Nu tijdens COVID-19 de winkels moesten sluiten, denk ik dat deze criminelen hun zakken vol hebben, geld van gedupeerde kopers. Ik kocht laarzen met orthopedisch voetbed, heel hip en echt leer. Een hele mooie foto stond er op de site. De laarzen werden na 7 weken eindelijk in een zakje op mijn huisadres bezorgd. Hartstikke nep, pijnlijk aan je voeten en lijken in de verste verte niet op de laarzen die ik aanvankelijk kocht via de foto.
Er is een gedupeerden site op FB opgericht.

Ik WIL deze laarzen nog niet VOOR NIKS. Heb het juridisch loket ingeschakeld. De ombudsman geschreven, een brief gestuurd naar deze oplichters via de mail met daarin "dwaling" omdat zij de klant misleiden, dus op een dwaalspoor brengen en ik op deze manier mijn koop ongedaan wil maken. Bij de politie aangifte gedaan via de site en kan het niet loslaten omdat ik ONRECHT zo slecht kan hebben!!
De laarzen ga ik niet dragen, ze doen pijn, zijn nep en spuuglelijk en ik wil mijn betaalde € 49,99 terug ontvangen op mijn rekening. Wie heeft een soortgelijke ervaring, internet staat er VOL van, alleen zag ik dat veel te laat

Ik heb Trustpilot geschreven en een retourformulier naar Premium Fashionoutlet gestuurd. Krijg steeds een automatische, standaard mail terug, zonder naam eronder met de mededeling dat mijn goederen in China ontvangen moeten zijn, dan krijg ik het betaalde geld terug. WIE HEEFT DE GOUDEN TIP? Wie heeft dezelfde ervaring met [email protected]? Daar moet iemand zitten die een dagtaak heeft aan alle verschillende e-mailadressen van hun nep bedrijven te beantwoorden zeg!!