vakantie garant

Praat hier mee over onderwerpen uit de uitzending
Gesloten
koffie juf2018

vakantie garant

Bericht door koffie juf2018 » 12-02-2019 16:40

:oops: ben net gebeld door de deurwaarder en gezegd dat ik geen afspraak wil en dat het gesprek is beeindigd
hij zei nog wel ik kom 14 febr.langs
heb geantwoord Udoet maar .
en opgehangen

henk hocks

Re: vakantie garant

Bericht door henk hocks » 19-02-2019 14:52

ongeveer twee jaren geleden werd ik gebeld door iemand van Vakantie Garant. Na een gesprek met diverse aanbiedingen/mogelijkheden werd ik gevraagd of ik interesse had. Hierop heb ik ja geantwoord hetgeen werd opgenomen. Daarna heb ik niets meer vernomen. Ongeveer een jaar later werd ik gebeld door [iemand - aanvallende aanspreekvorm verwijderd door de moderator] die aangaf te werken voor Vakantie Garant en die aangaf dat ik nog een rekening had openstaan van om en nabij de 700 euro. Na een gesprek wilde [deze persoon - aanvallende aanspreekvorm verwijderd door de moderator] een deal maken en gaf aan met de helft tevreden te zijn. Ik heb hierop aangegeven dat ik nooit meer iets had vernomen, nergens een bevestiging van had gehad en dat ik nu niet zou gaan betalen omdat zij een bevestiging zouden sturen die nooit is aangekomen. Enkele dagen geleden werd ik gebeld door een of andere fluisterraar, vrouwelijk, waarvan ik in eerste instantie niets kon verstaan. Ik heb dit aangegeven waarna een gesprek mogelijk. Zij gaf aan in opdracht van een of ander deurwaardersbureau te bellen omdat ik een rekening open had staan bij Vakantie Garant. Dat schoot bij mij in een keer in het verkeerde keelgat. Die oplichters!!!!!. Ik heb het gesprek verbroken. Na ongeveer een half uur werd ik alweer gebeld door diezelfde griet. Ik heb haar in niet mis te verstane uitleg aangegeven dat zij niet meer moest bellen en dat er al helemaal niemand aan de deur moet komen in verband met dit schertsverhaal. Een boevenbende is het en ik heb hier geen goed woord voor over. <Laat iedereen gewaarschuwd zijn dat dit oplichters van de bovenste plank zijn. Succes
Laatst gewijzigd door Moderator op 19-02-2019 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Aanvallende aanspreekvorm verwijderd

Gesloten