Vakantie-garant / IHO BV

Praat hier mee over onderwerpen uit de uitzending
ReneTilla

Re: Vakantie-garant / IHO BV

Bericht door ReneTilla » 10-02-2019 14:33

Ben ook gebeld door bovengenoemd deurwaarderskantoor. Wilde idd een afspraak maken. Heb gezegd : Begint het gezeik weer opnieuw en meteen opgehangen. 2 tellen later belden ze opnieuw. Telefoon niet opgenomen.

Heeft iemand inmddels bezoek gehad van dit duistere deurwaarderskantoor?

King007

Bericht door King007 » 12-02-2019 16:14

Vanochtend hier ook een telefoontje van petersincasso-en-deurwaarders.com met het verzoek te betalen en anders komen ze even langs :lol:

Dat hoeven ze maar 1 keer te zeggen en ik zorg ervoor dat petersincasso-en-deurwaarders.com offline is gehaald. De website werkt niet meer met dank aan abuse. bye, bye zwaai zwaai :wink:

margreetje

Bericht door margreetje » 12-02-2019 21:22

Ongelooflijk, een jaar niks gehoord en nu begint dat gezeik weer. Volgens de 'deurwaarder" heeft de rechter een uitspraak gedaan en is er een vonnis. Omdat ik niet wil meewerken komen ze langs met een slotenmaker. Nou dat wil ik wel eens zien.
Heeft het zin om melding te maken ergens?
In mijn werk kom ik veel deurwaarders tegen, maar heb nog geen cliënten gehad die niet van tevoren een brief hadden ontvangen, laat staan dat een deurwaarder de sloten komt vervangen.
Waarschijnlijk dus loos alarm maar het stresslevel ging meteen omhoog. Irritant dat het die uitwerking heeft.

Patries71

Bericht door Patries71 » 12-02-2019 22:17

Ook ik werd vanmorgen gebeld door deurwaarders kantoor.
Of ik uiterlijk vandaag even 424 euro wilde overmaken. Anders komen ze donderdag langs. Juni 2018 was de laatste contact met vakantie garant. Ik was al bij juridisch loket geweest. En vorig jaar al brieven aangetekend verstuurd. Nu ook nooit een brief gezien erover. Dus ook dit klopt weer niet.
Ik ben zo klaar met deze mensen , laat ze lekker gaan werken ipv je stress te bezorgen.
Wanneer is dit nu eens klaar die vakantie garant.
Wanneer worden hun gestopt.

Snoekduik12

Bericht door Snoekduik12 » 12-02-2019 23:43

Ik ook vanmiddag gebeld door Peters Incasso bureau. Het klonk erg druk op de achtergrond met bellende collega’s om nog meer mensen onder druk proberen te zetten. Heb gezegd niet te betalen en heb gevraagd om mail met de dingen die hij zei door de telefoon. Maar dit kon hij niet doen. De naam was Patrick Stevens. Het klonk allemaal heel vaag en proberen er goed verhaal van te maken met rechten die ze niet hebbend. Gelukkig maar ook helaas zie ik dat meer mensen zijn gebeld. Het zijn en blijven een stelletje oplichters vooral omdat vakantiegarant niet meer bestaat bij de kvk. Niet betalen dus!!!!!

King007

Bericht door King007 » 13-02-2019 14:34

Ik heb gisteren melding gemaakt bij Consuwijzer. Dat is zeker aan te raden om te doen!

De ACM in 2018: Als Vakantiegarant haar praktijken niet stopt of aanpast, dan moet het bedrijf een dwangsom betalen van 2500 euro per dag met een maximum van 125.000 euro.

Aangezien ze weer begonnen zijn, lijkt het mij dat ze die boete gaan krijgen.

hoge_aa

Bericht door hoge_aa » 13-02-2019 16:04

Wij zijn ook wederom vandaag gebeld door dit incasso bureau, hetzelfde verhaal dat de factuur nog open staat en vrijdag a.s. vervalt en dan naar de deurwaarder gaat. Ze heeft verwezen naar de aangetekende brief die we hebben gestuurd en toen opgehangen. Zeer onplezierig en hier moet iets aan gedaan worden!!

Fabricio101

Bericht door Fabricio101 » 15-02-2019 22:06

Ik ben gisteren benaderd door een deurwaarder. Hij wist mij precies te vertellen wat de politie, deurwaarder en slotenmaker kost. Ze komen de komende week langs. Ik heb deze man bedreigd dat hij vliegles krijgt als hij langs komt. Vandaag bij politie Zoetermeer melding gemaakt van de oplichters. Politie gaf aan dat er gisteren op de site van de consumentenbond een update staat wat betreft vakantiegarant. Politie adviseerde niet te betalen. Als er een deurwaarder langskomt direct 112 bellen. Politie neemt de zaak hoog op en gaat ook digitale recherche inschakelen voor eventueel ip adres. Hoop dat ze durven te komen. Heb een verrassing voor ze.

Snoekduik12

Bericht door Snoekduik12 » 18-02-2019 09:28

Ze bellen nu ook vanuit een andere naam. Vorige keer met Peters niet gelukt en nu is het iets met fitting. Kon het niet goed verstaan. Ongelofelijk hoe ze het blijven proberen. Meer mensen door dit bedrijf gebeld? Klonkt weer als een belbedrijf. Erg druk op de achtergrond.

Studentje

Bericht door Studentje » 18-02-2019 10:37

Laatste contact met hen was op 25 juni 2018.
Zojuist gebeld door een deurwaarderskantoor genaamd "Falerno" om €424 over te maken.
Anders zal er woensdag een deurwaarder in de voormiddag of in de namiddag langskomen om beslag te leggen op mijn eigendommen. (Haar woorden :roll: )
Bedrijf is ontvindbaar op google.
Vrouw met buitenlands accent zei: "zodra wij het bedrag ontvangen zullen wij uw document afsluiten".
Dus mijn reactie: "en er hoeft geen betalingskenmerk of iets in die omschrijving van de betaling?"
Zij: "nee, dat is niet nodig. Zodra de betaling binnen is sluit het document zich automatisch."
Knap dat ze weten welke betaling van wie is en ook voor welk bedrijf het dan bestemd is.
Ook erg vreemd dat een deurwaarderskantoor opdrachten van Vakantiegarant aanneemt ondanks het nieuws en de woorden van ACM.
Daarnaast heb ik begrepen dat alleen een gerechtsdeurwaarder beslag mag leggen op je eigendommen NA een vonnis (die jij allang zou moeten hebben gevonden in je brievenbus).

NIET BETALEN DUS!
Laatst gewijzigd door Studentje op 19-02-2019 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Saranda

Bericht door Saranda » 18-02-2019 15:15

Helaas ben ook ik vandaag benaderd door Peters incasso en deurwaarders. Ik had een zeer onfatsoenlijke dame aan de telefoon Die mij vertelde dat er een vonnis zou liggen het gesprek een andere wending gegeven door de vrouw de slagen van de wet te vertellen hier ging zij tegenin daarna het gesprek afgesloten. Na het gesprek heb ik direct contact gezocht met de politie aangezien de dame aankondigde onverwacht langs te komen en de sloten te vervangen etcetera de politie gaf aan de deur vooral niet open te doen ! Daarna consuwijzer gebeld en daar weer melding gemaakt over deze malafide praktijken deze waren blij met de melding en verzoekt dan ook alle gedupeerde dit te doen dus bent u gebeld meld het bij consuwijzer want samen staan we sterk om deze oplichters te stoppen !

Fabricio101

Bericht door Fabricio101 » 18-02-2019 17:22

Vandaag weer gebeld met een privenr. Ze Olina Carter van Cjiib incasso
Email [email protected] gaf aan een afspraak te maken om de vordering van inmiddels 1375 euro te voldoen. Ze zouden mij een mail sturen met de vordering. Politie Zoetermeer in kennis gesteld.

Jos Megens

Bericht door Jos Megens » 20-02-2019 21:19

Wij zijn al diverse keren gebeld door vakantie garant.
Nu of we even 424,00 euro willen betalen.
Heb me nooit nergens voor opgegeven.
Vandaag weer gebeld of we even morgen 57,50 betalen want anders komt er een deurwaarder
met een slotenmaker en dan komen ze zo naar binnen.
daarna kunnen we dan de resterende 366,50 betalen.
Voel me eigen wel heel erg bedreigd.
heb ook aangifte gedaan bij de politie.

anita1980

Bericht door anita1980 » 28-02-2019 15:29

Net ben ik weer gebeld door de deurwaarder. Ze zouden een maand geleden mijn sloten vervangen hebben. Stelletje .......Dit keer een vrouw. Heb gevraagd of ze dit spelletje werkelijk blijven spelen en weer opgehangen.

:evil:

Nachtwaker

Bericht door Nachtwaker » 28-02-2019 16:44

Hahaha ik neem aan dat je gewoon binnen kon komen al die tijd? Maar ik vermoed dat ze dit nog wel even willen doorspelen, er zijn altijd wel mensen die onder druk betalen want als dit geen geld oplevert stopten ze hier al maanden geleden mee.

Jammer dat de overheid hier niet keihard ingrijpt!

Gesloten