Bijna opgelicht

Praat hier mee over onderwerpen uit de uitzending
Gesloten
MarianneD

Bijna opgelicht

Bericht door MarianneD » 11-11-2018 12:08

Dit bericht kreeg ik vanochtend. Ik vertrouwde het niet. Heb die persoon terug gemaild via marktplaats en gezegd dat hij/zij met iDEAL kan betalen.
Gezocht op internet en toen vond ik dit.
Blijf je gezond verstand gebruiken.

Hai,

Ik kom uit Belgie.
Ik weet dat het raar klinkt hoor maar
Wilt u hem misschien voor mij opsturen naar mijn zoon in
Nigeria?

Ik zal u gewoon vooraf betalen, gewoon de vraagprijs + de http://www.marktplaats.nl/gateway.html? ... dkosten.Ik wil de betaling via internationale bank tot bank overdracht.
Als u hem dan wel direct wil verzenden als het geld ontvangen is.

Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Christiaan Koopman.,.

kan je misschien reageren op ( [email protected] Ik krijg marktplaats emails soms pas heel laat.

chirpy

Re: Bijna opgelicht

Bericht door chirpy » 18-01-2019 20:11

Via 0626536285 verkocht ik een artikel. Heel moeilijk ging de overmaking waarbij ik betaalkaart en artikel naast elkaar moest fotograferen. Deed ik, maar toen werd het zo ondoorzichtig dat ik mijnheer betichtte van oplichting. Gelukkig gaf mijn bankpas aan dat het hier een frauduleuze handeling betrof. Ik zou ineens 1500 hebben moeten betalen. Mijnheer zou zijn zoons op me afsturen. Ik heb hem geblokkeerd. Ging dus nog net goed.

Jetty Boem

Re: Bijna opgelicht

Bericht door Jetty Boem » 22-01-2019 05:21

Tijdens mijn zoeken op mijn PC kwam ik Auresoil Sensi & Secure Central Hearing Institute tegen.Ik heb het gelezen en ik moet zeggen dat het goed klinkt.
Ik heb het formulier ingevuld en hun gevraagd wat het ging kosten.
86,00 euro las ik dus ik heb het niet besteld.
Nu sturen ze me steeds berichten dat ze het zullen opsturen waarop ik hun een bericht heb gestuurd dat ik het niet zal aanvaarden.

Gesloten