ook ik ben helaas benaderd door vakantie-garant !!!
ik zei meteen dat ik geen interesse had, maar de overdreven aardige mevrouw vertelde dat ik via een mail bericht 14 dagen bedenktijd had om overal van af te zien (ik moest wel mijn spam in de gaten houden) nou dat vergeet je dus en vervolgens krijg je een factuur van 349 euro,die wel gewoon in je normale postvak komt, ook vreemd dat je nog geen gebruik heb gemaakt van hun diensten en toch moet betalen.
ik heb hun vervolgens gemaild dat ik geen interesse heb en dus niet ga betalen maar mijn 14 dagen bedenktijd zijn om dus ik moet volgens vakantie-garant wel betalen.
afgelopen week ben ik gebeld door vakantie-garant wanneer ik van plan was om te betalen,ik zei dat ik dat niet ging doen
mij werd gezegd dat er geluidsopnamen zijn gemaakt waarop duidelijk te horen is dat ik akkoord ben gegaan en als ik niet betaal dat ze een incasso bureau inschakelen, dit voelde voor mij zeer bedreigend,inmiddels heb ik melding gemaakt bij mijn rechtsbijstandverzekering en het juridische loket ook heb ik een mail gestuurd naar vakantie-garant dat ik een kopie van de mail wil en de geluidsopname, maar daar is tot op heden niet op gereageerd.
lieve mensen kijk uit voor dit bedrijf het maakt mij boos dat dit zo maar kan,ik wil niet betalen en hoop dat dit bedrijf aangepakt gaat worden.
afwachtend
9