Kado Idee Nederland

Re: Kado Idee Nederland

Berichtdoor IngridvE » 03-11-2016 14:20

oh jee, ook ik ben er helaas ingetrapt. Heb een order kunnen annuleren omdat de levertijd niet gehaald werd, maar het geld nog steeds niet retour ontvangen, ondanks meerdere mailtjes. Telefonisch zijn ze overigens niet bereikbaar.
Ik ga zeker gebruik maken van de tips die ik van andere lees, heb de zaak ook al bij Consuwijzer aangemeld. Pfff zonde van mijn energie.
Is er niet een instantie die hun website uit de lucht kan halen, hier gaan vast meerdere mensen intrappen.
IngridvE

Berichtdoor BartyTime » 03-11-2016 21:38

Ik vind het een kwalijke zaak dat AVRO/TROS hier genoeg ellende ziet maar weigert er in haar uitzending een item van te maken. Het is duidelijk dat dit een criminele oplichters bende is en behalve hier klagen gebeurt er verdre niets. Tot zover de publieke omroep :-(
BartyTime

Berichtdoor HesterB » 24-11-2016 17:40

Helaas ben ik ook slachtoffer geworden van deze winkel, 10 rendier mutsen besteld a €57,75 en nog steeds niets ontvangen.
Bellen heeft geen zin, daar staat een antwoord apparaat op. ik heb verschillende mails gestuurd en meerdere keren het contact formulier ingevuld, tot op heden niets gehoord of ontvangen.
Dit is mij nog nooit overkomen, wel een enorme waarschuwing dat het dus heel gemakkelijk kan gebeuren.
Ik heb aangifte gedaan en ga ook met mijn rechts hulp contact opnemen.
HesterB

Berichtdoor IngridvE » 24-11-2016 18:28

Het is ongelooflijk kwalijk dat er verder geen acties worden ondernomen om tegen deze organisatie iets te doen. Het zijn criminelen die gewoon hun gang kunnen blijven gaan. Waar gaat dit heen en wanneer houd dit op??
IngridvE

Berichtdoor BartyTime » 26-11-2016 08:05

Allen

Doe vooral aangifte bij het Landelijk Meldpunt Internetoplichting (LMIO) . Even Googlen en voila. Extra leuk.....Meld ook even die aangifte bij Kado-idee zelf. Kon je je geld wel eens eerder terug hebben dan je denkt.

:D :idea: :idea: :idea: :D
BartyTime

Berichtdoor GarduVin » 28-11-2016 00:03

GarduVin

Berichtdoor r.siezen@rubico.nl » 16-12-2016 16:08

Ben inmiddels ook slachtoffer van Diena Gerrie Kars van Kado Idee Nederland. Heb op 30 november een theebeurs voor mijn schoonmoeder besteld en inderdaad tot op heden nog niets ontvangen. Aantal e-mails gestuurd maar geen reactie. Ik heb inmiddels aangifte gedaan. Ik vind het ongelooflijk dat er inmiddels al zoveel slachtoffers zijn (ook op andere sites staan klachten) maar dat deze mevrouw gewoon haar gang kan blijven gaan. Je zou toch denken dat er een mogelijkheid is om de websites (want ze opereert ook onder de namen 4XL webshop en jubileumgeschenken) te blokkeren! Ook google helpt hier niet want alleen wanneer je "kado idee nederland klachten" googled krijg je de klachten en zaken over dit bedrijf te zien. Google je alleen op kado idee nederland dan lijkt er geen vuiltje aan de lucht. En zo stapelen de gedupeerden zich op.
r.siezen@rubico.nl

Berichtdoor BartyTime » 16-12-2016 19:23

En Avro/Tros vindt het blijkbaar ook allemaal niet zo erg interessant. Dat vind ik nou weer net zo merkwaardig. Dus nogmaals de vraag; wordt het niet eens tijd voor item hierover in de uitzending?
BartyTime

Berichtdoor Lauravijselaar » 19-12-2016 19:16

Ik ben opgelicht door Kado Idee Nederland. Ik heb onlangs een bestelling geplaatst. Direct betaald, waarvan meteen een betalingsbevestiging in mijn emailbox te vinden was. Maar daarna niks meer gehoord. Ik heb meerdere emails verstuurd, gebeld (voicemail) en ze verwijzen via de voicemail dat je een email moet sturen. Maar antwoord krijg je niet. Ik laat het hier niet bij zitten. Ik ga hier aangifte tegen doen en stappen ondernemen.
Lauravijselaar

Berichtdoor HvT » 22-12-2016 12:43

Ook ik ben er ingetrapt. Gisteren een mail verzonden dat ik het geld binnen 48uur op de rekening terug wil hebben. Wordt dit niet gedaan zal ik aangifte doen en geef ik het uit handen voor een Civiele zaak. Heb inmiddels al de rechtsbijstand ingeschakeld en ik zal nu (nog 24uur) alles overdragen aan hun.
HvT

Berichtdoor noël.pijls » 18-04-2017 16:31

En nog iemand die er is ingetrapt. Helaas heb ook ik een bestelling geplaatst, betaling gedaan en netjes een faktuur ontvangen. Echter geen spullen. Toch bijna € 80 kwijt. Ga morgen aangifte doen bij het plaatselijk politiebureau. Hoop dat snel ee einde gamakt kan worden aan dit soort praktijken.
noël.pijls

Berichtdoor Marja61 » 26-04-2017 15:23

Op 20 maart heb ik bij 4XL webshop (gelinkt aan Kado Idee Nederland) twee shirts besteld en betaald.
Er is volledige radiostilte. Er wordt niet gereageerd op mijn mails. Wanneer ik het telefoonnummer bel, krijg ik een voicemail.
Hedenochtend heb ik aangifte gedaan bij de politie en bij ConsuWijzer.
Tevens heb ik een gepeperde mail naar de webshop gestuurd en aangekondigd dat ik een procedure ga opstarten.
Ik ben benieuwd of ik nu een reactie krijg. Dit soort malafide webshops moeten gestopt worden. Wat een boevenbende is het!
Marja61

Berichtdoor FRAE » 04-07-2017 09:23

Bestelling geplaatst en betaling verliepen vrij vlot. Dat is het enige dat goed verlopen is. Begin mei zaken besteld maar op 04/07 nog steeds niets ontvangen. Verschillende malen gemaild naar bovenstaande firma, doch nooit een antwoord ontvangen. Bij de vraag of zij mijn betaling goed hebben ontvangen, heb ik wel een mail gekregen. Telefoonnummer op de website is onbestaand...
Veel geld kwijt vrees ik .... Zij vragen enorm veel geld voor de levering (19€) om niets te leveren, gemakkelijk geld verdiend!!!!
Het is de laatste keer dat ik via de web iets bestel. :oops: :oops: :oops: Ik versta niet hoe deze websites nog kunnen bestaan na de blijkbaar verschillende meldingen aan de Nederlandse politie. Ik kan geen melding doen aangezien ik niet in Nederland woon maar zou het zeker doen indien het kon....
FRAE

Berichtdoor geenkadoidee » 15-04-2018 00:19

Vuile opligters.
Euro 199. theedoeken als kado voor buitenlandse familie..
Nooit verzonden.
Nooit reactie gehad.....

Ik versta niet hoe deze websites nog kunnen bestaan na de blijkbaar verschillende meldingen aan de Nederlandse politie.
Ik kan geen melding doen aangezien ik niet in Nederland woon maar zou het zeker doen indien het kon....
geenkadoidee

Berichtdoor IngridvE » 16-04-2018 15:12

Ik ben het helemaal met je eens. Het is mij na al die meldingen en jaren nog steeds onduidelijk waarom hier niets maar dan ook niets aan wordt gedaan. Zelfs de site wordt dus niet uit de lucht gehaald. Het lijkt wel of de politie meewerkt aan de organisatie van deze foute webwinkel!!` :shock:
IngridvE

VorigeVolgende

Keer terug naar Webwinkels