Ervaringen met Prijsvechter.shop (onbetrouwbare / malafide webshop, oplichting)

Marsja

Ervaringen met Prijsvechter.shop (onbetrouwbare / malafide webshop, oplichting)

Bericht door Marsja »

Prijsvechter.shop Geeft meldingen politie
https://prijsvechter.shop/collections/all
Laatst gewijzigd door Moderator op 11-01-2021 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel verhelderd

Gusio

Re: Ervaringen met Prijsvechter.shop (onbetrouwbare / malafide webshop, oplichting)

Bericht door Gusio »

Ook bij deze wil ik even melden van waarschijnlijk een oplichting.
Via facebook een advertentie van leuke kerstbomen 1 + 1 gratis, kosten 34,95
9 dec besteld, krijg nog een mail om bestelling te volgen maar nooit gekregen.
De site bestaat niet meer en e-mail is niet meer mogelijk.

MarjondeWaard

Re: Ervaringen met Prijsvechter.shop (onbetrouwbare / malafide webshop, oplichting)

Bericht door MarjondeWaard »

Ook ik ben opgelicht door Prijsvechtershop. We hebben een pratende, bewegende Baby Yoda (1+1 gratis) besteld van 20,5 cm groot voor €29,95.
We hebben ontvangen één plastic baby yoda van 8 cm groot. Net voor de kerstvakantie kregen we bericht dat de verzending was vertraagd en voor de kerst bezorgd zou worden. Na een mail van mij van 4 januari, kregen we gisteren een plastic zakje (Alieexpressformaat) met daar dus het plastic poppetje in.

Samantha severins

Bericht door Samantha severins »

:x besteld bij prijsvechter. Baby yoda. 1+1 gratis voor 30 euro popetje kon van alles. Was ongv 20.5 cm. krijg ik een uit China gemaakt popetje met de lelijkste afwerking ooit heb ik daar 30 euro voor betaald. Sins gister binnen ik heb gelijk gemaild naar hun. Kreeg wel reactie maar de website is helemaal weg. Dit was hun reactie:
Hallo,

Ik heb gekeken in ons systeem en ik zie dat wij geleverd hebben wat u bij ons besteld heeft.

Op de productpagina had u middels een dropdown menu de keuze uit meerdere varianten. U heeft de goedkoopste variant gekocht welke u ook geleverd heeft gekregen.

--
Met vriendelijke groet,

de Klantenservice

Ten eerste er was geen dropdown menu je kreeg een filmpje met wat yoda kon je had geen keuze om te kiezen het was 1+1 gratis staat ook in de mail die je hebt ontvangen na het bestellen dus ze liegen nog ook en nu willen ze dat ik het terug stuur dan ben ik en me geld en de spullen kwijt. Ik ben ontzettend boos.

Maja

Bericht door Maja »

Via Facebook zag ik een mooie actie van prijsvechter. Schop Christmas tree 1 +1 gratis voor 34,95 euro, ik heb die toen besteld begin december en met verzendkosten erbij moest ik 37,90 euro betalen dat heb ik gedaan en kreeg als bestelnummer 6775. Ik heb deze bestelling nooit ontvangen en wil graag mijn geld terug .

jonasVanderReysen

Bericht door jonasVanderReysen »

Hey,

Ook wij zijn opgelicht door deze webshop. We hebben een bestelling geplaatst voor een woodcutter 1+1 gratis van stihl. Bij aankomst krijgen we een of ander snoeischaartje.

Luna2018

Bericht door Luna2018 »

😡😡😡 Ook ik ben opgelicht door Prijsvechtershop. Op 6 december 2020 een pratende, bewegende Baby Yoda (1+1 gratis) besteld van 20,5 cm groot voor €29,95.
Na meermaals een mail te sturen hebben we vandaag op 8 januari 2021 één plastic baby yoda van 8 cm groot ontvangen uit China die niks doet!!!! Opnieuw een mail gestuurd benieuwd naar hun antwoordt, website opnieuw opgezocht nergens meer te vinden 😠😠😠😠😠. Ik ben woedend!!!

Debora vK

Bericht door Debora vK »

Mijn bestelling (via facebooksite) 1+1 gratis (black friday) TubeClock voor € 34,95 was onderweg sinds 5 december. En bezorgstatus gaf telkens aan dat de verzending onderweg was. Gezien de kerstperiode en lockdown vond ik het normaal dat de levering uitliep. Nu is de site van prijsvechter.shop uit de lucht met de melding this site is unavaileble en niet meer te benaderen. Ik vrees dat de bestelling helemaal niet meer geleverd wordt en dus opgelicht ben.
Laatst gewijzigd door Debora vK op 08-01-2021 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.

joyce.snijders-wernaart

Bericht door joyce.snijders-wernaart »

Hier ook door dezelfde site opgelicht. Kerstboom 1+1 gratis. Vandaag binnen. 1 miezerig boompje van een cm of 10. Natuurlijk meteen een e-mail gestuurd, maar ik ben er bang voor 😢 :evil:

esther.kooijman-van-ommen

Bericht door esther.kooijman-van-ommen »

Hier ook opgelicht door prijsvechter.shop
Ik had een 1+1 gratis elektrisch wasrek besteld en ik krijg een uittreklijn opgestuurd. Website is niet meer te bereiken.

Lauraalisonx

Bericht door Lauraalisonx »

Via Facebook een advertentie gezien voor 1+1 gratis twee mooie kerstbomen, kwam vandaag eindelijk binnen, bleken het twee miezerige boompjes te zijn van 30 cm. De boompjes zijn geen 10 cent waard en we hebben er wel 70 euro voor betaald...

Wendy Moeskops

Bericht door Wendy Moeskops »

Hier ook een baby yoda besteld die kon bewegen 1+1actie . Ook nu pas aangekregen , 1 beeldje van 8 cm dat niks kan . Grote teleurstelling bij de kleine van mijn zus ☹️ . E-mail gestuurd en geen reactie gekregen . Zit ook geen retourpapier bij . Schandalig vind ik zoiets !!!

Mindert

Bericht door Mindert »

Ook opgelicht door prijsvechter.shop. Had een baby yoda 1+1 gratis besteld van 21cm die kon bewegen en andere functies had. Kreeg uit eindelijk een yoda poppetje uit China van 8cm die helemaal niks kan. Een goedkope Chinees namaak dus. Hier heb ik dus 30€ voor betaald. Lang op moeten wachten hierdoor is mijn zoontje erg teleurgesteld waar ik nog het meest kwaad over ben :cry: :x
Laatst gewijzigd door Mindert op 08-01-2021 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Davina

Bericht door Davina »

Wij zijn ook in d maling genomen, o 9 december besteld en krijg van de week een klein lullig kerstboompje binnen, op mail wordt niet geantwoord.

RWSpelten

Bericht door RWSpelten »

In December besteld een woodcutter 1+1 gratis van stihl, het was bijna te mooi om waar te zijn.......
Website geeft sinds korte foutmelding, dus maar een mail gestuurd, zie reactie mail van 5 januari :

Bestelling 10148
Klantenservice | Prijsvechter
Tue, 5 Jan, 20:13 (4 days ago)
to me
Beste klant,
Uw bestelling is gewoon onderweg en zal gewoon afgeleverd worden.
Wij vragen u nog even geduld te hebben, excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
De Klantenservice

Inmiddels nieuwe mail gestuurd maar krijg geen reactie, kunnen we Prijsvechter niet collectief aanpakken ?

Plaats reactie