Vervalste Beyoncé-kaartjes

Praat hier mee over onderwerpen uit de uitzending
Gesloten
Moderator
Site Admin

Vervalste Beyoncé-kaartjes

Bericht door Moderator » 08-04-2014 17:24

Tientallen Beyoncé-fans zijn vorige maand opgelicht met valse kaarten voor de concerten die de superster in ons land gaf.

Bent u wel eens opgelicht met concertkaarten?

Diana7

Re: Vervalste Beyoncé-kaartjes

Bericht door Diana7 » 13-04-2014 14:15

Moderator schreef:Tientallen Beyoncé-fans zijn vorige maand opgelicht met valse kaarten voor de concerten die de superster in ons land gaf.

Bent u wel eens opgelicht met concertkaarten?
Ik niet. Maar ik wil mijn complimenten geven voor hoe de zaak op tv is gebracht. Even vreesde ik dat de programmamakers gewoon zich lieten oplichten, 180 euro betaalden en de jongen lieten weglopen. Gelukkig bleek het later even anders te zijn. Nu maar hopen dat dit persoontje er niet met een taakstrafje van afkomt.

In hetzelfde programma helaas wel een andere oplichter die gewoon weer de boekhouding van mensen doet omdat de rechter vond dat alleen een behandeling nodig was. Heel treurig.
Rechters zouden iets meer naar dit programma moeten kijken en zien wat oplichters aanrichten, vooral op emotioneel gebied.

Meneer Hans Ploeg mag mij eens uitleggen wat hem bezielt. Geeft het een kick om mensen in de vernieling te brengen en zo ja hoe werkt dat dan.
Gezien het aantal slachtoffers dat deze man kon maken, faalt de rechterlijke macht nog steeds behoorlijk in Nederland. Bij de Belastingdienst had bij de naam Hans Ploeg toch allang een belletje moeten gaan rinkelen? Naar zo'n man blijf je toch geen duizenden euro's overmaken?

moneymen

Bericht door moneymen » 22-04-2014 12:07

Oppassen tegenwoordig met die E tickets.
Vroeger met de kartonnen kaartjes kon je ook opgelicht worden, maar met de E tickets is het helemaal appeltje eitje.

HansPloeg

Bericht door HansPloeg » 11-05-2016 17:43

Ga eens naar www.juristenpraktijkhp.nl dan lees je het echte verhaal over Hans Ploeg.

Alle mensen in de uitzending zijn veroordeeld om aan Hans Ploeg een som geld te betalen.

Hans Ploegwww.juristenprsktijkhp.nl

Ten Hooi

Bericht door Ten Hooi » 13-11-2017 21:28

En Beyoncé heeft een tweeling.

Gesloten