LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aart van A. - 2 oktober 2012

Praat hier mee over onderwerpen uit de uitzending
Gesloten
Moderator
Site Admin

Aart van A. - 2 oktober 2012

Bericht door Moderator » 02-10-2012 21:04

Tientallen Slagroomtaarten, saucijzenbroodjes, amandelletters, dozen bonbons, kilo’s koekjes, je kunt het zo gek niet bedenken of Aart van A. bestelt het de afgelopen jaren, maar de rekeningen? Die blijven onbetaald en de ‘koper’ is nergens meer te vinden.

PvdB1976

Re: Aart van A. - 2 oktober 2012

Bericht door PvdB1976 » 03-10-2012 18:21

Hallo mede forummers,

Ik werk zelf ook al meer dan 10 jaar in de fietsen wereld (Noord Holland )

Het klinkt raar maar als mensen een proefrit willen maken op een fiets vragen wij altijd een legitimatie bewijs ( Rijbewijs / Paspoort ) of iets dergelijks wat je als borg kan gebruiken.
Tevens voor e-bikes hebben wij zelfs een uitleendocument die de mensen moeten invullen en tekenen

Misschien zijn dit ook voor de mede fietsen verkopers een tip

PvdB

zoekmee

Bericht door zoekmee » 27-10-2012 09:07

Beste Pvdb1976

Aart van A. maakte het niet uit.
Ik heb ook een copy van zijn ID kaart gevraagd en gekregen.
Handtekening op de offerte, afleverbon , alles zoals het normaal ook gaat.

Ook toen heeft hij niet betaald. En nu ?
Zit ik hier met een id kaart.
Rechtzaak tegen hem heb ik ook gewonnen.
En nu ?

Gebeurd helemaal niks !
Aart is gewoon een sukkel die in opdracht dit voor anderen doet.
Hij krijgt een paar tientjes en de rest lacht het uit.

kijk eens op [verwijderd door moderator - URL graag delen via PB]

Wat had jij nu gedaan, ook die fiets meegegeven ? Ja dus , anders verkoop je niks meer.

Jan uit het Bos

Bericht door Jan uit het Bos » 28-10-2012 08:21