Simon F Veenstra from Woudsend

Hier kun je een oproep plaatsen als je in contact wilt komen met mensen die ervaring hebben met een bepaald persoon en/of een aan een specifiek persoon gerelateerde onderneming. Anderen kunnen via een persoonlijk bericht of per mail contact met je opnemen om details over de zaak uit te wisselen. Als je bent ingelogd, kun je met één druk op de knop aangeven dat je ook ervaring hebt met de betreffende persoon.

De titel van het bericht moet er zo uitzien: Gezocht: personen die ervaring hebben met ........ (uitsluitend naam) of ........ (uitsluitend naam)

De oproep moet er zo uitzien:

Ik ben op zoek naar personen die ervaring hebben met ........(uitsluitend naam). Je kunt contact met mij opnemen via een persoonlijk bericht.

Berichten die niet volgens dit format zijn geplaatst en berichten ouder dan 6 maanden worden verwijderd.

Op alle forumberichten zijn de gedragsregels van toepassing.
Adrian1717

Simon F Veenstra from Woudsend

Bericht door Adrian1717 » 21-05-2019 00:32

This kid scammed me last week for 150€. He made a whole story on why he didn’t accept payments through Marktplaats and send a tikkie request. Before that is asked for his Instagram account and after i sent the payment, he blocked me from that platform, from MP and watsapp. After some intense online research i found his family and contacted his father. He asked for proof and i gave it to him. Suddenly this kid sends a message making a story up and saying i will receive the item. He sends a fake receipt from an online merchant from china with a pair of counterfeit headphones which are clearly not the ones i sent him the money for. I cannot track his address yet so if someone came across this rat on Marktplaats his username was watchdirect before i got his account blocked.

To someone that knows the dutch law: what happens if i find him and punish him severely? I did the report with the police but i doubt something will happen.

Thanks.

Plaats reactie