla bla. Ik kreeg dit bericht terug. Zie

Hallo,
aangezien de bestelling reeds is verwerkt, is een annulering op dit moment niet meer mogelijk.
mogelijk. U heeft de mogelijkheid om de goederen binnen 30 dagen na ontvangst naar ons toe te sturen.
om terug te keren. Wij staan tot uw beschikking voor verdere vragen met betrekking tot retourzendingen.
vriendelijke groet
ondersteuningsteam

Berth498

Bericht door Berth498 »

Beste Mensen,

Ik heb 4 weken geleden een bestelling gedaan via Fash- Line. Na de bestelling van een blouse ontving ik een bestigingsmail met een actiecode voor het bestellen van nieuwe artikelen waarop ik dan 35% korting zou krijgen. Verder niks meer gehoord, ondanks mijn verzoek om me op de hoogte te brengen( per mail).

Groet,

Ludo

Mario071

Bericht door Mario071 »

Hi,

Ik heb ook een bestelling gedaan bij Fash-line maar dit duurde wel erg lang. Dus ben ik gaan zoeken op Google en blijkt dus dat het oplichters zijn. Ik heb een e-mail gestuurd en gezegd waar het op staat. Als ik me geld niet terug krijg of de bestelling niet alsnog binnen krijg is dit een zaak voor Tim Hofman in ‘boos’

:)

ilma2000

Bericht door ilma2000 »

Op 6 januari twee joggingpakken besteld van 40 euro per stuk maar tot heden niks ontvangen. Na het plaatsten van de bestelling heb ik 2 dagen later geprobeerd de bestelling te annuleren maar dit kon niet. Vervolgens op 17 januari een mail gestuurd ivm wanneer het product geleverd geword maar nog steeds niks gehoord. Na het lezen van alle klachten verwacht ik niet dat mijn pakket nog binnen komt. Schijnbaar zijn het oplichters... Ik wil graag mijn geld terug!

Marsja

Bericht door Marsja »

5.4 De goederen worden binnen 2-120 dagen na bevestigde ontvangst van de betaling verzonden.
De standaard levertijd is 20-30 werkdagen, in uitzonderlijke gevallen tot 16 weken, tenzij anders vermeld in de artikelomschrijving. De leverancier verzendt niet direct. De bestelling wordt door de fabrikant verzonden zodra de gehele bestelling daar op voorraad is.

Naast de verzendkosten kunnen er ook douanerechten of invoerrechten worden geheven, omdat de goederen vanuit een niet-EU-land (China) worden verzonden. Neem contact op met onze klantenservice op [email protected] voordat u bestelt om te zien of er invoerrechten voor een product worden geheven. Douanerechten of invoerrechten worden niet door ons betaald en zijn voor rekening van de koper. Onze goederen worden altijd onbetaald en onbelast verstuurd ("duty unpaid and untaxed").

Tu Hongming

Number: +8617757961271

Adresseert: F2, Building 8, No.89, Siyuan Road, Yidong Industrial Zone, Niansanli Street, Yiwu, Jinhua, Zhejiang Province 322000, China

e-mail: [email protected]

Annet!

Bericht door Annet! »

Ook ik opgelicht door Fashline.
Twee truien besteld 4 weken geleden, na contact via de mail te horen gekregen dat het heel druk is en ze er snel aankomen.

c oomen

Bericht door c oomen »

Ja, bij fash-line heb ik op 14 januari een jas en schoenen gekocht....nog niets gehoord en geen reactie op mijn mails! Hoe krijg ik mijn geld terug???

Mendydegroot

Bericht door Mendydegroot »

8 januari een jas besteld. Track en trace is nog niet beschikbaar. Geen reacties op mail. Wil heel graag me geld terug. Ik ben er niet blij mee. Proberen aangifte te doen politie zegt dat het geen oplichters zijn. Helpppp hoe krijg ik mijn geld terug 😭😭😭

Elsbeth64

Bericht door Elsbeth64 »

Oplichters zijn het! Je betaald en later wil je annuleren en het bedrag retour! Verwijderen ze hun account op messenger.
Laten niks van zich horen. Bah!

Delie

Bericht door Delie »

Ook opgelicht door dit bedrijf. Zo triest dat dit altijd maar kan blijven voortduren en dat niemand er blijkbaar iets aan kan doen :shock:

Plaats reactie