Wie heeft ervaring met Online-Petstore.nl en/of DierTotaal uit Maas en Waal?

Plaats reactie
Lily

Wie heeft ervaring met Online-Petstore.nl en/of DierTotaal uit Maas en Waal?

Bericht door Lily »

Op 30 augustus 2020 heb ik een bestelling gedaan en deze betaald via Ideal. Tot op heden is er niets geleverd. Vele malen geprobeerd om de webshop telefonisch of per email te bereiken zonder succes.
Uiteindelijk op 1 oktober 2020 (!!!) eindelijk telefonisch contact met een bevestiging en belofte per email:
De verbinding valt continu weg, ik heb nog op uw mobiel proberen te bellen maar krijg direct voicemail.
Zoals ik aangaf aan de telefoon waren wij tijdelijk gesloten i.v.m. privé omstandigheden.
Onze leverancier heeft inmiddels alles op voorraad en ga ik vandaag de levering opnieuw doorzetten bij onze leverancier.
De bestelling zou dus vrijdag/zaterdag binnen moeten zijn.

Er werd geen Track&Trace gestuurd en niets geleverd.
Het bedrijf is nog steeds telefonisch onbereikbaar en er wordt niet gereageerd op emailberichten.
Nu blijkt de website online-petstore.nl uit de lucht.
Reviews op het internet geven een goed beeld van de onbetrouwbaarheid van deze webshop.
Verder zoekwerk levert een nieuwe website op: https://www.diertotaalmaasenwaal.nl met klantenservice -> [email protected]
Dit is niet oké. OPLICHTING !
Laatst gewijzigd door Moderator op 09-10-2020 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam van de eigenaar verwijderd.

Marsja

Re: Wie heeft ervaring met Online-Petstore.nl en/of DierTotaal uit Maas en Waal?

Bericht door Marsja »

Ja, geldig BTW-nummer

Lidstaat NL
BTW-nummer NL 003445948B60
Tijdstip waarop de aanvraag werd ontvangen 2020/10/10 00:46:24
Naam VAN BRUMMELEN DIERTOTAAL MAAS EN WAAL
Adres
RU PARE 00011
6651AX DRUTEN
Consultatienummer WAPIAAAAXUPizo3X

diertotaalmaasenwaal

Re: Wie heeft ervaring met Online-Petstore.nl en/of DierTotaal uit Maas en Waal?

Bericht door diertotaalmaasenwaal »

allen,

Ik zal mijn zelf even hier verantwoorden na dat ik een melding had gekregen dat ik hier vermeld sta.

Ik heb de website online-petstore.nl op 05 oktober overgenomen en vind het dus niet netjes dat diertotaalmaasenwaal.nl gelijk weg geschreven wordt als oplichter, wat er in het verleden is gebeurt kan ik helaas niet mijn verantwoording voor nemen.

Echter kan ik wel mee kijken naar een oplossing zodat dit uit de wereld geholpen kan worden.

Dit bericht zal ook naar bovenstaande personen verstuurd worden zodat er privé op gereageerd kan worden voor een oplossing

MarcoN

Bericht door MarcoN »

Helaas ook een negatieve ervaring met DiertotaalMaasenWaal.
4 december bestelling geplaatst en nu 23 december nog altijd niets geleverd. Op mails wordt niet gereageerd en telefoon wordt niet beantwoord.

Duidelijke oplichterij.

mwbeekman

Bericht door mwbeekman »

Ik heb helaas 29 december 2020 ook een bestelling geplaatst. Maar nog niets ontvangen. Wel nog een mail gekregen dat het was verzonden en dat ik een track en trace zou ontvangen. Geen track en trace en geen bestelling.
Telefoonnummer is uit de lucht. Ze reageren niet op mail.
Ik heb de eigenaar opgezocht, ene Jeffrey van Brummelen. Staat op Linked In.
Rekeningnummer komt in meerdere oplichtingen naar voren.
Hopelijk wil deze Jeffrey niet als oplichter bekend staan en lost hij dit op.

Rebecca2007

Bericht door Rebecca2007 »

Hallo,

Ik heb ook een bestelling geplaatst en kreeg 4 januari dit bericht:

Groeten van Diertotaal Maas & Waal.

Hiermee laten wij u weten dat wij uw bestelling hebben verzonden!

Binnen 48 uur zenden wij u per e-mail uw Track & Trade-code (TTC). NB: Als uw bestelling als bulkpost is verwerkt, ontvangt u GEEN Track & Trace-code (TTC).

Hebt u uw TTC niet binnen 48 uur ontvangen of hebt u uw bestelling (indien deze als bulkpost is verzonden) niet binnen drie tot vijf werkdagen na ontvangst van dit verzendbericht ontvangen, stuur ons dan een bericht via de link in My Account op Diertotaal Maas & Waal. Dit is de efficiëntste manier om met ons te communiceren, omdat alle vragen die u via My Account stelt automatisch worden gekoppeld aan de bestel- en factuurinformatie van uw account. Natuurlijk kunt u ons ook altijd bellen als u daar de voorkeur aan geeft!

Hartelijk dank dat u bij ons hebt gewinkeld!

Met vriendelijke groet,

Diertotaal Maas & Waal

Echter, de track and trace vermeldde dat ze het pakket nooit binnen hebben gekregen.
Ik heb nog niets ontvangen en krijg telefonisch geen gehoor en geen reactie op emails.

Ik hoop dat dit wordt opgelost! Ik ben een meisje van 13 dat nog niet veel geld heb en had van mijn gespaarde zakgeld iets voor de verjaardag van mijn uitlaathond gekocht.

Hartelijke groet, Rebecca

JoskeenTeunie

Bericht door JoskeenTeunie »

Ik heb hier ook vanuit marktplaats een bestelling geplaatst. Dit is een oplichter, koop hier niets!
Doe net als wij aangifte bij de politie van internet oplichting, dan kan marktplaats zsm actie ondernemen.

Deze webshop is gewoon nog actief via marktplaats maar levert niet, je geld ben je helaas kwijt.

Bruin25

Bericht door Bruin25 »

Nou en of dit oplichting is.
Iets voor de katten besteld en het moet nu nog komen. Natuurlijk niet te bereiken...
En dan hier schrijven. Ik heb het bedrijf over genomen en zal bovenstaande mensen inlichten en zorgen dat het goed komt.
Nooit iets gehoord.
Fijn he al dat geld van mensen en vooral kinderen toe eigenen waar ze voor gespaard hebben om.iets te kopen voor hun dieren. Dieren zijn meer te vertrouwen als deze eigenaar.

Plaats reactie