Slotenmaker Service - https://slotenservicespoedcentrale.nl/

Hier kun je een oproep plaatsen als je in contact wilt komen met mensen die ervaring hebben met een bepaald persoon en/of een aan een specifiek persoon gerelateerde onderneming. Anderen kunnen via een persoonlijk bericht of per mail contact met je opnemen om details over de zaak uit te wisselen. Als je bent ingelogd, kun je met één druk op de knop aangeven dat je ook ervaring hebt met de betreffende persoon.

De titel van het bericht moet er zo uitzien: Gezocht: personen die ervaring hebben met ........ (uitsluitend naam) of ........ (uitsluitend naam)

De oproep moet er zo uitzien:

Ik ben op zoek naar personen die ervaring hebben met ........(uitsluitend naam). Je kunt contact met mij opnemen via een persoonlijk bericht.

Berichten die niet volgens dit format zijn geplaatst en berichten ouder dan 6 maanden worden verwijderd.

Op alle forumberichten zijn de gedragsregels van toepassing.
benneut
Berichten: 2
Lid geworden op: 23-11-2019 11:59

Slotenmaker Service - https://slotenservicespoedcentrale.nl/

Bericht door benneut »

Bij vervangen slot op 19-11-2019 (enige aangegeven kosten waren 30 euro voorrijkosten) wat een activiteit van 10 minuten was, werd uiteindelijk een factuur opgesteld van meer dan 700 euro. Op dat moment voelde ik me gedwongen door de 2 mannen om dit bizarre bedrag via PIN te betalen, omdat de handeling al verricht was en ik van te voren getekend had. Op de factuur was een KVK nummer (68768796) dat toebehoord tot een Asbestverwijderingsbedrijf.
Contact opnemen was kansloos, werd eerste keer bruut opgehangen en tweede keer uitgelachten en ze wensten me success met poltie-aangifte. Naast de financiele impact, heb ik hier ontzettend slecht gevoel aan over gehouden. Graag wil ik weten of aangifte in dit geval ook zin heeft.

Plaats reactie