planemaintenace schreef:beste lezers,
ik ben ook op deze wijze opgelicht, en de politie wilt hier geen aangifte van opnemen, zogezegd omdat ik zelf ook verstandig kon zijn en geen 5 abbonementen af moest sluiten voor een ander, heb de telefoons inmiddels geblokkeerd, maar toen ik er achter kwam dat ik was opgelicht is hiermee inmiddels al voor 1800 euro mee gebelt, de telefoonaanbieders doen er niks aan, het enige wat ze willen is nieuwe sim kaarten opsturen, maar wat heb ik aan 5 simkaarten terwijl ik er aan 1 al genoeg heb, ik zit momenteel dus met flinke kosten wand behalve het getelefoneerde zit ik ook nog 2 jaar aan abbonements kosten vast van 150 euro per maand waar ik geen gebruik van maak,
ook heb ik met een juridische hulplijn gebelt omdat het volgens de politie een civiele zaak is, maar deze kunnen er ook niks mee omdat ik het ook kado zou kunnen hebben gedaan aan mijn kennis.
in totaal zijn we zover we hebben kunnen achterhalen met 5 personen opgelicht door dezelfde jonge heer, waarbij ieder per persoon zo rond de 1800 euro belkosten zijn en bij allen zon 150 euro aan abbonementskosten.
weet iemand hier een oplossing voor dat in ieder geval de abbonementen stopgezet kunnen worden?
alvast bedankt voor het meedenken.
met vriendelijke groetjes
een gedupeerde
Beste planemaintenace
De politie moet jouw aangifte wel opnemen!
Ze zullen er waarschijnlijk de daders niet mee kunnen pakken maar die heb je toch echt nodig om te proberen om de contracten nietig te kunnen laten verklaren.
Je moet een advocaat nemen zoek er 1 op bij jou in de buurt die dit soort zaken doet en vraag om een toevoeging, dat regelt de advocaat (ik neem aan dat je daarvoor in aanmerking komt,dus als je geen tot weinig inkomsten hebt)
De simkaarten zijn wel inmiddels geblokkeerd heb ik begrepen?
Wat een ONZIN vdjuridisch hulplijn dat je ff 5 telefoon abonnement aanschaft om ff kado te geven, hoe kunnen ze zoiets insinueren???
Zijn bij jou ook alle abonnemeneten achter elkaar afgesloten?
Dan kun je dit met je bankafschrift toch aantonen dat je binnen een bepaalde tijd 5 telefoons hebt aangeschaft....dat doet toch geen mens onder normale omstandigheden????
De daders waren die jou bekend?
Ben je ook op een geraffineerde manier bedreigt?
Nou ik zou zeggen doe gewoon alsnog aangifte en willen ze het niet doen vraag dan om iemand van hoger hand.
Weten je ouders hiervan....laat mensen je helpen want dit kan je niet alleen!!!!