OPGELICHT door Garage Twello ?!

Hier kun je een oproep plaatsen als je in contact wilt komen met mensen die ervaring hebben met een bepaald persoon en/of een aan een specifiek persoon gerelateerde onderneming. Anderen kunnen via een persoonlijk bericht of per mail contact met je opnemen om details over de zaak uit te wisselen. Als je bent ingelogd, kun je met één druk op de knop aangeven dat je ook ervaring hebt met de betreffende persoon.

De titel van het bericht moet er zo uitzien: Gezocht: personen die ervaring hebben met ........ (uitsluitend naam) of ........ (uitsluitend naam)

De oproep moet er zo uitzien:

Ik ben op zoek naar personen die ervaring hebben met ........(uitsluitend naam). Je kunt contact met mij opnemen via een persoonlijk bericht.

Berichten die niet volgens dit format zijn geplaatst en berichten ouder dan 6 maanden worden verwijderd.

Op alle forumberichten zijn de gedragsregels van toepassing.
jannus

OPGELICHT door Garage Twello ?!

Bericht door jannus »

Voelen ons opgelicht. Garage Twello belooft op de website veel maar de praktijk is anders. Ik kocht daar een auto die tal van gebreken vertoonde deels ernstige waaronder gevaarlijke storingen in de stuurinrichting en een buitensporig hoog olieverbruik. Vijf maanden lang repareren half, slecht of helemaal niet. Auto terugnemen en geld terug weigerde men. Na veel touwtrekken ingeruild voor een gelijkwaardige auto. Weer hetzelfde, veel gebreken en hoe is het mogelijk weer een extreem olieverbruik. Bij aflevering thuis geen oliepeil. De afleverbeurt was niet gegeven. Foutje was de reactie van Garage Twello. Achteraf bleek ook nog dat de auto was afgeleverd met een compleet vervalst onderhoudsboekje en kunnen vraagtekens gezet worden bij de km standen. Ruikt naar valsheid in geschrifte en oplichting. Er was een juridische procedure nodig om van de auto en alle ellende af te komen. Alles heeft veel stress en geld gekost. Inmiddels aangifte gedaan. Wees gewaarschuwd voor Garage Twello.

Plaats reactie