Volcap-fx Mark Vissers en Jeroen Bos flessen de boel

Hier kun je een oproep plaatsen als je in contact wilt komen met mensen die ervaring hebben met een bepaald persoon en/of een aan een specifiek persoon gerelateerde onderneming. Anderen kunnen via een persoonlijk bericht of per mail contact met je opnemen om details over de zaak uit te wisselen. Als je bent ingelogd, kun je met één druk op de knop aangeven dat je ook ervaring hebt met de betreffende persoon.

De titel van het bericht moet er zo uitzien: Gezocht: personen die ervaring hebben met ........ (uitsluitend naam) of ........ (uitsluitend naam)

De oproep moet er zo uitzien:

Ik ben op zoek naar personen die ervaring hebben met ........(uitsluitend naam). Je kunt contact met mij opnemen via een persoonlijk bericht.

Berichten die niet volgens dit format zijn geplaatst en berichten ouder dan 6 maanden worden verwijderd.

Op alle forumberichten zijn de gedragsregels van toepassing.
Bertgerbrand

Volcap-fx Mark Vissers en Jeroen Bos flessen de boel

Bericht door Bertgerbrand » 13-06-2019 11:37

Ik ben stom genoeg in zee gegaan met Volcap-fx de heren Mark Vissers en Jeroen Bos. Het zijn gladde praters, hebben een goede website en zijn zeer overtuigend. Ze claimen te handelen op de valuta markt, maken initieel mooie winsten en soms een verlies. Op een gegeven moment zullen ze vragen om bijstortingen om zaken te redden en zullen dit blijven doen. Vraag je om een terugstorting dan geven ze niet thuis. Mail niet aangekomen, storing in het systeem, was op zakenreis, op vakantie etc maar we gaan het oppakken zodra de lopende transacties zijn uitgevoerd. Dit spel wordt tot het uiterste gerekt met bijna dreigingen, ophef, emotionele chantage, boosheid en de hoorn erop gooien. Als je daar dan niet in mee wilt gaan blijkt je geld te zijn verpseeld. Hun website lijkt verdacht veel op die van het echte Volcap en dat alleen zou al een waarschuwing moeten zijn.Een normaal legitiem contract is er niet. Je krijgt wat emails en een buitenlandse bank om geld naar toe over te maken. Nadat je dit doet ben je direct alle controle kwijt, je hebt geen getekende papieren en bent aan de goden overgeleverd. Met een broker instelling of bank verklaren beide partijen iets en worden er officiële documenten opgesteld en ondertekend, hier niks van dit alles. Natuurlijk erg stom dat ik ondanks het ontbreken van elke legitimiteit toch ben overgehaald. Hoop hiermee een ander veel ellende te besparen.

Plaats reactie