Grunewald Dirk, Van Praag, reliance online meds

Hier kun je een oproep plaatsen als je in contact wilt komen met mensen die ervaring hebben met een bepaald persoon en/of een aan een specifiek persoon gerelateerde onderneming. Anderen kunnen via een persoonlijk bericht of per mail contact met je opnemen om details over de zaak uit te wisselen. Als je bent ingelogd, kun je met één druk op de knop aangeven dat je ook ervaring hebt met de betreffende persoon.

De titel van het bericht moet er zo uitzien: Gezocht: personen die ervaring hebben met ........ (uitsluitend naam) of ........ (uitsluitend naam)

De oproep moet er zo uitzien:

Ik ben op zoek naar personen die ervaring hebben met ........(uitsluitend naam). Je kunt contact met mij opnemen via een persoonlijk bericht.

Berichten die niet volgens dit format zijn geplaatst en berichten ouder dan 6 maanden worden verwijderd.

Op alle forumberichten zijn de gedragsregels van toepassing.
Sophie0506

Grunewald Dirk, Van Praag, reliance online meds

Bericht door Sophie0506 »

Ik heb een week geleden medicatie besteld bij een verkoper die claimde aangesloten te zijn bij relianceonlinemeds.com
De site zag er op dat moment prima en werkend uit, maar inmiddels lijkt deze offline te zijn gehaald.
Ik heb voor mijn bestelling betaald en de verkoper zei het op de post te hebben gedaan, maar een paar dagen later kreeg ik een hele rare mail dat ik moest bijbetalen om mijn pakket te verzekeren. Toen wist ik natuurlijk dat het foute boel was :|
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De gegevens van de verkoper:
+31685401461
0685401461
[email protected]
Wickr: vanpraag

Hopelijk vinden toekomstige klanten van deze persoon dit bericht, zodat hen niet hetzelfde overkomt!

Met vriendelijke groet,

Sophie

Plaats reactie