OPGELICHT?! SLOTENMAKER

Praat hier mee over onderwerpen uit de uitzending
RONALD123

Re: OPGELICHT?! SLOTENMAKER

Bericht door RONALD123 » 08-09-2018 14:45

Ja je voelt je ontzettend stom. Toch wil ik dit delen om mensen te waarschuwen tegen de malafide praktijken.
Twee weken terug ging het slot kapot van onze voordeur. IK kreeg hem nog wel open maar niet meer op slot.
Op Google naar een Slotenmaker gezocht en dacht een lokale slotenboer gevonden te hebben in Nijmegen eo.
Slotenmaker - sleutelmaker. Ik bleek doorgeschakeld te worden naar een half duits sprekende meneer. Uitgelegd dat er geen spoed bij was, maar binnen een half uur was er iemand ter plaatse. Zwart t-shirt groene en witte letters net als in de uitzending in Maastricht. De cilinder was nog goed maar het meervoudig puntslot zou zijn afgebroken en niet meer te reparen. Dat werd een dure reparatie. Reken 350 euro plus arbeidloon. 140 euro moest worden aanbetaald met een pinautomaat. Hij nam het slot mee en plaatste een noodslot. Teon ik naderhand de nota zag die mijn vrouw had getekend schrok ik me kapot. 730 euro, een heel slordig briefje vol taalfouten ,met 159 euro startkosten 30 euro voorrijkosten en tarief van 29 euro per kwartier en een dubieuze btw opslag (btw nummer in gründung)
Ik bellen met de servicedesk wat dit klopte niet. Ik moest het maar met de monteur regelen. Enkele dagen later, nadat ik aan het lijntje werd gehouden omdat dit slot moeilijk te verkrijgen zou zijn, kwam er een andere monteur met het slot aan zetten. 2 uur later dan afgesproken en uiterst ongelegen want ik moest weg. Het slot was binnen 10 minuten teruggeplaatst , een paar schroeven indraaien en klaar. Het blijkt nu helemaal geen nieuw slot te zijn maar ik kreeg mijn eigen oude slot terug dat dus eigenlijk eenvoudig was te repareren. Ik was het niet eens met de rekening maar heb me toch laten overdonderen door de rest te betalen. ook niet naar legitimatie, aankoopbewijzen en degelijke gevraagd. Geen telefoonnummer van de monteur gekregen ook niet na aandringen. Een schimmige nota met achteraf een vals adres, geen logo's op de auto met duitse kentekens. Alles om onvindbaar te blijven. Dit alles las ik later terug waaraan je deze oplichters kan herkennen. Ik kon mezelf wel voor de kop slaan. De politie weigert een afspraak om aangifte te komen doen. Had ik maar niet moeten betalen, zeggen ze. Ik schrok wel van de uitzending en berichten van wat je nog meer te wachten kan staat. Ze skimmen je bankpas, komen terug om je deur te mollen, niets is dit schorem te gortig om je geld af te kunnen troggelen.

Haley99

Bericht door Haley99 » 20-01-2019 23:30

Op zondagmiddag de Sleutelkoning gebeld nav een afgebroken sleutel.
Ik vroeg wat dit mij geen kosten en dit zou de voorrijkosten van 30 euro zijn en arbeidsloon.
Na anderhalf uur wachten en een telefoontje die vaag werd beantwoord verscheen een "monteur". Binnen 3 minuten had hij mijn cilinder uitgevoerd en vertelde meteen dat hij geen cilinder bij zich had en deze besteld moest worden a 209 euro. Hij maakte de factuur waarin arbeidsloon 80.00, voorrijkosten 30.00, extra weekendtoeslag 80.00, 15 min meerwerk 10.00, boren 15.15, materiaalverbruik 10.00 en BTW 47.25 = 272.25.
Dit is voor 3 min werk, toeslagen die al in arbeidsloon zitten, BTW wat niet vermeld word dat hun bedragen excl zijn. De weekendtoeslag is ook vooraf tel niet vermeld en staat ook niet op hun site. Hij was de kabel van het pinautomaat kwijt ( wat ik ook in andere reacties lees) en vroeg mij direct contant te betalen. Dit had ik niet in huis en vroeg hem om factuur om het te betalen maar dit kon uiteraard niet. Hij zei mij met hem mee te moeten rijden om het te pinnen, dit heb ik geweigerd ik voelde al onraad. De factuur klopt van geen kanten en ben het era gaan uitzoeken. De naam op de factuur is van M.A.B slotenservice in Almere en je komt direct op sites waarvoor dit bedrijf gewaarschuwd word. Als het hem te heet onder de voeten wordt begint hij weer onder een andere naam en nieuwe inschrijving bij KVK.
Met dit bedrijf is hij pas vanaf november 2018 ingeschreven.
Ik heb hem een mail gestuurd dat bij opluchterspraktijken ik deze rekening niet ga betalen 300 euro voor 3 min werk!!. Ik kreeg daar direct een app bericht dat hij wel even langskwam om de zaak op te lossen en dat hij aangifte ging doen bij de politie en direct de deurwaarder op me afstuurt. Vervolgens is hij continu mij aan het bellen.Ik word nu dus bedreigd door deze heer die zich Manuel van Ree noemt. Zowel de heer aan de tel als de monteur spraken nederlands met onmiskenbaar Arabisch accent.
Wees dus gewaarschuwd voor de Sleutelkoning en M.A.B sleutelservice. Het zijn allemaal bv'tjes die als ze het te heet onder de voeten word weer wat nieuws opstarten en zo met hun oplichterspraktijken door kunnen gaan. Echt heel triest wat ik hier allemaal lees en ze maar zo door kunnen gaan en misbruik maken van mensen!

Berner2014

Bericht door Berner2014 » 24-03-2019 13:08

anvandelest schreef:Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met C.E.Sloten Service in Someren die bij mij een voordeur hebben geopend.

Helaas heb ik gisteren avond ervaring gehad met C.E Sloten Service nadat ik mezelf buiten gesloten had.
Mijn vraag is dan ook wat heb je gedaan met de ongelooflijk hoge rekening,wat ver boven 1000 euro zit??
Graag advies ..

Gesloten