www.ellenbeauty.nl. Misleiding, list en bedrog.

Plaats reactie
maltie

Re: www.ellenbeauty.nl. Misleiding, list en bedrog.

Bericht door maltie »

Hoi, ik heb van de week besteld. Kort daarna voelde ik er niet goed bij. Dus wilde het annuleren maar dat kon niet pakket was al onderweg. Ik ging er vanuit dat het een Nederlands bedrijf was. Dus gedoe met invoerrechten heb ik niet aan zien komen. En producten van AliExpress al helemaal niet :cry:

De advertentie van ellenbeaty kwam voorbij op Instagram.

Marsha, bedankt voor je bericht iig.

D.Visser

Bericht door D.Visser »

23 oktober een aankoop gedaan voor de 1+1 gratis actie.

Tot op heden nog niks binnen. Je krijgt een volg link (waarin je ziet dat het uit het buitenland komt - Chinese tekens), maar je ziet niet wanneer het product binnenkomt. Wanneer je niet thuis bent voor de levering (in mijn geval), gaat de bestelling weer terug naar het buitenland. Na contact met klantenservice is het product opnieuw verstuurd, maar weer kan er niet bevestigd worden wanneer het product wordt uitgeleverd. Inmiddels ben ik een maand verder..

Als het goed is moet mijn aankoop deze week binnenkomen, maar tot op heden niet echt een goed gevoel bij. Eerst waren er alleen maar lovende reacties, maar inmiddels staan er onder ieder Facebook bericht klachten; onder andere artikel kapot, zeiknat geleverd etc. De recensies lijken ook uitgezet op social media. Alleen nog ''lovende recensies'' op de website.

Clien

Bericht door Clien »

Eind oktober een bestelling gedaan en nog niets ontvangen. Ze kunnen schijnbaar de bestelling niet annuleren. Wat kun je hier nu aan doen? Ik wil mijn geld terug.

Jazzy

Bericht door Jazzy »

Ik heb in oktober ook wat besteld en heb al zo’n 10x mail contact met ze opgenomen, aangezien mijn bestelling er nu nog steeds niet is. Telkens zeggen ze dat ik nog even 7 dagen moet wachten. Andere keer zeggen ze wacht het even 14 af. Andere keer zeggen ze ja we stellen een onderzoek in waar je pakketje blijft wacht dit nog even 14 dagen af. Maar waar het dus nu op neer komt is dat ik mijn geld niet kan terug krijgen, omdat mijn bestelling is verzonden en deze aanvraag in dit geval dus afgekeurd wordt. Het zijn gewoon oplichters. Ik ga Tim Hofman van Boos inschakelen want ik ben het zat.

Rafia

Bericht door Rafia »

Ook ik heb de 1 + 1 gratis actie magic brush actie borstel gekocht op 18 dec en er is nog steeds niets gearriveerd. Hoe en waar moet ik zijn. Op berichten reageren ze niet. Geld kwijt en nu??

Rafia

Bericht door Rafia »

Hoe kunnen we via deze weg ons geld terug krijgen. Iem een idee?

Huisje62

Bericht door Huisje62 »

Ook wij zijn opgelicht door www.ellenbeauty.nl
Hoe kunnen we ons geld terug krijgen?
En hoe kan dit stoppen, zodat ze niemand meer kunnen oplichten!

MarleenStriekwold

Bericht door MarleenStriekwold »

Ik heb op 28 januari jl. de Magic Curler besteld bij https://ellenbeauty.nl .. tot op heden nog niks ontvangen. De trackingcode (de originele uit China) geeft aan dat het pakketje in het land van bestemming (Nederland dus) wacht op clearance. Afgelopen week kreeg ik echter een mail van Ellen Beauty dat mijn pakketje volgens hun tracking al geleverd zou zijn, maar dat ze mij geloven als ik zeg dat dat niet zo is.
Ik heb meerdere reacties op die mail gestuurd, met o.a. de vraag om mij dan die tracking door te geven waar zij dit op zien. Dan kan ik er zelf achteraan, aangezien zij dat niet doen. Maar dan wordt er natuurlijk niet gereageerd.

Ik heb in het verleden bij een bezorgdienst gewerkt en ik weet daardoor dat pakketjes die in Nederland aankomen altijd een nieuw trackingnummer krijgen. Deze heb ik niet ontvangen en Ellen Beauty reageert nergens meer op.
Wat mij ook nu pas opvalt is dat er op de website geen adres te vinden is. En ook nergens een telefoonnummer.
Dus ik vrees dat ik mijn geld kwijt ben. Moest ik volgende week nog niks hebben ontvangen, dan ga ik aangifte doen wegens oplichting.

Ben es benieuwd of er meer mensen zijn die dit gedaan hebben of willen gaan doen. Namelijk: hoe meer aangiftes, hoe beter....

Ik ben normaal altijd best voorzichtig met online bestellen dus voel me ook best stom dat ik hierin getrapt ben, maar de site leek verder heel betrouwbaar .. totdat ik ná bestellen en nadat het zo lang duurde online ging zoeken :o
Dit overkomt mij hopelijk niet nog een keer, voortaan beter opletten :roll:

muppett

Bericht door muppett »

Helaas ben ik ook zo dom geweest om niet eerst ellenbeauty.nl te googlen. Ze adverteerden op facebook dus ik ging er dom genoeg vanuit dat het goed was.
Ze sturen mij een magic curler die niet werkt en reageren vervolgens niet meer op mails. Er zijn op de site ook totaal geen contactgegevens te vinden, behalve een emailadres.
Het is erg frustrerend dat je gewoon niets kunt met internet oplichting! Het zou mooi zijn als Vara Kassa hier iets mee wil doen...

Sterre1970

Bericht door Sterre1970 »

Helaas ben ook ik het slachtoffer van ellenbeauty.nl Mijn borstel was snel stuk en gaf kortsluiting. Meerdere keren contact opgenomen en mijn geld terug gevraagd. Moet foto's en filmpje opsturen waarop te zien is dat die stuk is! Ik ga dat ding uiteraard niet meer insteken na de kortsluiting. Ze reageren nu niet meer!,

Silvana30

Bericht door Silvana30 »

Ook ik heb problemen met Ellen beauty. Ik heb de Hot air brush besteld maar wilde toch afzien van de koop. Op de site staat dat je een retourformulier kan aanvragen, dus dat heb ik gedaan. Ik kreeg een mailtje terug met de vraag waarom ik het terug wilde sturen maar geen formulier. Toen werd er vermeld dat ik het product niet kan retouren omdat het een product is die gebruikt wordt op de haren, dit staat echter nergens op de site vermeld. Alleen producten op de huid worden benoemd. Tot op heden heb ik verschillende keren gemaild met de vraag voor een retourformulier maar nog steeds niks ontvangen!!

Annieck

Bericht door Annieck »

Ook ik heb helaas problemen met Ellen Beauty.
Ik heb op 18-03-2021 de Magic Brush 3 in 1 haardroger besteld. Ik heb zowaar afgelopen donderdag de borstel ontvangen, helaas kapot.
Ik heb meteen een mail gestuurd naar [email protected] en kreeg die nacht nog een mail terug met het verzoek om foto's of een video te mailen zodat zij het probleem kunnen beoordelen. Tevens gaven ze aan dat een defect artikel onder de garantie valt en je dan geen geld terug krijgt.
Gisteren heb ik vervolgens betreffende mail beantwoord met de video erbij, en helaas kreeg ik toen meteen een mail vanuit Microsoft terug dat het mailadres niet bestaat. Ik ben toen meteen naar de website van Ellen Beauty gegaan, helaas hier ook de melding dat de website niet bestaat.
Gelukkig heb ik bij het bestellen gekozen voor achteraf betalen met Klarna, en had ik ondertussen de betaling gepauzeerd.
Ik heb gisteren contact opgenomen met Klarna, omdat ik niet voor iets ga betalen dat kapot is.
Zij laten voor nu de betaling gepauzeerd staan, en nemen volgende maand contact met me op om de stand van zaken te bespreken.
Indien ik dan nog niks heb vernomen vanuit Ellen Beauty, gaan zij verdere stappen nemen omdat zij dit via andere wegen kunnen(gaf betreffende medewerkster van Klarna aan). Maar ik ga er vanuit dat ik er nooit meer iets van hoor vanuit Ellen Beauty..

Plaats reactie