SLOTENMAKER BREDA

Hier kun je een oproep plaatsen als je in contact wilt komen met mensen die ervaring hebben met een bepaald persoon en/of een aan een specifiek persoon gerelateerde onderneming. Anderen kunnen via een persoonlijk bericht of per mail contact met je opnemen om details over de zaak uit te wisselen. Als je bent ingelogd, kun je met één druk op de knop aangeven dat je ook ervaring hebt met de betreffende persoon.

De titel van het bericht moet er zo uitzien: Gezocht: personen die ervaring hebben met ........ (uitsluitend naam) of ........ (uitsluitend naam)

De oproep moet er zo uitzien:

Ik ben op zoek naar personen die ervaring hebben met ........(uitsluitend naam). Je kunt contact met mij opnemen via een persoonlijk bericht.

Berichten die niet volgens dit format zijn geplaatst en berichten ouder dan 6 maanden worden verwijderd.

Op alle forumberichten zijn de gedragsregels van toepassing.
Ientjebientje

SLOTENMAKER BREDA

Bericht door Ientjebientje »

Dinsdag 29 december 2020,

Ik ben woonachtig in Breda. Mijn Engelssprekende buurvrouw had zich buitengesloten en zodoende vroeg ze of ze bij mij kon wachten op de slotenmaker. Ze belde de eerste de beste van de googlepagina en weldra, na een uur en een kwartier ongeveer, kwam een slotenmaker Sjoerd, die op een Ali, Mohammed, Ikram, Bilal, et cetra, leek.
Waarom duurde het plusminus 75 minuten? Omdat meneertje lief van Slotenmaker Breda, uit Rotterdam moest komen. Wat ik later van de politieagenten hoorde.
Hoewel mijn buurvrouw onderbuikgevoelens had, liet ze deze slotenmaker langskomen en toen ze me vertelde dat ze telefonisch te horen kreeg dat ze het dubbele moest betalen (300 EUR), ben ik met haar meegelopen de slotenmaker op te vangen. Ik heb het voor haar opgenomen en na een woordenwisseling, heb ik de politie gebeld, want hij bedreigde ons:
Mijn buurvrouw zou elke dag een slotenmaker moeten bellen, ik zou veel lef hebben, want ik had een grote mond vlak bij mijn huis. In woorden van gelijke strekking.
Vervolgens heeft deze "Sjoerd" geprobeerd nog voorrijkosten af te troggelen van de buurvrouw. Hij zei acht euro, maar op de pinautomaat verscheen 80. Buurvrouw heeft daar iets over gezegd en getracht nog te onderhandelen. Hij wilde niets meer doen. Gelukkig heeft hij ook niets meer gedaan, want die 300 EUR was, denk ik, snel 1500 EUR geworden.
Toen hij ons bedreigde heb ik de politie gebeld, waardoor hij na enkele minuten zijn biezen heeft gepakt. Ik ben achter hem aan gelopen en de kenteken van zijn Volkswagen Caddy doorgegeven (VG-311-H). Hij is een bekende van de politie. Er zijn meerdere meldingen en aangiften gedaan tegen deze slotenmaker. Een van de agenten liet mij een foto zien en het was dezelfde persoon, alleen zonder petje op.
Daarna heb ik een andere slotenmaker gebeld en die zaak vroeg 65 EUR inclusief voorrijkosten.

Plaats reactie