Help me alsjeblieft! Pedofiel/stalker gebruikt mijn bedrijfsnaam en maakt mijn bedrijf KAPOT!

Hier kun je een oproep plaatsen als je in contact wilt komen met mensen die ervaring hebben met een bepaald persoon en/of een aan een specifiek persoon gerelateerde onderneming. Anderen kunnen via een persoonlijk bericht of per mail contact met je opnemen om details over de zaak uit te wisselen. Als je bent ingelogd, kun je met één druk op de knop aangeven dat je ook ervaring hebt met de betreffende persoon.

De titel van het bericht moet er zo uitzien: Gezocht: personen die ervaring hebben met ........ (uitsluitend naam) of ........ (uitsluitend naam)

De oproep moet er zo uitzien:

Ik ben op zoek naar personen die ervaring hebben met ........(uitsluitend naam). Je kunt contact met mij opnemen via een persoonlijk bericht.

Berichten die niet volgens dit format zijn geplaatst en berichten ouder dan 6 maanden worden verwijderd.

Op alle forumberichten zijn de gedragsregels van toepassing.
ruud.rodermond

Help me alsjeblieft! Pedofiel/stalker gebruikt mijn bedrijfsnaam en maakt mijn bedrijf KAPOT!

Bericht door ruud.rodermond »

Mijn naam is Ruud Rodermond en ik ben inmiddels 6 jaar portretfotograaf.
Op 1 juli 2020 werd er contact met mij opgenomen door een vrouw die wilde verifiëren of ik de persoon was die met haar had gesproken over een kinky/sex fotoreportage. Ik wist van niets en ik begreep er niets van.
De man die contact opnam met deze vrouw gebruikte mijn naam en belde met een pre-paid nummer. Hij vertelde dat hij op zoek was naar (plus-size) dames die tegen een vergoeding van 350 euro model voor hem wilde staan. Omdat hij voor een opdrachtgever werkte vroeg hij om sexy/kinky/naakt foto's om aan zijn opdrachtgever te laten zien (hierna hoor je niets meer van deze persoon)
Inmiddels heb ik deze man zelf ook gesproken en hij ontkent (uiteraard). Inmiddels heb ik proberen aangifte te doen bij de politie en heb ik binnenkort een afspraak op het politiebureau om de zaak te onderzoeken.

Deze meneer probeert schijnbaar al 30 jaar lang foto's van (vaak plus-size) vrouwen los te krijgen, maar vroeg aan zijn laatste slachtoffer ook of hij foto's kon ontvangen van haar 13 jarige dochter.

Nu het bizarre van het verhaal, wanneer je op Google zoekt naar ZIJN pre-paid nummer kom je uit op MIJN website?!
Waarschijnlijk heeft het Google algoritme een link gelegd tussen het nummer van deze pedofiel/stalker en komt mijn website/bedrijf nu in de zoekresultaten naar boven als je op zijn nummer Google'd.

WIE KAN MIJ HELPEN DEZE PERSOON TE ONTMASKEREN, EN HOE KAN IK IN HEMELSNAAM MIJN BEDRIJF/NAAM UIT DE ZOEKRESULTATEN VERWIJDEREN ALS ER OP ZIJN NUMMER WORDT GEGOOGLED?!

Plaats reactie