Janko J. van J&J Design Groningen kozijnen oplichting

Hier kun je een oproep plaatsen als je in contact wilt komen met mensen die ervaring hebben met een bepaald persoon en/of een aan een specifiek persoon gerelateerde onderneming. Anderen kunnen via een persoonlijk bericht of per mail contact met je opnemen om details over de zaak uit te wisselen. Als je bent ingelogd, kun je met één druk op de knop aangeven dat je ook ervaring hebt met de betreffende persoon.

De titel van het bericht moet er zo uitzien: Gezocht: personen die ervaring hebben met ........ (uitsluitend naam) of ........ (uitsluitend naam)

De oproep moet er zo uitzien:

Ik ben op zoek naar personen die ervaring hebben met ........(uitsluitend naam). Je kunt contact met mij opnemen via een persoonlijk bericht.

Berichten die niet volgens dit format zijn geplaatst en berichten ouder dan 6 maanden worden verwijderd.

Op alle forumberichten zijn de gedragsregels van toepassing.
dfo

Janko J. van J&J Design Groningen kozijnen oplichting

Bericht door dfo » 07-12-2019 15:02

Recentelijk zijn wij opgelicht door Janko Jan Jansen van J&J Design uit Groningen, KvK 73261211.
Deze man verkoopt kunststof kozijnen. In ons geval was er direct contact, maar hij licht ook mensen op via Marktplaats.
Inmiddels 2 andere gedupeerden gesproken die ook aangifte tegen hem hebben gedaan.

Komt betrouwbaar over, maar na betalen van voorschot houdt hij je aan het lijntje en op een gegeven moment reageert hij niet meer.
Rijdt in een VOLKSWAGEN TRANSPORTER TDI.

Ik heb 2 telefoonnummers waarop hij belt en het kenteken van de auto.
Omdat hij bij ons wilde gaan huren, heb ik ook een foto van zijn rijbewijs, evenals van zijn compaan Tristan K.

Verneem graag of er nog meer gedupeerden zijn, zodat we wellicht gezamenlijk deze man kunnen laten stoppen.

Zie ook deze site die ik vond met meer info: https://jjdesign.jouwweb.nl/

Plaats reactie