LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aart van A. - 2 oktober 2012

Praat hier mee over onderwerpen uit de uitzending
Gesloten
Moderator
Site Admin

Aart van A. - 2 oktober 2012

Bericht door Moderator » 02-10-2012 21:04

Tientallen Slagroomtaarten, saucijzenbroodjes, amandelletters, dozen bonbons, kilo’s koekjes, je kunt het zo gek niet bedenken of Aart van A. bestelt het de afgelopen jaren, maar de rekeningen? Die blijven onbetaald en de ‘koper’ is nergens meer te vinden.

PvdB1976

Re: Aart van A. - 2 oktober 2012

Bericht door PvdB1976 » 03-10-2012 18:21

Hallo mede forummers,

Ik werk zelf ook al meer dan 10 jaar in de fietsen wereld (Noord Holland )

Het klinkt raar maar als mensen een proefrit willen maken op een fiets vragen wij altijd een legitimatie bewijs ( Rijbewijs / Paspoort ) of iets dergelijks wat je als borg kan gebruiken.
Tevens voor e-bikes hebben wij zelfs een uitleendocument die de mensen moeten invullen en tekenen

Misschien zijn dit ook voor de mede fietsen verkopers een tip

PvdB

zoekmee

Bericht door zoekmee » 27-10-2012 09:07

Beste Pvdb1976

Aart van A. maakte het niet uit.
Ik heb ook een copy van zijn ID kaart gevraagd en gekregen.
Handtekening op de offerte, afleverbon , alles zoals het normaal ook gaat.

Ook toen heeft hij niet betaald. En nu ?
Zit ik hier met een id kaart.
Rechtzaak tegen hem heb ik ook gewonnen.
En nu ?

Gebeurd helemaal niks !
Aart is gewoon een sukkel die in opdracht dit voor anderen doet.
Hij krijgt een paar tientjes en de rest lacht het uit.

kijk eens op [verwijderd door moderator - URL graag delen via PB]

Wat had jij nu gedaan, ook die fiets meegegeven ? Ja dus , anders verkoop je niks meer.

Jan uit het Bos

Bericht door Jan uit het Bos » 28-10-2012 08:21

Hoewel ik best even moest grinniken bij het zien van de Facebook pagina denk ik dat dit best vervelend voor de maker kan aflopen. Het geeft Aart zelf een juridische stok om mee te slaan. Aart zelf interesseert het (zoals we kunnen zien en lezen) geen fluit wanneer een rechter welke uitspraak dan ook doet. Maar jij (wie je ook mag zijn) kan hier behoorlijke schade van ondervinden.

Wanneer Aart zelf (al betwijfel ik of hij daar met zijn intellect slim genoeg voor is, maar toch) hier echt op de juiste manier werk van maakt kan hij je voor identiteitsfraude aanklagen.

Straffen die 'criminelen' krijgen opgelegd zijn voor de crimineel zelf vaak lachertjes. Als dit echter met normale mensen gebeurd, wordt hun leven grotendeels verwoest.

Van mij mag je de Facebookpagina online houden, maakt me allemaal niet uit. Maar sta wel even stil bij het bovenstaande zodat je weet wat je doet en weet waarmee je door gaat... een gewaarschuwd mens telt voor twee.

zoekmee

Bericht door zoekmee » 26-02-2013 16:48

Aart heeft een nieuw bedrijf per 01-01-2013.
Het bedrijf heet AVAKO
KVK 57068992
U bent weer op de hoogte

Gesloten